Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
maciekchn

Wymiana całej belki tylnej ??

Polecane posty

Witam mam do zrobienai reczny i zawieszenie tylne, ale mam dostep gdzie moge dostac cala tylna belke , czy duzo jest zabawy zeby przelozyc te belke i ominac wyniame tarczo-bebnow i tulei zawieszenia?

Prozsze o jakis poradnik co i jak ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli kpl z tarczobębnami czy tylko belkę ?

Bo pisząc o tym, piszesz o wszystkim i o niczym

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co w ogóle nazywasz belka? Bo VB nie ma belki... Tam jest zawieszenie wielowahaczowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn mam wszystko , bo mam drugie takei auto na czesci i tam zawieszenie miodek reczny extra....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy przłoże to samemu? czy raczej nie ? trzeba bedzie zbierznosc czy cus robic? , Bawił sie ktos kiedys w to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zartujesz z tym pytaniem

skad mamy wiedziec jakie masz zdolnosci manualne i zaplecze do grzebania

sam sobie odpowiedz czy podolasz czy nie

my tego nie wiemy

geometrie zawsze sie sprawdza po pracach z zawieszeniem

i jak trzeba sie ustawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi czy jest przytym duzo roboty, czy sa jakies bardzo skaplikowane zeczy do wykonania , i czy w jedna osobe temat do ogarniecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie byłoby nic skomplikowanego, ale skąd mamy wiedzieć czy dla ciebie też? Samemu ciężko ale jak się chce to wszystko się da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Nie wyglada to skaplikowanie, na kobyki ,odkrecic wszystkie śróbki i belke w doł, poodczepiac linki i weżyki od hamólców, podmienic i skrecić,odpowietrzyc układ ham.....

Problemy jaki moga wystapic to pewnie zapieczone śruby, i brak sciagacza do spreżyn, czy po takiej operacji konieczna jest zbieżność ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zbieżność jak najbardziej konieczna. Ściągaczy do sprężyn nie potrzebujesz. Przekręcisz cały komplet, amortyzator ze sprężyną i resztą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...