Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

seitedo

Bezpiecznik 22

Polecane posty

Witam. Mam kłopot z bezpiecznikiem nr.22. Przepala się. 2 tygodnie temu przyjechałem i odstawiłem auto pod dom, zamknąłem z pilota . Po paru godzinach chciałem jechać do pracy, i przy otwieraniu auta z pilota nie zamrugały kierunki ani nie zapaliło sie światło w środku. Otworzyłem drzwi i ciemność - światło nie pali się. Przekręcam kluczyk, kontrolki się zapalają, ale jak odpalił silnik to licznik ciemny, prędkościomierz i obrotomierz również niemy. Nie działały także kierunki, awaryjki, nawiew. Lampka podsufitką działa normalnie, ale tylko jak ręcznie ją zapalę. Wymieniłem bezpiecznik nr. 22 odpowiedzialny za to i wszystko było OK. Do wczoraj. Byłem w Krakowie, zamyknąłem auto z pilota i spokój. Po godzinie chcę wracać do domu a tu ZONK , przy otwieraniu auta z pilota nie zamrugały kierunki,i ciemność w aucie. Sytuacaj analogiczna do tej co opisałem powyżej. Wymieniłem bezpiecznik i wszystko działało. Wróciłem do domu normalnie. Na drugi dzień chciałem jechac do pracy i powtórka z rozrywki. Chciałem wymienić bezpiecznik, ale od razu się palił. Jak na razie sprawdziłem tylko oświetlenie wewnątrz odpinając kable od zasilania. Próbowałem na wyłaczonym silniku 4 razy wymienić bezpiecznik i ciągle z miejsca się przepalał, nawet większy 30A. Dodam ze auto działało wysiadałem - jak wsiadałem już nie. Zauważyłem też że jak paliło od odtyku to obecnie kreci kilka sekund, przeżucam na LPG i tam bez szwanku. Ale po przełączeniu na benzynę w trakcie postuju, chodzi na chwilę na wolnych obrotach i gaśnie. Macie sugestię gdzie może być zwarcie? Jak pisałem auto za każdym razem sprawowało sie bez zarzutu. Ostatnie rzeczy jakie robiłem to wysiadanie z auta i zamykanie z pilota drzwi, czyli mrugały wszystkie kierunki. Moze na kierunku lub coś z centralnym? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kable idace do tylnej klapy, ściągnij gumową osłonę i zobacz w jakim stanie są kable.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podając bezpiecznik o wartości 30A chciałem zobaczyć co mi go przepali.. Jaka czynność. Centralny mam fabryczny. bezpieczniki wymieniałem bez włączonego silnika, przy otwartych drzwiach kierowcy. jeżeżdżę zazwyczaj sam i otwierane są tylko drzwi kierowcy i pasażera za nim, więc problem raczej nie dotyczy wszystkich przeplotek w drzwiach i klapie.. Może to coś pomoże w ew. diagnozie? Jutro mam zamiar oddać do elektryka bo nie mam miejsca na sprawdzanie gdzie jest zwarcie i nie chcę pogłębiać problem. niemniej jednak irytuje mnie to.. Zauważyłem dziś że silnik nie pracuje na benzynie. Jak tylko odpalam, daję na LPG.. Silnik pracuje dodaję lekko gaz i przełączam na benzynę - silnik gaśnie. A z tego co się orientuję, to chyba nic z sasilania paliwem nie jest podpięte pod ten bezpiecznik..? Pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tokiem proponuje również zamiast bezpiecznika wsadzić drut i patrzeć skąd zacznie dym lecieć!!!

Nie wkłada się nigdy większego bezpiecznika niż został fabrycznie przeznaczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne.. rozumiem.. Ale ta odpowiedż nie przybliża nie do rozwiązania problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W bagażniku masz lampkę, masz również kable od centralnego zamka. Nawet jak w danym momencie nie otwierasz wystarczy że mocniej trzaśniesz drzwiami i mogą się kable zewrzeć ze sobą.

Druga powszechna bolączka vb to woda w złączach w progu kierowcy.

Trzecia to przetarte wiązki w któryś z drzwi.

Tu szukaj problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...