Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
patryko1906

problem z odpaleniem po braku paliwa 2.0 dti

Recommended Posts

Witam

Potrzebuje pomocy brakło mi paliwa w mojej viki i po dolaniu ropy zapaliła 2 razy na krotko i potem męczyłem ją trochę ale już nie odpaliła.

Czy da się jeszcze uratować pompę wtryskową czy wystarczy odpowietrzyć układ i wszystko będzie ok..

Proszę o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalej paliwem i odpowietrz

pod zadnym pozorem nie krec rozrusznikiem na sucho bo zatrzesz

jak odpowietrzyc jest opisane na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

próbowałem odpowietrzać przez pół dnia.. odkręcałem po 2 przewody 1 i 3, 2 i 4. pale go na plaku to ciśnienie ładnie daje ale jeśli go na plaku nie pale to już nie ma takiego ciśnienia i można powiedzieć że kapie.

zastanawiający problem jest jeszcze taki że jak odpalam na plaku to chodzić chodzi ale nie reaguje w ogole na pedał gazu.

podłączył mi go znajomy pod komputer ale niestety nie zczytało żadnych błędów. możliwe ze w ASO by coś wyszło ?

słyszałem jeszcze właśnie ze jak braknie paliwa to właśnie komp blokuje zapłon czy to możliwe ?

proszę o jakieś porady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest baaardzo zapowietrzony, a to już problem wbrew pozorom..... Kiedyś ciągnąłem go na holu aż zagadał, trwało to długo, ale później chodził - tak na skróty. Prawidłowe odpowietrzanie było opisywane nie raz. Nieszczęsne przelewy są odprowadzone na zasilanie do pompy i stąd taki problem. Odczepić przelew przy pompie i go zaślepić, a przez nie albo wysysarką ciągnąć paliwo, albo sprężarką pchać przez zbiornik paliwa. Mało profesjonalnie, ale dosyć skutecznie.

Edited by Lesniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jakby podłączyć pompe do przewodu od filtra na zasilanie do pompy i do przewodu do przelewu i próbować go w tedy odpalać ?

Popuścić nakrętki od wtrysków i w tedy odpowietrzać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ten sposób popieram. Albo drastyczny hol Edited by marcinek180

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja miałem to samo po wymianie filtra i na krawacie przy 50 km/h na 2 biegu odpalila od tamtej pory 0 problemow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...