Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
maciekchn

Wymiana całej belki tylnej ??

Recommended Posts

Witam mam do zrobienai reczny i zawieszenie tylne, ale mam dostep gdzie moge dostac cala tylna belke , czy duzo jest zabawy zeby przelozyc te belke i ominac wyniame tarczo-bebnow i tulei zawieszenia?

Prozsze o jakis poradnik co i jak ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli kpl z tarczobębnami czy tylko belkę ?

Bo pisząc o tym, piszesz o wszystkim i o niczym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co w ogóle nazywasz belka? Bo VB nie ma belki... Tam jest zawieszenie wielowahaczowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn mam wszystko , bo mam drugie takei auto na czesci i tam zawieszenie miodek reczny extra....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przłoże to samemu? czy raczej nie ? trzeba bedzie zbierznosc czy cus robic? , Bawił sie ktos kiedys w to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zartujesz z tym pytaniem

skad mamy wiedziec jakie masz zdolnosci manualne i zaplecze do grzebania

sam sobie odpowiedz czy podolasz czy nie

my tego nie wiemy

geometrie zawsze sie sprawdza po pracach z zawieszeniem

i jak trzeba sie ustawia

Share this post


Link to post
Share on other sites

chodziło mi czy jest przytym duzo roboty, czy sa jakies bardzo skaplikowane zeczy do wykonania , i czy w jedna osobe temat do ogarniecia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie nie byłoby nic skomplikowanego, ale skąd mamy wiedzieć czy dla ciebie też? Samemu ciężko ale jak się chce to wszystko się da

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this image.

Nie wyglada to skaplikowanie, na kobyki ,odkrecic wszystkie śróbki i belke w doł, poodczepiac linki i weżyki od hamólców, podmienic i skrecić,odpowietrzyc układ ham.....

Problemy jaki moga wystapic to pewnie zapieczone śruby, i brak sciagacza do spreżyn, czy po takiej operacji konieczna jest zbieżność ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbieżność jak najbardziej konieczna. Ściągaczy do sprężyn nie potrzebujesz. Przekręcisz cały komplet, amortyzator ze sprężyną i resztą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...