Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

chudy138

Vectra B 2.0 benzyna + gaz Ciężko odpala po dłuższym postoju i wyskakuje check

Polecane posty

Cześć! Ostatnio trapi mnie taki problem, ponieważ Vectra ciężko odpala po dłuższym postoju tzn. +5h i gdy odpali wyskakuje od razu CHECK, Czasami kręcę i nic, wyłączam zapłon włączam jeszcze raz i chodzi od strzała. Co to może być? Sprawdzałem pompkę paliwa, wszystko ok, filtr nowy! Zauważyłem też że pali mi dużo benzyny, przynajmniej tak i się wydaje. Benzynę zużywam tylko na odpalenia i rozgrzania silnika do czasu aż przeżuci się na gaz a 5l spala mi w tydzień może trochę dłużej, a chodzi na benzynie max 20min dziennie.

I jeszcze jedno tam gdzie znajduje się przepustnica jest wszystko mokre, chcę jutro to wszystko wyciągnąć i przeczyścić, czy są tam jakieś uszczelki od razu do wymiany? Chcę kupić je przed rozbiórką

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Później nie będę miał czym do sklepu podjechać.

Z góry dzięki za pomoc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z czytaj błędy


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, jutro t zrobię i dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będziesz w okolicach Elbląga to zapraszam do siebie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zapraszam również na Nasze pod forum :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Błąd 0340.

A mam pytanie bo w kółko lecą tylko te numery, czyli jest tylko jeden błąd? Bo jak wyskoczą wszystkie błędy to lecą od początku? Czy ile razy mi się CHECK zapalił tyle razy się w błąd zapisał i po prostu pokazuje ciąg tych samych liczb?


Tzn, Leci cały czas:

0340

0340

0340

0340

... itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro zaczytales juz blad to ci odpowiem ten blad oznacza ze strzelil ci czujnik polozenia walka rozrzadu ogolnie ten czujnik jest drogi dlatego jesli chcesz to zrobic tanim kosztem to zostaje ci szrot lub anglik a umieszczony jest pod pokrywa rozrzadu wymana zajmuje okolo 30 min jesli wymienisz ten czujnik wszystko wroci do normy ma ksztalt widelca a jesli chcesz byc pewny ze to on to odpal auto i sprawdz czy wkreca sie na obroty powyzej 3000 jeli nie to czujnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wkręcać się wkręca ale czasami jak jadę i chcę przycisnąć np. przy wyprzedzaniu to dość często się zdarza że odetnie mi na sekundę zapłon, dokładnie nie wiem przy ilu obrotach ale na pewno coś koło 3,5-4,5 tyś.


I ile kosztuje taki czujnik nowy? Nie chcę chińskich szrotów ani używek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowy kosztuje na allegro około 100 zł + koszta wysyłki. Kupuj tylko oryginał Siemensa, inne albo działają nieprawidłowo albo przez krótki czas

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> I sprawdź z jaką masz wtyczką - są dwie wersje owalna lub prostokątna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jakbyś miał prostokątną napisz mi na pw, mam taki nowy Siemensa który jest mi zbędny, oddam za dobrą kasę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez janeczqa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

??

Błedy pokazuje jeden po drugim . Jak masz jeden to będzie w kółko pokazywać jeden.

P0340-Błąd czujnika położenia wałka rozrządu

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki. Bo nikt mi jeszcze nie odpowiedział na to pytanie.

A mam jeszcze jedno pytanie z innej kategorii od czego jest ta śrubka?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

2809731e481460b9.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest zaślepka odpowietrznika listwy wtryskowej. W to miejsce również można podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie na listwie

Estetyka montażu lpg na 2

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem czujnik wałka rozrządu a nadal jest to samo tzn, z tym odpalaniem. Dodam jeszcze że nawet ciężko odpala nawet wtedy gdy silnik się zadusi macie jeszcze jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakrec zawór od gazu na butli, wypal resztę gazu i spróbuj były przypadki, ze silnik sie dlawil dwoma dawkami, gaz/pb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok. spróbuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem u siebie w Viki 2.5 V6. Przyczyna była prosta był nieszczelny reduktor od gazu i gaz dostawał się kolektora ssącego i na 2 paliwach nie chciał zapalić, po dłuższym kręceniu palił.

Spróbuj zapalić na samej benzynie i nie przełączając na gaz (chodzi mi o to żeby wyłącznik od gazu był tylko i wyłącznie na samą benzynę), pojeździć i zgasić go na benzynie, jeśli zapali bez problemu to wina na 100% reduktora od gazu. Możesz jeszcze pojechać do gazowników żeby ci instalację całą przeglądnęli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...