Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bojan22

Błąd p1345 2 lata po regeneracji pompy

Polecane posty

Witam. Mam problem z moim oplem vectra 2.0 DTI. Mianowice podczas jazdy gdy silnik rozgrzeje sie w moim aucie zapala sie kotrolka check i samochód traci moc ( w ogóle nie reaguje na pedał przyśpieszenia) po paru sekundach samochód znowu zaczyna normalnie pracować, natomiast gdy sie zatrzymam, auto zgaśnie na biegu jałowym i nie chce odpalić, dopiero po paru minutach przerwy zapali. Podłączałem samochód pod komputer i pokazało błąd p1345, a więc bład od pompy.Pompe regenerowałem niecałe 2 lata temu, miał ktoś podobną sytuacje? czy to może być poraz kolejny pompa do regeneracji? Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Drano spotkałeś sie już z takim problemem ? wymiana czujnika pomogła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności sprawdż Techem - poprawne wskazania to - obroty wałka pompy=1/2 obrotów wału silnika.

Typowy objaw usterki czujnika Halla to gasniecie silnika po jego rozgrzaniu spowoowane uszkodzeniem taśmy słabym kontaktem na stykach -czyli podawaniem do ECU błednych danych o temperaturze paliwa lub błędnych obrotach.

Edytowano przez drano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...