Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mazi_ck

Kierownica z!+ brak wspomagania. VC polift

Polecane posty

Witam.

Tak jak w temacie, od jakiegoś czasu mam problem z Moją VC a mianowicie co jakiś czas zapal się kontrolka kierownica z wykrzyknikiem i przestaje działać wspomaganie, a za jakiś czas samo się naprawia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> Przełączniki od wycieraczek i kierunków działają normalnie.

Jednak od kilku dni nie wraca to do normy, płyn w zbiorniczku jest, maglownica regenerowana ok rok temu.

Op-Com wywala nastepujące błędy:

B3794-08 nieważny, bo od tempomatu

U211-00

P0380-08 błąd od grzania świec

Silnik 1.9CDTI z19dth rok prod.2005.

Ma ktoś jakieś pomysły co i jak zrobić żeby wszystko wróciło do normy?

Proszę o pomoc bo już mam dość walki z ,,wiatrakami"

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowano przez mazi_ck

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ładowanie i aku takie super ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść styki od kostki co idzie zasilanie do pompy najpierw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał Konrad, najpierw wyczyść styki tej kostki.

Najlepiej dostaniesz się tam z dołu (kanał).

P0380 08 to z pewnością padnięta świeca/świece.

Najprostszy sposób sprawdzenia to miernik elektryczny, metoda na "przejście" czyli z buzerem zazwyczaj wyłowi uszkodzony element. Kiedy są wątpliwości można jeszcze "na opór", sprawna świeca daje wartość do 5 Ohmów. Jeśli jest zwarcie (sprężyna grzewcza styka do obudowy) to zadziała buzer (obwód zamknięty) ale oporność będzie większa więc warto sprawdzić w razie czego tymi dwoma metodami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swiec si꠮ie martwie, priorytetem jest to wspomaganie. Postaram sie jutro sprawdzic te styki.

Przeczyciem te styki, psiknem contactvsprayem, narazie dziala. Zobaczymy jak dlugo.

Dziekuje bardzo za pomoc:)

Edytowano przez mazi_ck

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz radę to dodatkowo zepnij tę kość w pompie z wtyczką z wiązki tryktryczką !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety to raczej nie to:/ po przejechanych ok 60km kilka razy wspomaganie przestawalo chodzic doslownie na zakret i dzialalo znow. Lecz tym razem bez zadnej kontrolki:/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może sama pompa się zaciera?

Próbowałeś wymienić płyn układu wspomagania?

Mimo wszystko najpierw zacząłbym od podpięcia kompa, w parametrach coś zapewne będzie widoczne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zobacz jaki jest płyn w pompie czy czasem nie ma opiłków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piotreq w których parametrach? Płynu jeszcze nie próbowałem zmienić, był zmieniany ok rok temu razem z regeneracją magla

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na przykład podczas kalibracji kąta skrętu będziesz widział czy wszystko się tam równo "układa".

Czujnik jest w CIMie czy na maglu?

Może to jednak wina magla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzic gdzie jest czujnik? Bo szczerze powiem na oplu sie malo znam:(

Wlasnie zaczynam stawiac na magiel albo na pompe:(

Na dniach postaram sie zmienic plyn we wspomaganiu

Wysane z iPhone za pomoc Tapatalk

Edytowano przez mazi_ck

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...