Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Labobas

Temperatura wzrasta,ale tylko po miescie 1,9 dth

Polecane posty

Nie wiem,moze sie czepiam.Nie pamietam jak bylo w zeszlym roku.Na trasie trzyma temperature ladnie .80stopni i wskazowka stoi.Po miescie,nawet teraz jak nawet 20 stopni nie ma na dworze......podchodzi pod 90 i przechodzi.Potem chyba wnetylator sie wlacza i spada do okolo 88-90 i tak tylko pomiescie.Czy tez tak macie?Dwa lata temu termostat wymienialem.W miare szybko nabiera temperature.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na trasie Ci trzyma 80st bo silnik jest w przeważnie jednych obrotach i do tego dochodzi większe chlodzenie z zewnatrz jak pęd wiatru

Miasto to wiadomo mniejsze prędkości mniejszy podmuch itp, ja tak nawet u siebie w benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo jak mialem mondeo 2.0 bene to temperatura stala jak drut.W menu ukrytym sprawdzalem i temperatura podchodzi [pwyzej 95 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Termostat się otwiera przy około 92 stopniach.Jak nic innego się nie dzieje np płynu nie ubywa to jest ok.Ja mam tak samo w swoim 1,9 DTH 150 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dt i dth termostat otwiera sie przy 88 stopniach. Przy 96 stopniach zalaczaja sie wentylatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no ale przy niecałych 20 stopniach na zewnątrz raczej nie realne żeby się termostat załączał (chyba że ciągniesz za sobą przyczepę )

możliwe że zaczyna sie normalna przypadłość pompy skf w silniku dth (obym sie mylił )

(jak się pogorszy to będziesz miał odpowiedz niestety )

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E tam... Wszystko w normie moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Xpiracie czytalem o tej pompie dawno temu.Ona sie zaciera?Wydaje mi sie ze w zeszlym roku tak nie bylo.Czyli trzeba by rozrzad zrzucac i wymienic z pompa.Plynu cos nagle ubylo w zeszlym roku i jak dolewalem to troche ubywalo do pewnego stanu i potem juz poziom sie utrzymywal.Chyba tez czulem go na zewnatrz troche.Ale tak jak pisalem,po dolaniu do stanu max troche ubylo i stan mniejszy trzymal sie juz caly czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

poczekaj jak zrobi sie cieplej wyjdzie co go boli

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> czy może norma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz zaluje ,ze pompe hepu albo inna wzialem.Teraz znowu rozrzad zrzucac to masakra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli wiesz że masz skf

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (jak ja masz to na 90% obstawiam początek jej końca niestety )

Jakaś hiszpańska się rozsypuje nie wiem czy to nie hepu właśnie (zubkowi padał i silnik do remontu )

W pompach skf jest to dobre przynajmniej że łożyska są dobre

do silnika dt to chyba najlepsza jest skf

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak zapytam...po miescie ile macie temperatury?


To kurde jaka zalozyc.Czyli nowy pasek i rolke szykowac?A jak sie zwali pompa to jak to poznam,czy tylko temeperatura czy pasek zerwie?


Piracie ogladalem pompe przy wymianie i co tam sie moze popsuc?skoro lozyska sie nie zacieraja.Lopatki odpadaja czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wirnik/łopatki są plastykowe i się ślizgają na ośce (tylko po temperaturze jak i czy jest ciśnienie w zbiorniczku (obieg wody)

Na razie nie panikuj (jak masz skf to wcześniej czy później cię dopadnie jedynie jest to na plus że jak o tym wiesz i pilnujesz wskaźnika temperatury to nic złego z silnikiem się nie stanie )

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki,nie panikuje,tylko kurde znowu zrzucac rozrzad.Wnioski takie...kupowac w miare dobre,ale tanie pasek i rolke,zeby potem nie bylo szkoda zrzucac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Lub rozrząd wymieniać w ASO z gwarancją

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jaka tam pompe wrzucaja:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

lepiej zwalić rozrząd niż zmieniać turbinę 2 razy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wez wypluj to heheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×