Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
nonda

Nagrzewający sie silnik

Polecane posty

Witam,

Mam problem z Vectra B 2.0 benzyna 1997 rocznik. Dzisiaj podczas jazdy nagrzał mi sie mocno silnik, czuć było zapach płynu chłodzącego, wydobywał sie dym z pod maski, poprostu zagotował się. Natomiast temperatura pokazywała mi ze jest 80 stopni. Wcześniej miałem sytuacje, że temperatura wzrastała do około 100 stopni,szczególnie na postoju na światłach. Podczas jazdy temperatura spadała. Płyn chłodniczy miałem wlany, jednak po tym dzisiejszym wydarzeniu trochę ubyło. Wąż ten gruby dochodzący do chłodnicy był nagrzany, ten mniejszy odchodzący od termostatu też był ciepły,ale mniej niż gruby.

Pozdrawiam i licze na pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj najpierw wycieku bo to nie przegrzewanie a raczej wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też temp podnosi na postoju:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temperatua w okolicach 100 stopni w ciepłe dni w mieście jest normalna w Vectrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To raczej normalna sprawa, że podnosi się na postoju. Jedynie jak klima chodzi to temperatura nie wzrasta na postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej Viki również mam problem z grzaniem. Ostatnio jak jechałem w temperaturze otoczenia zewnętrznego ok.19"C to wskazania na desce rozdzielczej pokazywały ok 95"C a silnik bardzo ciężko zaczął pracować (wrażenie jakbym ciągnął tir-a za sobą). Jak sprawdziłem nie widać wycieków, płynu nie ubywa. Nie mam pojęcia co może być tego powodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×