Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

CreoIgor

Dusi pompe paliwa nie wchodzi na obroty

Polecane posty

Witam,

mój problem z vectrą polega na tym iż zgasiłem silnik i po próbie ponownego odpalenia odmówił posłuszeństwa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Silnik nie dostawał paliwa diagnoza amatora mechanika.

Wymieniłem pompę paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia.teraz odpala silnik na benzynie jak jest zimny,i w momencie próby dodania gazu obroty drastycznie spadają i gaśnie

po rozgrzaniu silnika słychać pompkę paliwa zaczyna ją dławic i bardzo głośno zaczyna pracować jakby się męczyła

Na gazie samochód pracuje równo bez żadnych problemów.

I do tego wszystkiego jeszcze nie zapala się wcale kontrolka check engine ani po przekręceniu kluczyka ani w czasie pracy silnika

Bezpieczniki sprawdzone ,proszę o POMOC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź żarówkę. Co to za pompa założona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orginalna Boscha z tym samym symboelm co wymontowałem wcześniejsza nie potrafie teraz podac symbolu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to nówka? Jeśli używana to jesteś pewien że sprawna? Sprawdź napięcie jakie dochodzi do pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napięcie jest ok sprawdzane kilka razy pompka nie jest nowa ale była przy mnie wymontowana z normalnie działającej vectry nie było żadnych problemów z dawkowaniem paliwa


stara pomka sie zatarła ponieważ nie zwracalem uwagi na to że głosno zaczela chodzic aż zdechła więc wydaje mi sie że problem tkwi gdzieś dalej takjakby pompka nie mogła się przez coś przepchac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to zostały do sprawdzenia tylko przewody od zbiornika do silnika bo w sumie wszystko inne już wymieniłeś. Może być gdzieś przytkany lub załamany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak od pompy wychodzą dwa przewody i lecą do regulatora ciśnienia kiedy je odkręcam od regulatora i przekręcam kluczyk jest w jednym z nich w tym niżej duże ciśnienie wydaje mi się że z przewodami jest wszystko ok.

osiedlowy mechanik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> powiedział że jeżeli nie ma kontrolki silnika wgl to gdzieś mi masa zgineła i wtryski nie działają


jest takie coś możliwe ?? i jak sprawdzić że to jest ta przyczyna bądź jej brak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten regulator też pochodzi z tej samej sprawnej vectry? Dmuchnij w ten drugi wężyk żeby zobaczyć czy nie ma oporu. To jest przewód powrotny do zbiornika. Twój znajomy mechanik coś wie ale troche mało. Nieświecąca kontrolka może oznaczać np. spalony bezpiecznik który odpowiada za pompę i komputer ale jeśli się spali to nie ruszy pompa i samochód wcale nie zapali

Jaki masz poziom paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dmucham w ten przewód i nie ma żadnego oporu slychac bombelki w zbiorniku jest okołu 20 litrów paliwa

czytałem również ze ten regulator nawet jak by był uszkodzony to samochód normalnie by odpalił tylko z obrotami by coś głupiał a ten wgl nie ma mocy nie da rady nawet ruszyc z miejsca nie ma siły ciągnąc samochodu dzieje sie tak po około 2-3 minutach po odpaleniu na zimnym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To akurat może być problem z wtryskami, chociaz troche podobnie bedzie np. z zatkanym katalizatorem. Zastanawia mnie ta dziwna praca pompy o której piszesz. Napraw najpierw checka i zobacz czy są błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym się przyjrzał dokładniej temu regulatorowi ciśnienia, pasowałoby sprawdzić cisnienie na listwie, jeśli jest za duże to pompka będzie miała ciężko i wtryski również mogą mieć problem z otwarciem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×