Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
guma1232

Brak iskry

Polecane posty

Witam, mam pewien problem otóż wracając dzisiaj z pracyvecterka normalnie zapaliła, przejechałem kilka kilometrów i samochód zgasł i za cholere nie chciał odpalić... Po ścignieciu do domu sprawdziłem iskre o dziwo była i samochód normalnie zapalił ale gdy pochodzi troche i sie zagrzeje iskra znika i tak w kółko później znowu ostygł i iska wróciła. Teraz moje pytanie brzmi co to bedzie cewka czy aparat zapłonowy miał ktoś podobny problem? Vectra 2.0 oznaczenie c20ne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że iskry nie ma na żadnym baniaku. Podłącz sobię świece bezpośrednio do cewki i zobaczysz czy jest iskra. Odkręć też kopułkę sprawdź styki i palec.

Edytowano przez norbert007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, iskry nie ma na wszystkich cylindrach. Dzięki wiem przynajmniej od czego zacząć, jutro rano wstaje i będę szukał. Dam znać co i jak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdro!


Sprawdzałem dzisiaj tą cewkę podpinając świece bezpośrednio pod nią i nie było iskry, Jak vectra trochę ostygła iskra wróciła, tak więc czy to będzie wina cewki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy jest napięcie na wejściu do cewki. Jak będzie to cewka. Zresztą możesz sobie kupić używaną cewkę na podmianę do VA to chyba jakieś grosze są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Napięcie na wejściu (+12V względem masy) będzie na bank. Pytanie czy będą impulsy na wyjściu sterującym (kabelek chyba zielony o ile dobrze pamiętam). Może tak być, że pada również czujnik położenia wału korbowego lub jego kabel i zanikają impulsy od obrotów wału korbowego. Czujnik znajduje się w bloku silnika, trochę na prawo od rozrządu, od strony chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> problem rozwiązany, podmieniłem cewkę ale to nie było to i został czujnik położenia walu korbowego. Wymieniłem go i jest wszystko ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzięki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...