Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
patryko1906

problem z odpaleniem po braku paliwa 2.0 dti

Polecane posty

Witam

Potrzebuje pomocy brakło mi paliwa w mojej viki i po dolaniu ropy zapaliła 2 razy na krotko i potem męczyłem ją trochę ale już nie odpaliła.

Czy da się jeszcze uratować pompę wtryskową czy wystarczy odpowietrzyć układ i wszystko będzie ok..

Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zalej paliwem i odpowietrz

pod zadnym pozorem nie krec rozrusznikiem na sucho bo zatrzesz

jak odpowietrzyc jest opisane na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

próbowałem odpowietrzać przez pół dnia.. odkręcałem po 2 przewody 1 i 3, 2 i 4. pale go na plaku to ciśnienie ładnie daje ale jeśli go na plaku nie pale to już nie ma takiego ciśnienia i można powiedzieć że kapie.

zastanawiający problem jest jeszcze taki że jak odpalam na plaku to chodzić chodzi ale nie reaguje w ogole na pedał gazu.

podłączył mi go znajomy pod komputer ale niestety nie zczytało żadnych błędów. możliwe ze w ASO by coś wyszło ?

słyszałem jeszcze właśnie ze jak braknie paliwa to właśnie komp blokuje zapłon czy to możliwe ?

proszę o jakieś porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest baaardzo zapowietrzony, a to już problem wbrew pozorom..... Kiedyś ciągnąłem go na holu aż zagadał, trwało to długo, ale później chodził - tak na skróty. Prawidłowe odpowietrzanie było opisywane nie raz. Nieszczęsne przelewy są odprowadzone na zasilanie do pompy i stąd taki problem. Odczepić przelew przy pompie i go zaślepić, a przez nie albo wysysarką ciągnąć paliwo, albo sprężarką pchać przez zbiornik paliwa. Mało profesjonalnie, ale dosyć skutecznie.

Edytowano przez Lesniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jakby podłączyć pompe do przewodu od filtra na zasilanie do pompy i do przewodu do przelewu i próbować go w tedy odpalać ?

Popuścić nakrętki od wtrysków i w tedy odpowietrzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ten sposób popieram. Albo drastyczny hol Edytowano przez marcinek180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale musiałem regenerować pompę.

Z robocizna 3 tysiaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja miałem to samo po wymianie filtra i na krawacie przy 50 km/h na 2 biegu odpalila od tamtej pory 0 problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...