Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Spark887

Falujące obroty silnika

Polecane posty

Witam jestem nowy chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną falujących obrotów dodam,że krokowy wymieniony,ogólnie to silnik jest

remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiedziałbyś może co za silnik? Benzyna czy lpg?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to benzyna , silnik x16xel,96rok,


A obroty sa nastepujace na postoju 800,1000,900 i tak caly czas obrotomierz nie stoi w miejscu a podczas jazdy objawy sa takie gdy wcisne sprzeglo to podnosi na 1500 obr.

a czasami miewam,ze jak jade to na luzie pokaze 2500obr. i wrzucam bieg obojetnie jaki puszczam sprzeglo a on jedzie jak na tempomacie bez dodawania gazu trzyma jedna predkosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A krokowca jakiego kupiłeś?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki ze tak po czasie odpisuje ale poprostu do pozna pracuje. Krokowca kupilem zamiennik i nawet widziałem ze stozkiem sie różni

ale przekladalem na ten stary to ten stary po podpieciu i zapalenia silnika odrazu walą obroty do 3tys rpm. a jak przełoże na zamiennik to nie ma odrazu takiego strzału

powiem jeszcze tak ze nie jest tak za kazdym razem ten wystrzał wysokich obrotów moze to byc za dwa trzy dni a moze byc za kazdym razem odpalenia.

Jeszcze jedno teraz musze wymienić napewno czujnik połozenia wału korbowego bo nie zapala z ciezkim trudem ze tak powiem z rozpedu.

a z czujników wymienione mam na nowe :krokowca, EGR, sensor, temperatury ,noi tak jak mówiłem sie poremoncie jedynie co stare zostało to wał korbowy ,2 wałki rozrządu a tak to wszystko nowe poprostu mam

sentyment do tego samochodu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci wskakuje na 2,5 tyś obrotów to szukaj nieszczelności w dolocie w pierwszej kolejności, jak ją zlokalizujesz i naprawisz myśl o krokowcu i falowaniu obrotów 700-1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...