Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fifa

Zasilanie sterownika pompy wtryskowej

Recommended Posts

Witam !

Mam problem z pompa wtryskowa . Mechanik trzymal auto ponad pol roku i w koncu oddal z odcietymi kablami sterownika pomy , mial byc super specjalista od diesli i porazka . Pompe zrobil mi Jarek Jaslanek z Bestwiny ktorego serdecznie pozdrawiam ale pozostal problem z przewodami . Zmajomy elektryk juz drugi tydzien probuje uruchomic motor ale boi sie zeby nie zepsuc elektroniki w sterowniku .

Jest piec przewodow jak je podpiac zeby nie uszkodzic sterownika ? Moze gdzies znajde schemat zasilania pompy ?

Pozdrawiam z Nowym Rokiem - Pawel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba to:

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

66_1263483691.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli jedno wtykowa to tak tu jest ori.

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam !

Chyba nie ta pompa . U mnie jest 5 przewodow a tu jest 7 ale juz jakas podpowiedz, dziekuje . To stary typ pompy z duzym sterownikiem.


Wtyczka i gniazdo jest takie same ale elektryk twierdzi ze jest tylko piec przewodow. Podlaczone sa 1,2, 6, 7, 8. Reszta puste ? Mozliwe ze tak bylo i pojdzie czy porzednik cos namieszal. I caly czas wyswietla bledy P 0725, P1335, P1650, P 1651. Po co gosciu ucinal przewody i mieszal skoro auto chodzilo nie mam pojecia ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

0725 Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni
1335 Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej
1650 Lampka kontrolna układu
1651 Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN

Instalacja z czujnika obrotu wału lub sam czujnik jest do sprawdzenia.

Pierwszy błąd wskazuje na skrzynie automatyczną.

No i ten ostatni błąd zawsze wróżył pompe alllle może ktoś inny się wypowie.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

taki błąd pojawia sie własnie wtedy kiedy sterownik pompy nie ma zasilania

wiem bo mam takie zabezpieczenie antykradziezowe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wg schematu do X20DTL, X20DTH powinieneś mieć podpięte:

1 - WS 0,35mm2 - biały 0,35mm2 - do ECU pin 99

2 - chyba (tak na 99%) GN 0,35mm2 - zielony 0,35mm2 - do ECU pin 100

5 - chyba BRRT lub GRRT 0,5mm2 - więc albo brązowo czerwony albo szaro czerwony 0,5mm2 - do ECU pin 105

6 - BR 2,5mm2 - brązowy 2,5mm2 - masa

7 - RT 2,5mm2 - czerwony 2,5mm2 - +12V po przekaźniku K114

8 - chyba BRRT lub GRRT 0,5mm2 - więc albo brązowo czerwony albo szaro czerwony 0,5mm2 - do ECU pin 91

Edited by witek_p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie takie piny.

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autko odpalilo ale powyzej 4 tysiecy wlacza sie blad traci moc i nie osiga pelnej mocy. Po zmniejszeniu gazu wraca do normalnej pracy . Wyswietla blad 1220, moze nalezy zsynchronizowac pompe z motorem ?


Dziekuje za dotychczasowa pomoc . Na wtyczce poprzedni majster usunal 5-ty pin i nie bylo komunikacji miedzy sterownikiem a komputerem . Jeszcze raz wielkie dzieki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1220 to błąd zacierającego się tłoczka w pompie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To niedobrze ,jutro zadzwonie do Jarka Jaslanka do Bestwiny, pompa jest po remoncie na gwarancji ale znow ja wyjmowac to porazka ? Duzo roboty .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo po prostu brakuje paliwa - sprawdzić czy syfu w baku nie ma, czy filtr paliwa OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalozylem nowy filtr a paliwa 30 l . Takie bylo zalecenie po remoncie pompy aby zmienic filtr . Silnik nawet ladnie i rowno pracuje , pali po nocy od strzalu ale nie osisga pelnej mocy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...