Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
darektg77

poważny wyciek płynu

Polecane posty

Witam

Mam Takowy problem. Moja ukochana Vectra b 1,6 w gazie stała przez około dwóch tygodni na dworze i marzła, po nowym roku postanowiłem ją odpalić wsadziłem akumulator i zacząłem kręcić niestety nie chciała zapalić (dotychczas paliła na dotyk), na drugi dzień ponowiłem próbę otwarta maska kręcę i nagle płomienie, sytuacja opanowana ale że ciemno wyjąłem aku i do następnego dnia przerwa.

Na drugi dzień oględziny silnika zero płynu w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia , płomienie pojawiły się (patrząc od przodu) po prawej stronie zaraz pod kolektorem ssącym, demontuje kolektor wszystko na pierwszy rzut oka ok, jedyna usterka jaką zauważyłem o duży wyciek płynu (przy kręceniu rozrusznikiem) na zaworze umiejscowionym w wyżej wymienionym miejscu, ten zawór znajduje się na przewodzie prowadzącym do kabiny jak na mój gust nagrzewnica, z jednej strony gruby przewód z drugiej cieniutki, i ten cienki urwany ale nie wiem gdzie ma iść o urwany z obu stron.

Pytanie :

co to za zawór gdzie podłączyć ten cienki przewód i czy ten wyciek mógł spowodować pojawienie się płomieni (płyn do chłodnicy chyba nie palny jest) oraz czy ta zerwana rórka może mieć coś wsólnego z tym że nie moge odpalić

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Czy diesel czy benzin o ten sam zawór chodzi: trójdrożny nagrzewnicy


Albo, ( nie życzę tego nikomu ) " jebła " magistrala wodna, ewentualnie wywaliło któryś brok


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

benzyna w gazie, napisałem powyżej, magistrala brzmi poważnie ale ten zawór to mi wygląda tak jakby odpowietrznik nagrzewnicy ale nie znam się na tym, może jutro jak będzie jasniej to zrobie fote i wrzucę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrznika nie ma więc zostaje to zawór lub reszta którą wyszczególniłem wyżej, no chyba że coś jeszcze , mimo tego powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...