Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

majster222

Vectra C 1.9 120KM. z dużym przebiegiem

Polecane posty

W firmie u mnie pozostała Vectra w dieslu. Przy 180.000 wymieniona była dwumasa po raz pierwszy. Turbosprężarka gwiżdże.Silnik bierze trochę oleju. Brak ładowania.Czy ma DPF tego jeszcze nie wiem. Ogólnie auto dobrze się prezentuje i na pewno nie było bite. Przetarg w kopertach, kto da więcej. Czy przy takim przebiegu to tykająca bomba? Ile średnio może być wart ten samochód. Chcę zaryzykować i dać jakąś kwotę, tylko przeraża mnie przebieg. 400.000 to baardzo dużo na ten silnik? Czy warto brać dla siebie?


Mam więcej informacji. Złych:

Rdza na obu przednich błotnikach, zarysowany przedni zderzak oraz drzwi kierowcy. Nie do spolerowania.

Silnik się przegrzewa, w zbiorniczku wyr.zasuwają bąbelki powietrza lub spalin. Głowica pewnie do roboty. Niemiłosierny pisk spod maski po odpaleniu. Turbosprężarka?

Nr.VIN:

WOLOZCF6871059524.

Na słupku pasażera w kwadraciku 1.2. Brak DPF?

Później wrzucę fotki.

Edytowano przez majster222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest do ogarnięcia tylko kwestia ceny.

400 000 km to ma 90% samochodów oferowanych na allego tylko że u nas maja przeważnie 168 000km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Właśnie to mnie najbardziej interesuje...cena, jaka można za nią dać. Zgadzam się z Tobą co do oferowanych w PL samochodów. Wszystkie mają poniżej 200K.

Kilka fotek zrobione kartoflem:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

j97jaw.jpg

Czy wszystkie Vectry tak rdzewieją? Te auto ma dopiero 8 lat!!! Moja Vectra A z 23-letnia ma wcale nie gorsze błotniki...

2m49a2r.jpg

dnbz0y.jpg

28upcie.jpg

346rr75.jpg

2uqbre1.jpg

nd08bq.jpg

Lewa strona nie lepsza... :(

2cz2am9.jpg

28hl9wn.jpg

Edytowano przez majster222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nigdy nie widziałem tak zardzewiałej Vc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:"> Masz pewność że autko nie bite? Ja bym raczej odpuścił!

Edytowano przez Ziemek89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przebieg, tzn. cyfry - to nie problem. Liczy się stan techniczny. A tu widać, że trochę trzeba dołożyć... Silnik przegrzewa się, bierze olej - zakładaj, że nadaje się do wymiany. Rdza - nie powinno jej być, ale skoro już jest to jednak chyba coś było już malowane lub po prostu ktoś kompletnie nie dbał. Dużo aut które mają spore przebiegi właśnie w tych miejscach koroduje bo te miejsca cierpią od piasku czy wody rzucanej spod kół. Policz ile trzeba wrzucić w auto i znasz już cenę. A raczej przetargu nie wygrasz jeśli jest ogólno dostępny - bo wygra handlarz, który w koszty wliczy tylko polerke, pranie i cofnięcie licznika, ewentualnie jakieś niezbędne wymiany jak najtańszym kosztem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Majster a ile ty chcesz za nią w ogóle zapłacić? Tzn. ile planowałeś?

Sam ostatnio kupiłem praktycznie identyczną Vectrę (też lift, ba nawet ten sam lakier - 2007r) i praktycznie nie mam w niej nic do roboty i porównamy.

Z tego co kojarzę to tylko wartość na słupku "0,5" to DPF ja mam 1,30 bodajże i nie mam.

Ogólnie powinna ona mieć gałkę opc line i kierownica chyba też jest inna, nie mając nic innego więcej?

Szpara drzwi kierowcy a błotnika powinna być taka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie 1.30 wtedy nie ma DPF, ale zardzewiała porażka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

ja bym odpuścił....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autko nie bite. Handlowcy z firmy mojej tym jeździli tylko i wyłącznie. Mam tego pewnośc na 99.9%. W firmie auto od nowości. Właściwie auto nie miało właściciela...a jak nie miało to był niczyj-czytaj nikt nie dbał. Przetarg nie jest ogólno dostępny, tylko i wyłącznie dla pracowników. Myślałem coś o 3-4 tys. zł. Żeby auto doprowadzić do stanu jak być powinno kasy trzeba włożyć...ale przy tym przebiegu-najbardziej boje się silnika, no i wszechobecna rdza. Gdyby te auto trafiło do handlarza, to 2 błotniki by polakierował, lekko silnik "zrobił", cofnął do 220.000km. i żądał za nie wtedy 23K.PLN.

Tak jak pisał marcinek180 w najgorszym wypadku silnik do wymiany

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ziemek89 -po tym co czytałem w necie to nawet starsze wersje "C" nie powinny mieć ani grama rdzy-ponoć były dobrze zabezpieczone i są w ocynku-a tu zonk.

Dzięki koledze sidewinder rozszyfrował mi auto po nr.VIN:

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
Z:Vectra
C:Vectra
F68:5 DRZWIOWY HATCHBACK
7:2007
1:Rüsselsheim
059524:SERIAL NUMBER

silnik: Z19DTH
nr silnika: 17208172
kod modelu: 0JL68
typ nadwozia: F68
kod daty: 11012007
kod GM Drive: XXUV
REG: LCH58HX

2HU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU 2J8
32X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - WĘGIEL DRZEWNY
32Y = KOLOR WYKOŃCZENIA PŁATU DRZWI - WĘGIEL DRZEWNY 5QB
80I = WNĘTRZE-CZARNY
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
AF8 = STEROWANIE ZAMKA BOCZNYCH DRZWI,OCHRONA PRZECIWWŁAMANIOWA
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
BA9 = POJEMNIK ZIMNA
BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA
BNN = SCHOWEK, CARGO AREA
BRG = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2007 1/2 M.Y
BTI = WEWN. LISTWA METALICZNY WĘGIEL DRZEWNY, WKŁAD ALUMINIOWY MATOWY
BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
C77 = WENTYLATOR,POWIETRZE WYMUSZONE
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CJ2 = STEROWANIE KLIMATYZACJI
CR6 = DLA POLSKI
D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DW0 = PRZYRZĄDY,CZARNY,PIERŚCIENIE SREBRNE LAKIEROWANE
EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA
EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA
FP9 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.55
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
JL9 = ABS
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KKV = POKRYWA,PROWADNICA,WYBIERAK ZMIANY BIEGÓW,KONSOLA NA TUNELU
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LRD = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTH[LRD]
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ3 = F40 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N55 = KOŁO,KIEROWNICY,TRÓJSZPRYCHOWE,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 OHK
P92 = KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07
PAZ = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,TUNIS
PXE = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,SCALA/ELBA
QFP = OPONY,215/55 R 16 93V
QN1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
SVA = UCHWYT,KOŁPAK,PRZEDNI
SVB = UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY
T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
U08 = UŻYWANY(-A,-E) Z KLAKSONEM WIELOTONALNYM U3P U55
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
UA6 = SYSTEM AUTOALARMU
UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY
UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA UJ3
URA = PRZEŁĄCZNIK REGULACJI RADIA
UW6 = GŁOŚNIK,6
UZB = KIERUNKOWSKAZ,BOCZNY,TYLNY,BIAŁY
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VHU = ZDERZAK PRZEDNI,SPORT
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA
VYE = GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA,SPORT
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y
W9N = DLA POLSKI
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WFB = NOWA JEDNOSTKA STER.
XA3 = OPEL
XB1 = DLA POLSKI
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0C = DLA POLSKI
Z0M = KONWERSJA MODELU ELEGANCE 2
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Więc 1.2 ma DPF?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według dixi-car.pl (

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

)

"chciałbym kupić Vectrę C z silnikiem diesla. czy można jakoś po symbolu silnika dojść do tego czy jest filtr DPF, czy tylko po oznaczeniu 0,5 na tabliczce znamionowej?

W nr nadwozia nie zawsze jest zawarta informacja o obecności filtra cząstek stałych wiemy to z doświadczenia po dekodowaniu różnych nr vin.

Mam Opla Vectrę C 2008 CDTI 1.9 120KM. Czy jest możliwe, że nie ma filtra DPF bo zaglądałem i go nie widzę?

Jest możliwość, że DPF`a w Pańskim aucie nie ma, jednak nie jestem tego w stanie stwierdzić na 100%.
Jeśli na tabliczce znamionowej jest w dolnym lewym rogu W RAMCE parametr 0,5, to znaczy, że w samochodzie jest filtr cząsteczek stałych (DPF). Jeśli na tabliczce znamionowej jest w dolnym lewym rogu W RAMCE parametr powyżej 1 np. 1,2 - filtra cząsteczek stałych DPF nie ma w samochodzie. "

PS: Jeśli jest tak jak wg. Vinu silnik to - Z19DTH to on nie ma 120km a 150km.

Ponadto patrze moja ma to samo wyposażenie praktycznie całe (prócz gałki) co ta z twojej firmy. Pewnie takie były gotowe w salonie na Polski salon bo moja też w firmie na początku jeździła.

Edytowano przez Jari74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tym aucie wszystko po koleji bedzie sie psulo, jak chcesz miec ciagle zajecie to kupuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłem sobie. To auto dla mechanika do roboty a nie dla mnie. Pewnie pójdzie za psie pieniądz, bo nikt go nie chce kupowa. Dam znać za ile poszła. Z ciekawości -dobrze utrzymany model z tego roku to ok.16-20tys.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i dobrze zrobiłeś, dużo trzeba by było dołożyć żeby ją doprowadzić do stanu świetności lakierniczej i mechanicznej, więcej ten rok i dobre utrzymanie to raczej 20tys + do 24-25np.

daj znać za ile

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Za taką kase to nawet bym się nie zastanawiał. Jak chcesz perełkę to 20-25 nie twoje.

Za 10 wystawisz zaraz jakiś handlarz przyjedzie i kupi... Zmarnowałeś okazję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakby poszła za 3-4 tysie, to na handel jak bardziej za sam lewarek 500 zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale pytanie czy za tyle pójdzie... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsz osoba dawała 4200zł. Kolejna - 9100zł. -i za tyle została sprzedana (brutto). Jak dla mnie co najmniej 2x za drogo jak na stan techniczny tego auta.

Edytowano przez majster222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4200, to dobra cena, ale 9?????? masakra,

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:"> :haha:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4 tys. zł można dać, za 6 tys. zł ją wyszykować i można tym pojeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×