Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
hader

Błąd P0400 do 30 km/h

Polecane posty

Witam,

Opel Vectra 2.0 DTH 101 KM.

Problem jest taki, ze do 30km/h mam zapalonego check'a i samochód nie ma mocy, po przekroczeniu 30 km/h wyłącza się check i samochód normalnie działa. Zauważyłem jeszcze że jak jadę z równą prędkością na niskich obrotach około 1500-1700 rpm. zapala sie check ale jak dodam gazu to check gaśnie i auto ma moc.

Wyczyściłem EGR, ale wogole nie był jakoś bardzo zakopcony. Sprawdziłem przewody i wydaje mi się że jest ok.

Czyścic elektrozawory?

Jakieś podpowiedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesteś trochę na forum i jeszcze nie wiesz . Skoro znasz kod błędu to vacuometr i poszczególne podzespoły badasz

Edytowano przez neo_82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś przewody i WYDAJE SIĘ... Wakuometr tu jest niezbędny. Bez tego nie ma o czym rozmawiać. Zacznij od wydajności pompy VAC na małych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hamulec twardy czy miękki jak twardy to być może serwo hamulca ja tak miałem po rozgrzaniu i w szczególności na światłach zapalał się chceck i muł pojechałem do znachora który wie jakie powinny być pomiary wacumetrem i okazało się serwo później do mechanika i problem z głowy a największym problemem było kupno używki 100zł, o takich samych numerach nowe granice 500zł ja trafiłem i cieszę się z jazdy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie ciśnienie powinno być wskazane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem pytaj kogoś z forum ale jak podpinał wacumetr pod pompe vacum to powiedział że ciągnie jak z elektroluksa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba ten odczyt powinien byc na poziomie 6,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba nie wiecie po co jest forum...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u Was ,ale w tym temacie który podał Marcinek najważniejsze info -schematy pomiaru oraz wartości podciśnienia wcięło- przez co temat stał się bezwartościowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie... Chyba mam te schematy z tego tematu na kompie to mógłbym wieczorem komuś podrzucić kto ma możliwość wkleić w temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×