Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Bialy837

X18XE + LPG Problemy z odpalaniem

Polecane posty

Witam,

Mam dość poważny problem z odpaleniem samochodu, ciągnący się już bardzo długo.

Autko odwiedziło już wielu mechaników w Szczecinie i niestety nic to nie dało.

Od razu mówię że nie znam się za bardzo na mechanice więc terminy czysto techniczne są dla mnie obce, aczkolwiek wujka google dobrze znam i w ostateczności będę zadawać pytania.

Forum przewertowałem pod kątem podobnych usterek i nic mi to nie dało dlatego piszę.

Mój samochód to Opel Vectra B 1.8 KAT 16v 115KM + LPG

Silnik Ecotec X18XE.

Gaz ustawiony na włączanie dopiero po osiągnięciu 30 stopni silnika i przełączany w momencie podniesienia obrotów do 2 tys (wciśnięcie gazu).

Instalacja gazowa została sprawdzona jako pierwsza, bo padło podejrzenie że mieszają się paliwa.

Silnik jest po remoncie (uszczelka pod głowicą), planowanie, wymiana uszczelek (głowica, klawiatura), wymieniony rozrząd i świece. I tutaj zaczął się mój problem.