Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

fifa

Zasilanie sterownika pompy wtryskowej

Polecane posty

Witam !

Mam problem z pompa wtryskowa . Mechanik trzymal auto ponad pol roku i w koncu oddal z odcietymi kablami sterownika pomy , mial byc super specjalista od diesli i porazka . Pompe zrobil mi Jarek Jaslanek z Bestwiny ktorego serdecznie pozdrawiam ale pozostal problem z przewodami . Zmajomy elektryk juz drugi tydzien probuje uruchomic motor ale boi sie zeby nie zepsuc elektroniki w sterowniku .

Jest piec przewodow jak je podpiac zeby nie uszkodzic sterownika ? Moze gdzies znajde schemat zasilania pompy ?

Pozdrawiam z Nowym Rokiem - Pawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba to:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

66_1263483691.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jedno wtykowa to tak tu jest ori.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Chyba nie ta pompa . U mnie jest 5 przewodow a tu jest 7 ale juz jakas podpowiedz, dziekuje . To stary typ pompy z duzym sterownikiem.


Wtyczka i gniazdo jest takie same ale elektryk twierdzi ze jest tylko piec przewodow. Podlaczone sa 1,2, 6, 7, 8. Reszta puste ? Mozliwe ze tak bylo i pojdzie czy porzednik cos namieszal. I caly czas wyswietla bledy P 0725, P1335, P1650, P 1651. Po co gosciu ucinal przewody i mieszal skoro auto chodzilo nie mam pojecia ?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

0725 Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni
1335 Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej
1650 Lampka kontrolna układu
1651 Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN

Instalacja z czujnika obrotu wału lub sam czujnik jest do sprawdzenia.

Pierwszy błąd wskazuje na skrzynie automatyczną.

No i ten ostatni błąd zawsze wróżył pompe alllle może ktoś inny się wypowie.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

taki błąd pojawia sie własnie wtedy kiedy sterownik pompy nie ma zasilania

wiem bo mam takie zabezpieczenie antykradziezowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wg schematu do X20DTL, X20DTH powinieneś mieć podpięte:

1 - WS 0,35mm2 - biały 0,35mm2 - do ECU pin 99

2 - chyba (tak na 99%) GN 0,35mm2 - zielony 0,35mm2 - do ECU pin 100

5 - chyba BRRT lub GRRT 0,5mm2 - więc albo brązowo czerwony albo szaro czerwony 0,5mm2 - do ECU pin 105

6 - BR 2,5mm2 - brązowy 2,5mm2 - masa

7 - RT 2,5mm2 - czerwony 2,5mm2 - +12V po przekaźniku K114

8 - chyba BRRT lub GRRT 0,5mm2 - więc albo brązowo czerwony albo szaro czerwony 0,5mm2 - do ECU pin 91

Edytowano przez witek_p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie takie piny.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autko odpalilo ale powyzej 4 tysiecy wlacza sie blad traci moc i nie osiga pelnej mocy. Po zmniejszeniu gazu wraca do normalnej pracy . Wyswietla blad 1220, moze nalezy zsynchronizowac pompe z motorem ?


Dziekuje za dotychczasowa pomoc . Na wtyczce poprzedni majster usunal 5-ty pin i nie bylo komunikacji miedzy sterownikiem a komputerem . Jeszcze raz wielkie dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1220 to błąd zacierającego się tłoczka w pompie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To niedobrze ,jutro zadzwonie do Jarka Jaslanka do Bestwiny, pompa jest po remoncie na gwarancji ale znow ja wyjmowac to porazka ? Duzo roboty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo po prostu brakuje paliwa - sprawdzić czy syfu w baku nie ma, czy filtr paliwa OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalozylem nowy filtr a paliwa 30 l . Takie bylo zalecenie po remoncie pompy aby zmienic filtr . Silnik nawet ladnie i rowno pracuje , pali po nocy od strzalu ale nie osisga pelnej mocy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...