Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

majczak27

Pompka paliwa nie dostaje pradu

Recommended Posts

Witam serdecznie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> mam duzy problem z moją Vectra B 1.8 16v 95r. problem polega na tego typu iz nie chce mi odpalic samochod doszedlem do wniosku ze jest pompka paliwa do wymiany poniewaz jej nie slychac jak przekrecam zapłon. Wymienilem pompke i jest to samo. bezpieczniki i przekazniki sa dobre. Po sprawdzeniu okazalo sie ze nei dostaje ona pradu. potrzebuje waszej pomocy. Pozdrawiam

Edited by majczak27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekaźnik ma zasilanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a jak moge to sprawdzic ? bo w moim przypadku to amatorka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak sprawdziłeś przekaźnik? Czymkolwiek czym można sprawdzić czy jest prąd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

slychac go jak przekecam zaplon

Share this post


Link to post
Share on other sites

To że słychać nie znaczy że działa. Poczytaj w istniejących tematach o sprawdzaniu przekaźnika. Bezpieczniki sprawdziłeś wszystkie, nawet te za akumulatorem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z opisu wynika iż przekaźnik dostaje zasilanie bo załącza się, co nie jest równoznaczne z tym że jest sprawny gdyż styki przekaźnika mogą być nadpalone. Pompa nie zawsze po przekreceniu stacyjki działa., gdyż na listwie wtryskowej może być odpowiednie ciśnienie paliwa i wtedy się nie załączy. Posprawdzaj dokładnie przekaźnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no właśnie - gdzieś o tym było, i wtedy pomiar bywa niemiarodajny

Share this post


Link to post
Share on other sites

wczesniej swiecil mi ei stez czek a teraz czek nie swieci mozliwe to jest ze komputer padl ? Najlpesze jest top ze samochod jest juz u 2 mechanika a ten tez nie wie co jest grane

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wogóle się nie zapala? Po przekręceniu kluczyka powinien się zapalić i chyba podczas kręcenia zgasnąć.

Proponuje sprawdzić bezpieczniki koło akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezpieczniki wszystkie dobre. Mechanik stwierdzil ze padl komputer i trzeba gowymienic wraz ze stacyjka i imobilajzerem. tylko problem ze na komputerze nie ma zadnych symboli ani nic, naklejka chyba zostala usunieta duzo wczesniej. tak na marginesie nie tylko pompka nie dostaje pradu ale takrze niema iskry na swiecach...

Edited by majczak27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo komputer steruje wtryskiem jak również pompą paliwa, po odczycie wartości z czujnika wału podaje sygnał na jej przekaźnik.

Sprawdź sobie w pierwszej kolejności bezpiecznik FV6 pod maską.

W roku 95 był tylko jeden model silnika 1,6 16V do vectry, poczytaj o jego symbolach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jarke to jest 1.8 16v. wiecie gdzie moge szukac takiego komputera wraz ze stacyjka i imobilajzerem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj pod silnik x18xe, niezależnie od numerów. Jeśli przekaźnik się załącza to znaczy że wysyła sygnał o załączeniu pompy. Błędy ktoś wogóle czytał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli podepnie sie samochod po komputer to nie pokazuje zadnych bledow ;/// jesli kupie koputer sterujacy to musze tez stacyjke i imobilajzer czy moge to jakos obejsc zeby kupic sam komputer sterujacy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ominiesz gdyż immo jest integralną częścią ECU, można go wyprogramować jacyś magicy to robią ale na ogół wychodzi to z mizernym wynikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stacyjki nie musisz. Musi być pętla która zamocowana jest wokół stacyjki i transpoder z kluczyka

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit/ znalazlem juz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


wymienilem komputer +immo efekt jest dobry, samochod zalapal pompka dostaje prad tylko wystapil problem ze gubi iskre na swiecy mruga czek a wczesniej sie swieci... uszkodzony imobilajzer i odcina zaplon ? szukac nowego kompletu czy jest myk ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by majczak27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukać nowego komputera. Ewentualniie upewnij się ze zbyt blisko nie masz starej pestki, jeżeli są dwie obok siebie o różnych kodach to ecu głupieje, bo nie wie z którą powinien się komunikować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepne się pod temat.

Wczoraj podczas jazdy spalił mi sie bezpiecznik FV6. Oczywiście auto zgasło I brak zasilania na ECU. Wrzuciłem nowy bezpiecznik I przy pierwszym zakręceniu rozrusznikiem spalił się ponownie.

Pytanie skąd idzie zasilanie do tego bezpiecznika I czy jakiś inny osprzęt poza tym przewodem, który idzie do bezpiecznika może powodować zwarcie?

Miałem już w listopadzie przygodę z wiązką I najchętniej pociągnąłbym nowy przewód do tego bezpiecznika ale czy to wystarczy? Czy zwarcie może powodować jakiś inny osprzęt?

Silnik 2,5 V6 97' z LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź wiązkę silnika może posypała się izolacja na przewodach i zwarcie robi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ściągłem doloty I sprawdziłem wiązke ale nic nie znalazłem. Podmieniłem miejscami dwa jednakowe przekaźniki w komorze silnika I auto zagadało I śmiga normalnie. Ciekawe czy to zbieg okoliczności czy coś z tymi przekaźnikami jest nie tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...