Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tabaluszek

z22se mase błędów

Recommended Posts

Witam mam parę błędów w samochodzie pomóżcie zlokalizować przyczynę.
Vectra C z22se 2003r

P0171 - Za ubogi system adaptacji paliwa
(00) - Obecny

B2657 - Wadliwe działanie obwodu oświetlenia
(00) - Nie występuje

P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie
(00) - Obecny

P1390 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości lewgo przedniego koła
(00) - Obecny

P1395 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości koła przednie prawe
(00) - Obecny

U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC
(00) - Obecny

U2142 - Mag. CAN - brak łączności z czujn. prędk.obr. wokół osi pion. (YRS)
(00) - Nie występuje

U2143 - Mag. CAN - brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS)
(00) - Nie występuje

U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem
(00) - Nie występuje

P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu
(71) - Obecny

U2139 - Nieprawidłowy sygnał mod. ster. kolumny kierown. (CIM)
(71) - Obecny

B3797 - Drzwi pasażera, przerwany obwód silnika zabezpieczenia przed kradzieżą
(04) - Obecny


U2123 - Brak komunikacji CAN ze zmieniaczem płyt CD
(00) - Obecny

B3843 - Obwód czujnika jakości powietrza, napięcie za niskie
(02) - Obecny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi sie wydaje że CIM sie kończy, ale zaczekajmy na wypowiedz specjalistów

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak kolega wyżej napisał cim pada na 99% to cim XR więc go wumień

napisz jeszcze co się dzieje jakie kontrolki świecą

Edited by matro1234

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dlaczego zakładasz że to xr?

Pytam bo moja viki reż jest z 2003 i tym samym silnikiem, a mój cim to GK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Często zapala się najpierw kontrolka niezapiętych pasów (na ułamek sekundy) potem esp (gaśnie po ponownym rozruchu). Zawsze przy wykonywaniu manewru skrętu.

P0171- to od czego jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przecież sam wrzuciłeś opis:

P0171 - Za ubogi system adaptacji paliwa
(00) - Obecny
Za uboga mieszanka. Długa jazda może uszkodzić silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wymienić CIM bo to on prawdopodobnie się posypał i wali błędami

Najlepiej zmienić chyba na DL. Odrazu napisze że CIM siedzi pod kierownicą i wychodzą z niego manetki kierunkowskazów i wycieraczek bo po ilości twoich postów wnioskuje że możesz nie wiedzieć..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienic na nowy czy oddac do naprawy jakie mniej wiecej koszty i czy bede miał inny kluczyk do stacyjki i inny do drzwi przy wymianie na inny???

Edited by tabaluszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kupic uzywany CIM i przlozyc stacyjke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie zrób tak jak pisze kubass22. Stacyjkę da się podmienić bez problemu. Tylko pamiętaj żeby kupić wylogowany zresztą proponuje kupić od kogoś z forum - najpewniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Ja to bym się jeszcze wstrzymał z tym cimem .Miałem trochę podobny problem i też wszystko wskazywało na cim,a okazało się że wtyczka ta duża na pompie ABS wyczyściłem, igłą podgoiłem wszystkie piny na wtyczce żeby wszystko lepiej łączyło i wpiąłem wszystkie problemy znikły jak ręką odioł.

Weź sobie spryskaj wtyczkę i na pompie gniazdo benzyną ekstrakcyjną i potem wydmuchaj kompresorem zęby wyschło do sucha i może przy tym lepiej odepnij akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co ma CIM wspólnego z adaptacją paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Myślisz że to był by taki zbieg okoliczności żeby błędy typowe dla padającego CIM zeszły się z tym od adaptacji paliwa bo mi się wydaje że nie. W teorii faktycznie ten akurat błąd nie ma chyba nic wspólnego z CIM ale pewny tego też nie jestem. Odnośnie tego jednego błędu może być odpowiedzialny któryś z czujników typu sonda, przepływka itd. ewentualnie lewe powietrze lub uszkodzenie wtrysku

Edited by Krzysiekk884

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i na czym stanelo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam mały problem z moją Vectrą a nie chce robić nowego tematu:

Oto błedy które mi wyskoczyły wczoraj:

P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie
(00) - Obecny

P1390 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości lewgo przedniego koła
(00) - Obecny

P1395 - Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości koła przednie prawe
(00) - Obecny

U2105 - Magistrala CAN, komunikat modułu ECM poza wymaganym zakresem
(71) - Sporadyczny

Czy to są objawy padającego CIM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej abs. Albo obydwa czujniki albo sterownik. Wygeneruje się wtedy p0500

Wysłane z mojego PAP5044DUO przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego a czym czytales te bledy??

dziwna sprawa jest z z22se po podlozcenie op-coma samo w sobie generuje rozne bledy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rafał błedy wyczytałem op-com.

Wcześniej tego nie było.

Przychamowałem gwałtownie i zapaliła sie kontrolka na zegarach auto z kluczem.

Dojechałem do domu sprawdziłem błedy i podzieliłem sie z wami.

Co proponujecie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...