Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
guma1232

Brak iskry

Recommended Posts

Witam, mam pewien problem otóż wracając dzisiaj z pracyvecterka normalnie zapaliła, przejechałem kilka kilometrów i samochód zgasł i za cholere nie chciał odpalić... Po ścignieciu do domu sprawdziłem iskre o dziwo była i samochód normalnie zapalił ale gdy pochodzi troche i sie zagrzeje iskra znika i tak w kółko później znowu ostygł i iska wróciła. Teraz moje pytanie brzmi co to bedzie cewka czy aparat zapłonowy miał ktoś podobny problem? Vectra 2.0 oznaczenie c20ne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem że iskry nie ma na żadnym baniaku. Podłącz sobię świece bezpośrednio do cewki i zobaczysz czy jest iskra. Odkręć też kopułkę sprawdź styki i palec.

Edited by norbert007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, iskry nie ma na wszystkich cylindrach. Dzięki wiem przynajmniej od czego zacząć, jutro rano wstaje i będę szukał. Dam znać co i jak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdro!


Sprawdzałem dzisiaj tą cewkę podpinając świece bezpośrednio pod nią i nie było iskry, Jak vectra trochę ostygła iskra wróciła, tak więc czy to będzie wina cewki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź czy jest napięcie na wejściu do cewki. Jak będzie to cewka. Zresztą możesz sobie kupić używaną cewkę na podmianę do VA to chyba jakieś grosze są.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Napięcie na wejściu (+12V względem masy) będzie na bank. Pytanie czy będą impulsy na wyjściu sterującym (kabelek chyba zielony o ile dobrze pamiętam). Może tak być, że pada również czujnik położenia wału korbowego lub jego kabel i zanikają impulsy od obrotów wału korbowego. Czujnik znajduje się w bloku silnika, trochę na prawo od rozrządu, od strony chłodnicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> problem rozwiązany, podmieniłem cewkę ale to nie było to i został czujnik położenia walu korbowego. Wymieniłem go i jest wszystko ok

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzięki za pomoc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...