Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gociczek

Problem z dieslem vectra b 2.0 dti

Polecane posty

Witam panowie prosze o porade jak ktos miał cos podobnego , posiadam vectre b 2.0 dti 101 km auto chodziło dobrze ale do pewnego czasu mam taki problem auto zawiesza mi sie na obrotach czyli jak jade i zmieniam biegi to przywiesza sie na sekunde tak na 3000 tys i spada do normy, dodam ze odpala idealnie i mam moc nic innego sie nie dzieje i koputer nie wykazuje zadnych bledow prozba o porade jak ktos cos wie bo niechciałbym narazic sie na ogromne koszta z gory dziekuje

-----------------

Proszę zapoznać się z regulaminem, a w szczególności z punktem § II. PISANIE NA FORUM.
Temat przenoszę.

Edytowano przez SEBA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może potencjometr gazu się zawiesza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potecjometr gazu a gdzie on jest tu gdzies przy pedale od gazu ? a jak go sprawdzic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ten przy pedale, poczytaj ten temat na forum AstryG.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

A co do sprawdzenia to najlepiej podmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale pod koputerem nie ma zadnych błendow


niektorzy twierdza ze to wina pompy moze byc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No właśnie nie ma błędów ale w blokach pomiarowych programu widać prace pompy i teraz pytanie jak pracuje zadany kąt wtrysku i żeczywisty kąt wtrysku podczas tego zawieszenia obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to co moze byc wina za duza dawka ? czyli pompa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×