Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

WhiteDarky

Niskie obroty, gaśnięcie i problemy z zapaleniem 1.6 16v

Polecane posty

Witam, od jakiegoś czasu obroty silnika spadają poniżej 700 i samochód gaśnie, są również problemy z zapaleniem, gdyż musże przytrzymać pedał gazu, aby wogóle samochód jakoś zapalił. Czy to silnik krokowy czy może coś poważnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błędy jakieś są ? LPG jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LPG nie ma, błedów nie sprawdzałem, ale zapala się lampka klucza z samochodem (chyba układu elektronicznego silnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz błędy. Odczytaj to się wyjaśni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tematów xxxxxx w internecie , po skrócie - nieszczelny dolot (przepływomierz) , krokowy (sparciałe gumy powodują nieszczelność)

Jak zachowuje się PO odpaleniu ? dalej skaczą ? czy w normie tylko za nisko ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu obroty są niskie i skaczą. Mam nadzieje, że jutro uda mi się podłączyć go pod komputer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie piszesz który masz silnik 1.6 . jeżeli X16XEL to błędy czytasz zworką i nie potrzebujesz kompa do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem i mam 3 główne problemy
1. EGR
2. Recyrkulacja Spalin

3. Sonda lambda

I teraz mam pytanie, czy zaślepiać EGR czy go jakoś wyczyścić?
Mam silnik Y16XEL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×