Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
szukacz3

Znikający płyn chłodzący

Polecane posty

Witam

mam problem ze znikającym płynem chłodniczym jak dla mnie jest to mały ubytek ale wole się jeszcze was zapytac bo płynu nie powinno ubywać .

Jak kupiłem auto to musiałem wyminic silnik 2.0 16v , kupiłem użuwany silnik od Krzysika i od tej pory było wszystko ok do dnia dzisiejszego ani gram oleju nie zniknęło a minoł już prawie rok ale ubywa mi płyn chłodniczny auto nie kopci nie kapie nigdzie pod spodem auta był u mechanika i on też nic nie stwierdził

załączam zdjęcie

mniejsza kreska stan jaki był po 2 miesiącach temu

większa kreska stan na dzień dzisiejszy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś różnicę na zimnym i ciepłym silniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że płynu może nieznacznie ubywać to nie powód do paniki. Ten pomiar jest na zimnym silniku? Bo jeśli tak to masz przelany płyn. Stan powinien być równo ze zgrzewem zbiorniczka wyrównawczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak kolega wyżej pisze, przecież taki płyn też może wyparowac troszkę po pewnym czasie i jest to normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie robiłem żadnych testów po prostu zaznaczyłem sobie kreske ile jest płynu chłodzacego i w po 2 miesiącach patrzę a jest mniej to potem znowu dolałem do kreski którą zrobiłem przedtem i znowu spojrzałem tak z 1,5 miesiaca zasie u mechanika bo miałem problem z wybierakiem ( szczelka do wymiany ) i kazałem mu sprawdzić czy nie widać żeby gdzieś wyciekał płyn i mówi ze wygląda że jest ok

mam pytanie czy jest jakś barwnik żeby np. dodać do zbiorniczka i sprawdzić czy gdzieś nie będzie wycieku

jeżeli na zimnym silniku mam taki poziom to na rozgrzanym silniku bede mial go wiecej tak ??? bo nie rozumiem tej różnicy na zimnym a ciepłym

Edytowano przez szukacz3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym powinieneś mieć stan na zgrzewie, na rozgrzanyn się podniesie do kreski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale to uważacie że jest wszystko ok z tym płynem ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem tak, nie dolewaj teraz nic i sprawdź poziom na zimnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja na zimnym silniku mam taki poziom jak jest na wiekszej kresce na mniejszej też był taki poziom 2 miesiące temu i tez na zimnym nie sprawdzam nigdy płyny na ciepłym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz za dużo płynu. Spuść na zimnym do poziomu na zgrzewie i kontroluj.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jest gotowy płyn dedykowany do Opla firmy Kroon Oil o oznaczeniu SP15. Jest koloru czerwonego i zawiera w sobie barwnik. Sam go używam i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten mechanik twój to du pa nie mechanik. Sprawdzenie wycieku robi się :

1. Pompką podłączaną w miejsce korka zbiornika.

2. Można dolać barwnika UV dye i oświetlając lampą UV szukać gdzie wycieka.

3. Spryskać talkiem w sprayu różne miejsca i patrzeć gdzie na białym wyłazi wilgoć. Kup se ten talk w kauflandzie za 4,50pln i sam sobie sprawdzisz czy cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuje wsyzstkim za rady wsyzstkie sprawdzę i dam znać czy mi się udało


już wiem gdzie mi chyba ucieka ten płyn to jest przy chłodnicy od góry po lewej stronie tam dochodzi taka rurka elastyczna od chłodnicy do bloku silnika i tak mi chyba kapie bo widze zaciek teraz kupie obiejme nową i zobacze czy będzie lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×