Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
SieZmahauem

3.0 CDTI odcięcie turbiny, filtr cząstek stałych

Polecane posty

Witam

Pacjent to Vectra C 3.0CDTI 2008R.

Problem polega na kompletnym braku mocy, prawdopodobnie turbina zostaje odcięta po przejechaniu kilkuset metrów. Po odczytaniu błędów okazało się również że nasycenie filtra dpf wynosi 200%, pytanie czy da się uratować tak zapchany filtr, czy odrazu brać się za demontaż ? Odnośnie turbiny, szykować ją do regeneracji, czy też jest jakaś inny powód dlaczego tak pracuje.

Prócz tych "drobiazgów" auto odpala i pracuje normalnie. Dodam iż jest to auto znajomego.

Błędy to: P1109, P1111, P1112, P1900. P1901

Pozdrawiam

Edytowano przez SieZmahauem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musiałby spróbować wypalić ten DPF, ale czy z tymi błędami klap wirowych proces się rozpocznie, to nie wiem. Zresztą na postoju też się oczyści, a poza tym można wywołać wypalanie op-comem. Jaki przebieg? Turbiny bym nie ruszał, dopóki klapy i DPF nie będą OK.

Edytowano przez MIŚOR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny tak ma że odcina turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przebieg auta wynosi 230k, Dziś zostały zdemontowane kolektory dolotowe oraz turbosprężarka. Turbo idzie do regeneracji z racji wycieków i nie zbyt dobrej kondycji łopatek.

Odnośnie kolektorów i klapek w nich zawartych są wręcz zabite sadzą, i tu moje pytanie jak wygląda sprawa z tymi klapkami w tym silniku, pełno tematów odnośnie silnika 1.9, natomiast o 3.0 niezbyt wiele.

Regenerować ?, jak sprawdzić poprawne ich działanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...