Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Arahnor

Po wymianie pompy silnik jest zamulony

Recommended Posts

Witam.

Tak jak w temacie, niedawno wymieniłem pompę w mojej Vectrze. Po wymianie, silnik jest dziwnie zamulony. Silnik na zimno ledwo ciągnie, na ciepłym silniku jest niewiele lepiej.

Czy to może być usterka przepłyowmierza powietrza, czy coś innego?

Z góry dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakieś błędy są? Kontrolka silnika się nie pojawia? Parametry pracy pod kompem w normie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Układ podciśnienia to pierwsza rzecz do sprawdzenia może źle pozakładali wężyki lub wyleciały.

2.Turbo dobrze zaciąga ?.

3.Wydajność pompy wakum jaka ?.

A tak po za tym świecił sie check.

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtr paliwa wymieniłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtry wymienione, check się świeci. Co do parametrów, mechanik twierdzi, że są w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No i co ten wspaniały mechanik w tym temacie zrobił.

Może podał ci przynajmniej nr błędu to nam podaj nie będziemy cię za język ciągnąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic nie stwierdzil numeru tez niwe podal a to ze pali sie kontrolka vek to jest awaria swiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Awaria świec sygnalizowana jest autkiem z kluczykiem i często w tym przypadku wyświetla się błąd modułu grzania i teraz która kontrolka ci się świeci.

1.Żółta kontrolka świec żarowych w dieslu (z wizerunkiem grzałki)

2.Żółta kontrolka sprawności silnika (wizerunek silnika z piorunem)

Awarię świec czy całego układu sygnalizuje kontrolka "kluczyk w autku" i chyba jest to błąd 0380

Jak zapłaciłeś za diagnostyke to poproś go o nr błędu.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziadek napisał Ci w 3 poście co masz sprawdzić.

Dziadek VB w dieslu nie ma kontrolki auta z kluczykiem - tylko check engine (z piorunem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No to sorry różne autka do minie przyjeżdzają i maja rózne kontrolki można się pogubić.

Kontrolka "Auto z kluczem" była wprowadzona od roku modelowego 2001, czyli od wprowadzenia silników serii Z.

To ona odpowiada za sygnalizacje usterki w elektronice silnika oraz immobilisera.

Ale mysle że to to samo.

Please login or register to see this image.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko, to było tak na marginesie. Nic to w temacie nie zmienia :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...