Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

abarth9

Opel Signum 1.8 czy 2.0 T a może 2.2?

Polecane posty

Witam,

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów i posiadaczy Opli.

Z powodu zmian życiowo zawodowych jestem w trakcie zmiany samochodu.

Obecnie posiadam Focusa 1.8 TDCi, którego od poniedziałku do piątku użytkuje szanowna małżonka. Z racji tego że zmieniła pracę ma do niej teraz około 3-4 km i diesel bardzo się męczy - nawet się nie nagrzewa. W połączeniu z jej charakterem jazdy ( kręci go max do 2000 odr) silnik jest zarzynany na żywca. Co weekend wywalam z wydechu ogromne ilości sadzy - no ale nie o tym mowa.

Stwierdziłem że należy zakupić coś w benzynie. Jestem otwarty na wszelkie marki i modele i poza Alfami nie mam uprzedzeń.

Przeglądając internet natrafiłem na Opelka Signum. Zacząłem się zagłębiać w temat Signuma i stwierdziłem że nie chce nic innego,

Pozostaje wybór jednostki napędowej. Tak więc tutaj moje pytanie - 1.8 czy 2.0 T, a może 2.2?

Jest to wybór pomiędzy aniołkiem i szatanem.

Nie kieruję się za bardzo spalaniem bo przebiegi robię niezbyt wielkie tak więc spalanie 2.0T nie robi na mnie wrażenia.

W przypadku 2.0 T obawiam się tylko jednego że z racji tego że ma turbo równie niekorzystne będą dla niego małe przebiegi w tygodniu. NIe mam doświadczenia z benzynowymi turbodoładowynymi silnikami więc dlatego zwracam się do Was.

Diesel ma wtryski, turbo, egr, intercooler i te rzeczy się męczą na małych przebiegach.

Jak zbudowany jest 2.0 T benzyna - czy ma te same elementy i czy małe przebiegi będą miały duży wpływ na kondycje turbo i innych podzespołów? Ponownie zaznaczam że małżonka ma bardzo lekka nogę i nie żyłuje samochodu.

Ja chciałbym mieć większe stado rumaków pod maską żeby w weekend móc sobie kulturalnie pojeździć.

Jest jeszcze silnik 2.2. Wyczytałem że sa dwie wersje: zwykła i Direct. Wyczytałem że Direct jest złym silnikiem i lubi się psuć. A jak prezentuje się zwykły 2.2? Jest warty uwagi?

Pozdrawiam

Bartek z Piaseczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla małżonki 1,8, dla Ciebie 2.0 T

i tyle w temacie

bo wybór należy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zwykly 2.2 to tylko roczniki 2002 i 2003 wiec takie auto swoje lata juz ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A 2.2 z rocznika 2004 ?

Wiek mnie nie przeraża.

Za tą kwotę albo Signuma z 2004 albo Dacie Logan z 2008. Wybór jest prosty.

Edytowano przez abarth9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wogole teraz doczytalem ze chcesz signuma a one wychodzily tylko z silnikiem 2.2 w wersji direct

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli 2.2 odpada.

Znalazłem takie coś i emocje mówią mi "bierz go"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem że forumowicze dokładnie przebadali to ogłoszenie. Teraz też zwróciłem uwagę na ten zderzak.

A co sądzicie o tym ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez abarth9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ladny aczkolwiek cena dosc wysoka jak za golasa sigum 1.8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na tego.

Środek jest elegancki. Uwielbiam ten kolor

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Dzięki za link do Levego. Właśnie miałem zadać pytanie czy nie znacie kogoś zaufanego co sprowadza samochody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już z tą dwumasą nie przesadzajmy. Raz się zainwestuje i jest spokój. Auta latają z wiele większą mocą po wymianie i nic się nie dzieje a czasami nawet dwumasa nie jest wymieniana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze masz namiary na sprawdzonego:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten srebrny to taka przejściówka stara buda ale wnętrze z elementami od polifta i osobiście takiego bym szukał, według mnie środek wygląda zdecydowanie lepiej (rolki w kierownicy, fabryczne audio z mp3 gdzie w starszych modelach nie ma takiej możliwości). Jeżeli chodzi o silnik 1.8 122 km to jak dla mnie z elastycznością nie jest aż tak źle. Oczywiście to moja subiektywna ocena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wysłałem coś ciekawego na PW

już poliftowy w środku

i pełen polift

Edytowano przez omega1217

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...