Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Gociczek

Problem z dieslem vectra b 2.0 dti

Recommended Posts

Witam panowie prosze o porade jak ktos miał cos podobnego , posiadam vectre b 2.0 dti 101 km auto chodziło dobrze ale do pewnego czasu mam taki problem auto zawiesza mi sie na obrotach czyli jak jade i zmieniam biegi to przywiesza sie na sekunde tak na 3000 tys i spada do normy, dodam ze odpala idealnie i mam moc nic innego sie nie dzieje i koputer nie wykazuje zadnych bledow prozba o porade jak ktos cos wie bo niechciałbym narazic sie na ogromne koszta z gory dziekuje

-----------------

Proszę zapoznać się z regulaminem, a w szczególności z punktem § II. PISANIE NA FORUM.
Temat przenoszę.

Edited by SEBA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może potencjometr gazu się zawiesza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

potecjometr gazu a gdzie on jest tu gdzies przy pedale od gazu ? a jak go sprawdzic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ten przy pedale, poczytaj ten temat na forum AstryG.

Please login or register to see this link.

A co do sprawdzenia to najlepiej podmienić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale pod koputerem nie ma zadnych błendow


niektorzy twierdza ze to wina pompy moze byc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No właśnie nie ma błędów ale w blokach pomiarowych programu widać prace pompy i teraz pytanie jak pracuje zadany kąt wtrysku i żeczywisty kąt wtrysku podczas tego zawieszenia obrotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to co moze byc wina za duza dawka ? czyli pompa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...