Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tabaluszek

z22se mase błędów

Polecane posty

Witam mam parę błędów w samochodzie pomóżcie zlokalizować przyczynę.
Vectra C z22se 2003r

P0171 - Za ubogi system adaptacji paliwa
(00) - Obecny

B2657 - Wadliwe działanie obwodu oświetlenia
(00) - Nie występuje

P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie
(00) - Obecny

P1390 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości lewgo przedniego koła
(00) - Obecny

P1395 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości koła przednie prawe
(00) - Obecny

U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC
(00) - Obecny

U2142 - Mag. CAN - brak łączności z czujn. prędk.obr. wokół osi pion. (YRS)
(00) - Nie występuje

U2143 - Mag. CAN - brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS)
(00) - Nie występuje

U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem
(00) - Nie występuje

P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu
(71) - Obecny

U2139 - Nieprawidłowy sygnał mod. ster. kolumny kierown. (CIM)
(71) - Obecny

B3797 - Drzwi pasażera, przerwany obwód silnika zabezpieczenia przed kradzieżą
(04) - Obecny


U2123 - Brak komunikacji CAN ze zmieniaczem płyt CD
(00) - Obecny

B3843 - Obwód czujnika jakości powietrza, napięcie za niskie
(02) - Obecny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje że CIM sie kończy, ale zaczekajmy na wypowiedz specjalistów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wyżej napisał cim pada na 99% to cim XR więc go wumień

napisz jeszcze co się dzieje jakie kontrolki świecą

Edytowano przez matro1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dlaczego zakładasz że to xr?

Pytam bo moja viki reż jest z 2003 i tym samym silnikiem, a mój cim to GK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Często zapala się najpierw kontrolka niezapiętych pasów (na ułamek sekundy) potem esp (gaśnie po ponownym rozruchu). Zawsze przy wykonywaniu manewru skrętu.

P0171- to od czego jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przecież sam wrzuciłeś opis:

P0171 - Za ubogi system adaptacji paliwa
(00) - Obecny
Za uboga mieszanka. Długa jazda może uszkodzić silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra ale co z tym zrobic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wymienić CIM bo to on prawdopodobnie się posypał i wali błędami

Najlepiej zmienić chyba na DL. Odrazu napisze że CIM siedzi pod kierownicą i wychodzą z niego manetki kierunkowskazów i wycieraczek bo po ilości twoich postów wnioskuje że możesz nie wiedzieć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymienic na nowy czy oddac do naprawy jakie mniej wiecej koszty i czy bede miał inny kluczyk do stacyjki i inny do drzwi przy wymianie na inny???

Edytowano przez tabaluszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kupic uzywany CIM i przlozyc stacyjke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zrób tak jak pisze kubass22. Stacyjkę da się podmienić bez problemu. Tylko pamiętaj żeby kupić wylogowany zresztą proponuje kupić od kogoś z forum - najpewniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja to bym się jeszcze wstrzymał z tym cimem .Miałem trochę podobny problem i też wszystko wskazywało na cim,a okazało się że wtyczka ta duża na pompie ABS wyczyściłem, igłą podgoiłem wszystkie piny na wtyczce żeby wszystko lepiej łączyło i wpiąłem wszystkie problemy znikły jak ręką odioł.

Weź sobie spryskaj wtyczkę i na pompie gniazdo benzyną ekstrakcyjną i potem wydmuchaj kompresorem zęby wyschło do sucha i może przy tym lepiej odepnij akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A co ma CIM wspólnego z adaptacją paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Myślisz że to był by taki zbieg okoliczności żeby błędy typowe dla padającego CIM zeszły się z tym od adaptacji paliwa bo mi się wydaje że nie. W teorii faktycznie ten akurat błąd nie ma chyba nic wspólnego z CIM ale pewny tego też nie jestem. Odnośnie tego jednego błędu może być odpowiedzialny któryś z czujników typu sonda, przepływka itd. ewentualnie lewe powietrze lub uszkodzenie wtrysku

Edytowano przez Krzysiekk884

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i na czym stanelo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam mały problem z moją Vectrą a nie chce robić nowego tematu:

Oto błedy które mi wyskoczyły wczoraj:

P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie
(00) - Obecny

P1390 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości lewgo przedniego koła
(00) - Obecny

P1395 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości koła przednie prawe
(00) - Obecny

U2105 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
(71) - Sporadyczny

Czy to są objawy padającego CIM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej abs. Albo obydwa czujniki albo sterownik. Wygeneruje się wtedy p0500

Wysłane z mojego PAP5044DUO przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego a czym czytales te bledy??

dziwna sprawa jest z z22se po podlozcenie op-coma samo w sobie generuje rozne bledy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafał błedy wyczytałem op-com.

Wcześniej tego nie było.

Przychamowałem gwałtownie i zapaliła sie kontrolka na zegarach auto z kluczem.

Dojechałem do domu sprawdziłem błedy i podzieliłem sie z wami.

Co proponujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...