Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Damol

Moduł, przekaźnik, sterownik wycieraczek VC 2002r

Polecane posty

Witam. Poszukuję sterownika, przekaźnika czy modułu do sterowania wycieraczkami przednimi do opla vectry c 2002 r. 2.2dti. Chciałem wystawić ogłoszenie w odpowiednim dziale lecz nie mam uprawnień i przepraszam za kłopot adminów tutejszego forum. Jeżeli miałby ktoś na sprzedaż chętnie kupię. Jakie koszty mogą być z tym związane? Dziękuję i przepraszam adminów za fatygę. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może żebyś nie kupił niepotrzebnie pół samochodu napisz w czym problem z wycieraczkami. Bo jak widzę chcesz coś kupić, ale sam nie wiesz co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chodzi o sterownik do wycieraczek, który kiedy manetką kliknę raz na dół wycieraczki powinny raz przetrzeć szybę ( u mnie natomiast zatrzymują się jak tylko puszczę manetkę), jak kliknę raz do góry włączę tryb czasowy ( u mnie chodzą cały czas). Byłem u diagnosty i stwierdził moduł i poszukuję takowego do mojej vectry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedz diagnoście żeby wyją ten moduł to taki kupisz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">.

A tak na poważnie to po pierwsze warto podłączyć komputer, może wyjdzie że jest uszkodzony np przekaźnik w co wątpię( skrzynka bezpieczników pod maską, w opisie bezpieczników jest który odpowiada za wycieraczki)Jednak w to wątpię bardzo.Moduł sterujący przekaźnikiem to cała ta skrzynka bezpieczników, to też nie jest przyczyna.

Bardzo możliwe że masz uszkodzony mechanizm silnika w obudowie którego jest zespół blaszek których zadaniem jest informowanie o położeniu wycieraczek. Dlatego nie są wyłączane w pozycji spoczynkowej. Ale na pewno zmień mechanika, nie ma pojęcia o vectrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczy jak zapytasz go czy ma czym zczytać błedy pewnie nie

tak jak kolega wyżej pisze zmień mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm.... sprawdzę to u innego mechanika tak jak radzicie i zobaczymy co mi powie drugi diagnosta. Dam znać co wyszło. Jeżeli macie może jakieś fotki jak się samemu zabrać do tego silniczka byłbym niesamowicie wdzięczny, lub poradźcie którą część konkretnie wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak się dobrać jest w poradach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

ale samego silniczka nie wiem jak sprawdzić bo za bardzo nie wnikałem w jego budowę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stycznik jest w przekładni ślimakowej, informacja położenia 0/1 sterowana masą podawane do UEC. Zasilanie silnika bezpieczniki nr 12 i 13 dla trybów szybko wolno. Przekaźnik też należy wykluczyć bo zmienia sekwencję szybko/wolno.

Nawet jak nie masz komputerów to można łatwo sprawdzić, przewód brązowo-zielony z silnika podczas pracy powinien w położeniu spoczynkowym podawać masę lub ją rozwierać tego nie pamiętam/. Próbnik 12v z żarówką , jedna strona do + , druga w wspomniany przewód i masz jasność.

Powodzenia.

Przypomniałem sobie że kiedyś coś takiego robiłem, nie łączyło w kostce silnika wycieraczek w podszybiu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...