Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

chudy138

Vectra B 2.0 benzyna + gaz Ciężko odpala po dłuższym postoju i wyskakuje check

Recommended Posts

Cześć! Ostatnio trapi mnie taki problem, ponieważ Vectra ciężko odpala po dłuższym postoju tzn. +5h i gdy odpali wyskakuje od razu CHECK, Czasami kręcę i nic, wyłączam zapłon włączam jeszcze raz i chodzi od strzała. Co to może być? Sprawdzałem pompkę paliwa, wszystko ok, filtr nowy! Zauważyłem też że pali mi dużo benzyny, przynajmniej tak i się wydaje. Benzynę zużywam tylko na odpalenia i rozgrzania silnika do czasu aż przeżuci się na gaz a 5l spala mi w tydzień może trochę dłużej, a chodzi na benzynie max 20min dziennie.

I jeszcze jedno tam gdzie znajduje się przepustnica jest wszystko mokre, chcę jutro to wszystko wyciągnąć i przeczyścić, czy są tam jakieś uszczelki od razu do wymiany? Chcę kupić je przed rozbiórką

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Później nie będę miał czym do sklepu podjechać.

Z góry dzięki za pomoc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

z czytaj błędy


Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, jutro t zrobię i dam znać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będziesz w okolicach Elbląga to zapraszam do siebie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zapraszam również na Nasze pod forum :

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Błąd 0340.

A mam pytanie bo w kółko lecą tylko te numery, czyli jest tylko jeden błąd? Bo jak wyskoczą wszystkie błędy to lecą od początku? Czy ile razy mi się CHECK zapalił tyle razy się w błąd zapisał i po prostu pokazuje ciąg tych samych liczb?


Tzn, Leci cały czas:

0340

0340

0340

0340

... itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro zaczytales juz blad to ci odpowiem ten blad oznacza ze strzelil ci czujnik polozenia walka rozrzadu ogolnie ten czujnik jest drogi dlatego jesli chcesz to zrobic tanim kosztem to zostaje ci szrot lub anglik a umieszczony jest pod pokrywa rozrzadu wymana zajmuje okolo 30 min jesli wymienisz ten czujnik wszystko wroci do normy ma ksztalt widelca a jesli chcesz byc pewny ze to on to odpal auto i sprawdz czy wkreca sie na obroty powyzej 3000 jeli nie to czujnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkręcać się wkręca ale czasami jak jadę i chcę przycisnąć np. przy wyprzedzaniu to dość często się zdarza że odetnie mi na sekundę zapłon, dokładnie nie wiem przy ilu obrotach ale na pewno coś koło 3,5-4,5 tyś.


I ile kosztuje taki czujnik nowy? Nie chcę chińskich szrotów ani używek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy kosztuje na allegro około 100 zł + koszta wysyłki. Kupuj tylko oryginał Siemensa, inne albo działają nieprawidłowo albo przez krótki czas

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> I sprawdź z jaką masz wtyczką - są dwie wersje owalna lub prostokątna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jakbyś miał prostokątną napisz mi na pw, mam taki nowy Siemensa który jest mi zbędny, oddam za dobrą kasę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by janeczqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

??

Share this post


Link to post
Share on other sites

??

Błedy pokazuje jeden po drugim . Jak masz jeden to będzie w kółko pokazywać jeden.

P0340-Błąd czujnika położenia wałka rozrządu

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki. Bo nikt mi jeszcze nie odpowiedział na to pytanie.

A mam jeszcze jedno pytanie z innej kategorii od czego jest ta śrubka?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

2809731e481460b9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest zaślepka odpowietrznika listwy wtryskowej. W to miejsce również można podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie na listwie

Estetyka montażu lpg na 2

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem czujnik wałka rozrządu a nadal jest to samo tzn, z tym odpalaniem. Dodam jeszcze że nawet ciężko odpala nawet wtedy gdy silnik się zadusi macie jeszcze jakieś pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakrec zawór od gazu na butli, wypal resztę gazu i spróbuj były przypadki, ze silnik sie dlawil dwoma dawkami, gaz/pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. spróbuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem u siebie w Viki 2.5 V6. Przyczyna była prosta był nieszczelny reduktor od gazu i gaz dostawał się kolektora ssącego i na 2 paliwach nie chciał zapalić, po dłuższym kręceniu palił.

Spróbuj zapalić na samej benzynie i nie przełączając na gaz (chodzi mi o to żeby wyłącznik od gazu był tylko i wyłącznie na samą benzynę), pojeździć i zgasić go na benzynie, jeśli zapali bez problemu to wina na 100% reduktora od gazu. Możesz jeszcze pojechać do gazowników żeby ci instalację całą przeglądnęli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...