Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
nonda

Nagrzewający sie silnik

Recommended Posts

Witam,

Mam problem z Vectra B 2.0 benzyna 1997 rocznik. Dzisiaj podczas jazdy nagrzał mi sie mocno silnik, czuć było zapach płynu chłodzącego, wydobywał sie dym z pod maski, poprostu zagotował się. Natomiast temperatura pokazywała mi ze jest 80 stopni. Wcześniej miałem sytuacje, że temperatura wzrastała do około 100 stopni,szczególnie na postoju na światłach. Podczas jazdy temperatura spadała. Płyn chłodniczy miałem wlany, jednak po tym dzisiejszym wydarzeniu trochę ubyło. Wąż ten gruby dochodzący do chłodnicy był nagrzany, ten mniejszy odchodzący od termostatu też był ciepły,ale mniej niż gruby.

Pozdrawiam i licze na pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj najpierw wycieku bo to nie przegrzewanie a raczej wyciek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też temp podnosi na postoju:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperatua w okolicach 100 stopni w ciepłe dni w mieście jest normalna w Vectrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

To raczej normalna sprawa, że podnosi się na postoju. Jedynie jak klima chodzi to temperatura nie wzrasta na postoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w swojej Viki również mam problem z grzaniem. Ostatnio jak jechałem w temperaturze otoczenia zewnętrznego ok.19"C to wskazania na desce rozdzielczej pokazywały ok 95"C a silnik bardzo ciężko zaczął pracować (wrażenie jakbym ciągnął tir-a za sobą). Jak sprawdziłem nie widać wycieków, płynu nie ubywa. Nie mam pojęcia co może być tego powodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...