Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

CreoIgor

Dusi pompe paliwa nie wchodzi na obroty

Recommended Posts

Witam,

mój problem z vectrą polega na tym iż zgasiłem silnik i po próbie ponownego odpalenia odmówił posłuszeństwa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Silnik nie dostawał paliwa diagnoza amatora mechanika.

Wymieniłem pompę paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia.teraz odpala silnik na benzynie jak jest zimny,i w momencie próby dodania gazu obroty drastycznie spadają i gaśnie

po rozgrzaniu silnika słychać pompkę paliwa zaczyna ją dławic i bardzo głośno zaczyna pracować jakby się męczyła

Na gazie samochód pracuje równo bez żadnych problemów.

I do tego wszystkiego jeszcze nie zapala się wcale kontrolka check engine ani po przekręceniu kluczyka ani w czasie pracy silnika

Bezpieczniki sprawdzone ,proszę o POMOC

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sprawdź żarówkę. Co to za pompa założona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orginalna Boscha z tym samym symboelm co wymontowałem wcześniejsza nie potrafie teraz podac symbolu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to nówka? Jeśli używana to jesteś pewien że sprawna? Sprawdź napięcie jakie dochodzi do pompy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napięcie jest ok sprawdzane kilka razy pompka nie jest nowa ale była przy mnie wymontowana z normalnie działającej vectry nie było żadnych problemów z dawkowaniem paliwa


stara pomka sie zatarła ponieważ nie zwracalem uwagi na to że głosno zaczela chodzic aż zdechła więc wydaje mi sie że problem tkwi gdzieś dalej takjakby pompka nie mogła się przez coś przepchac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co piszesz to zostały do sprawdzenia tylko przewody od zbiornika do silnika bo w sumie wszystko inne już wymieniłeś. Może być gdzieś przytkany lub załamany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc tak od pompy wychodzą dwa przewody i lecą do regulatora ciśnienia kiedy je odkręcam od regulatora i przekręcam kluczyk jest w jednym z nich w tym niżej duże ciśnienie wydaje mi się że z przewodami jest wszystko ok.

osiedlowy mechanik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> powiedział że jeżeli nie ma kontrolki silnika wgl to gdzieś mi masa zgineła i wtryski nie działają


jest takie coś możliwe ?? i jak sprawdzić że to jest ta przyczyna bądź jej brak??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten regulator też pochodzi z tej samej sprawnej vectry? Dmuchnij w ten drugi wężyk żeby zobaczyć czy nie ma oporu. To jest przewód powrotny do zbiornika. Twój znajomy mechanik coś wie ale troche mało. Nieświecąca kontrolka może oznaczać np. spalony bezpiecznik który odpowiada za pompę i komputer ale jeśli się spali to nie ruszy pompa i samochód wcale nie zapali

Jaki masz poziom paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmucham w ten przewód i nie ma żadnego oporu slychac bombelki w zbiorniku jest okołu 20 litrów paliwa

czytałem również ze ten regulator nawet jak by był uszkodzony to samochód normalnie by odpalił tylko z obrotami by coś głupiał a ten wgl nie ma mocy nie da rady nawet ruszyc z miejsca nie ma siły ciągnąc samochodu dzieje sie tak po około 2-3 minutach po odpaleniu na zimnym silniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

To akurat może być problem z wtryskami, chociaz troche podobnie bedzie np. z zatkanym katalizatorem. Zastanawia mnie ta dziwna praca pompy o której piszesz. Napraw najpierw checka i zobacz czy są błędy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym się przyjrzał dokładniej temu regulatorowi ciśnienia, pasowałoby sprawdzić cisnienie na listwie, jeśli jest za duże to pompka będzie miała ciężko i wtryski również mogą mieć problem z otwarciem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...