Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
miketds

Nagle przestała odpalać (na zimno) 2.0 dti lift

Polecane posty

Witam wszystkich i już opisuję mój kłopot.Auto posiadam od połowy 2010r i nie miałem nigdy problemu z odpaleniem na zimno ( na gorąco również).Dodam jednak,że po zakupie od razu założyłem mechaniczne podgrzewanie świec żarowych (działa bez zarzutu).Niestety w tą sobotę viki nie chciała z rana odpalić,ale po długim kręceniu odpaliła.Później już paliła od strzała.Pozostawiłem ją na całą niedzielę pochyloną nosem do dołu i dzisiaj rano niestety klops.Nie pali.Kręci ale niestety.Zadzwoniłem do mechaników aby podjechali mnie ściągnąć,ale oni mi kazali lekko z trzeciego biegu podczas holowania odpalić.Auto odpaliło bez problemu aczkolwiek były przez jakiś czas objawy zapowietrzonego układu(falowały obroty ale się wynormowały).Później znów auto paliło.Dodam jeszcze że nie pali się żaden check.Zostało jednak u mechaniorów,jednak oni rozkładają ręcę,ponieważ na zimnym znów nie pali.Podobno posprawdzali jakieś uszczelki podkładki i wężyki ale nic.Zostawiłem auto na 2-3 dni aby grzebali dalej.Proszę podpowiedzcie na co zwrócić uwagę,co im podpowiedzieć?Boję się że każą robić pompę a to będzię coś innego!Pzdr.

Edytowano przez miketds

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na szczelność układu paliwa. Tematów o tym setki. Zacznij od tego w przypietych tematach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie chce Cie "dołować" ale co to za mechanicy którzy rozkladaja rece a Ty im masz podpowiadac co maja robic?

Podobno cos posprawdzali, jakies uszczelki, podkladki, wezyki.

Zabierz od nich to auto, niech Ci je odstawia pod blokiem czy domem, poczytaj przez te 2.. 3 dni forum i gwarantuje Ci ze wydedukujesz o wiele wiecej wiedzy niz czarodzieje ktorym oddales gablote.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i masz rację!Forum czytam regularnie i trochę teorii liznąłem.Niestety z praktyką gorzej.Podpowiedzcie czy może być to spowodowane jakimś czujnikiem temperatury,położenia wału itp...?Może trzeba wymienić jakieś uszczelki pod wtryskami?A czy pod przewodami od pompy wtryskowej(aluminiowe) są jakieś uszczelki?Według mnie jeśli jest jakaś nieszczelność to musi być ona przy pompie-wtryskach,ponieważ nie odpala rano wogóle.Jeśli było by to gdzieś dalej to pewnie by odpaliła i ewentualnie za sekundy zgasła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow jestem samouczkiem i zdarza mi sie naprawiac auta znajomym i jak narazie nie mialem zwrotow do poprawy oby tak dalej:)

Z tego co opisujesz jest kilka mozliwosci teraz mamy ciezki okres gdyz jest zima i zaczal bym od sprawdzenia swiec zarowych sciagnij fajki ze swiecy i jednym koncem kabla dotknij + a drugim posmyraj swiece jesli idzie iskra to jest ok i tak z kazda jesli ktoras bedzie walnieta bedzie problem z odpalaniem lecz odpala przy dodaniu troszke gazu natomiast falujace obroty maja tez ten sam problem ze swiecami poprostu ktoras nie daje zarnika czesto dochodzi do falujacych obrotow stary filtr paliwa czasem gromadzi sie duzo wody i nasza wiki glupieje i nie wkreca sie lub przerywa tak jak przy objawach zapowietrzenia czasem filtry sa wyposarzone w mozliwosc spuszczenia wody wiec sprawdz natomiast jesli wiki wcale nie kreci lub zakreci po jakis 30-40 sekundach chechlania to bardzo mozliwe ze padl czujnik polozenia walka rozrzadu jest umieszczony przy pasku rozrzadu i nie da sie go sprawdzic zadnym przyrzadem jedyne co to czy auto wkreca sie do oporu na obrotomierzu jesli nie i dochodzi tak 2500-3000 obrotow i to jeszcze z trudem to czujnik ale wtedy powinien zapalic ci sie check na pomaranczowo jesli faktycznie padl to szukaj zamiennika na szrocie lub anglika gdyz nowy jest dosc drogi mam nadzieje ze pomoglem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

kolego tu o dieslu rozmawiamy - po powyższym widać, że takiego silnika jeszcze nie naprawiałeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem,dokładnie że jest zima ale fura paliła na dotyk a tu nagle całkowity kaput.Niewieże że nagle padły świece.Akumulator ma 4 tygodnie,kręci jak wariat i nawet nie ma ze strony auta małego zagadania.Zabiore auto od szpeców i sam zacznę sprawdzać nieszczelność.Tak sobie pomyślałem że to musi być między pompą a wtryskiwaczami.I jeśli nawet to co?Sam nie wymienie np.trawersów itp.A jeśli chodzi o inne posty,to rzeczywiście jest ich dużo ale najczęściej,auta nie zapalają ze względu na niezałączające się świeczki.Wolałbym żeby ktoś odpisał:to nie może być pompa skoro na ciepłym silniku pali,szukaj tylko nieszczelności która się gdzieś nagle wytworzyła.Dzięks.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie bo jak jest ciepło materiały się rozszerzają guma mięka a jak jest zimno to się kurczą men to powinien znać , guma twardnieje no i gotowe nieszczelności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,a więc wracam od mechaniorów i jest tak że już nie odpali nawet z plaka.Podczas kręcenia zapala się check i błędy:P1345 oraz P1220.Rozumiem,że to jest koniec z moją pompą!Trudno pewnie mnie dopadło.Dajcie namiar na rzetelną firme która zrobi pompe i oczywiście względni finansowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...