Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maciej_czk

Prośba o ocenę Vectra C 1.9 cdti 120km

Recommended Posts

To mój pierwszy post tutaj więc witam wszystkich serdecznie.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_siema.gif" alt=":siema:">

Mam wielką prośbę do osób z bystrym okiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> Czy widać na tych zdjęciach coś niepokojącego?

Please login or register to see this link.

Kontaktowałem się już ze sprzedającym. Wiem na razie tyle, że przy 70 tys. km miał wymienianą dwumasę, po 120 tys. robiony był rozrząd. Czy ta uwalona dwumasa może świadczyć o katowaniu auta?

Edited by maciej_czk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę szybko poleciła dm tak na zdjęciach wygląda ok ciekawe jak na żywo ( ja robiłem dm przy 184 tyś km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

może nie tyle katowaniu (ja bynajmniej rozumiem pod takim pojeciem wariacki start spod świateł za każdym razem a potem ostre hamowanie przy nastepnych światłach) co po prostu kompletnym braku umiejętności jazdy dieslem, jeżdzeniu na bardzo niskich obrotach silnika (sknerstwo dla pseudo osczednosci?) i jezdzęniu auta w typowo miejskich warunkach - czyli ogólnie wieksze zuzycie praktycznie każdego podzespołu niz by to wskazywał przebieg.

Wszystko to oczywiscie może byc tylko teoria...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak pierwszy właściciel to dbał... gorzej jest jak ich było 6

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i każdy lepił drutem w najtańszym serwisie.

Rzuć okiem na to gdzie serwisował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam za sobą oględziny. Auto jest na moje oko przyzwoite, ale są dwie kwestie, które mnie zastanawiają i być może ktoś z Was będzie w stanie co nieco podpowiedzieć. Pierwsza rzecz - ciężko wchodził pierwszy bieg. Czy to normalne w VC w 6 stopniowej skrzyni? Druga sytuacja: auto było zimne i z drobnymi oporami odpaliło (dość długo działał rozrusznik). Pochodziło około 5 minut po czym je zgasiłem i po kilkunastu minutach próbowałem bezskutecznie uruchomić ponownie. Padł akumulator więc szybkie ładowanko i ponowna próba. Odpalił, jednak z bloku silnika pojawił się na krótko biały dym. Nie było go dużo. Być może jestem przewrażliwiony, może to była zwykła para, było dziś bardzo wilgotno i zimno.

Postanowiłem go w każdym razie sprawdzić za kilka dni w ASO, żeby się nie wpakować w skarbonkę bez dna. Zobaczymy co wyjdzie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator śmieć. Do diesla aku musi być w dobrym stanie, inaczej będzie tak jak opisałeś wyżej. Domyślam sie że w ciągu tych kilkunastu minut od zgaszenia do odpalenia przeglądałeś auto, świeciły sie światełka wewnątrz, grało radio itp i aku padło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy 70tyś dwumasa to pewnie niedługo znowu padnie. Pierwszą wymianę rozrządu niby powinno robić się do 150tyś ale nie polecam. Robiłem przy 140tyś i to był już ostatni gwizdek.. Jezeli wymieniał przy 120tyś to teraz też wypada wymienić.

Co do odpalania - często zdarzają się jakieś "rewelacje dźwiękowe" przy pierwszym paleniu na minusowej temperaturze i nie musi to świadczyć o zdechłym egzemplarzu... Jeżeli typek sprzedaje auta z padniętym akumulatorem, znaczy że jeździł jakiś czas, nie zmieniał bo i tak niedługo do żyda. Może być więcej "smaczków" w przyszłości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i stałem się szczęśliwym posiadaczem Viki!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_yahoo.gif" alt=":yahoo:">

Pojechaliśmy do ASO i poza tylnym, prawym łącznikiem stabilizatora i podświetleniem tablicy rejestracyjnej nic złego nie wyszło. Auto bezwypadkowe, na kompie czyściutko. Poza wspomnianymi elementami muszę jeszcze wymienić aku, bezpiecznik od zapalniczki i wkład lewego lusterka zewnętrznego ponieważ obecny jest dość mocno ukruszony. Dzisiaj niestety zapaliła mi się kontrolka emisji spalin więc muszę to sprawdzić na kompie. Mam nadzieję, że to nic poważnego.

Edited by maciej_czk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

EGR do czyszczenia/wymiany/usunięcia ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...