Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Kamalipton

montaż halogenów- manual -przekaźnik, bezpiecznik

Recommended Posts

Hej.

zrobiłem sam dziury w zderzaku zamontowałem halogeny. Wg mojej orientacji wszystko ok Instalacja od środka idzie.. mam jeden kabel , bodaj po prawej stronie i jak rozumiem musze to rozgałęzić na dwa halogeny. Zastanawia mnie jaki musi byc ten przekaźnik K5 bo jak włozyłem ten z tylnych przeciwmgłowych to nie działa. KOntrolka w środku nie świeci bo nie mam tam żarówki .. Są jakies mankamenty ,ktore moga blokować? Proszę o pomoc.

Vectra b rocznik 96r, ośmiozaworowa.

Edited by Kamalipton

Share this post


Link to post
Share on other sites

F12 uzupełniłeś ?

Żeby włączyć przednie halogeny muszą być włączone minimum światła postojowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

I z czego ja pamiętam to mi halogeny działają tylko jak mam włączony zapłon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy włączonym zapłonie , i przy światłach postojowych próbowałem.

F12 w sensie ?

Jak potrzebujecie to jakieś zdjęcie moge wrzucić ..Sam juz nie wiem.

Edited by Kamalipton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W sensie Bezpiecznik F12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam generalnie mam. Nie ma co zmieniać. FV3 jak na zdjęciu. Plus wnętrze. i Bezpiecznik 12 jest założony i tak nic.

Zjecie pod maska ...

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Tu zdjęcia bezpieczników :

Please login or register to see this link.

Edited by Kamalipton

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a sprawdziłeś czy na F12 masz +12V?

Czy F21 i F29 są sprawne ?

Czy jak przekręcisz kluczyk na zapłon, włączysz postojowe i próbujesz włączyć halogeny to przekaźnik R5 wogóle klika ?

Weź zamiast tej diody podepnij na krótko jakąkolwiek żarówkę 12V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już sprawdzam resztę. Tak to jest zwykła żarówka tylko zdjęcie zrobiłem pod złym katem. Żarówka sprawna bo już myślałem ,że ona coś źle działa ,ale po podłaczeniu do akumulatora pięknie świeci.


Ale po co mi F21 i F29 jak one są od czego innego ? Generalnie one u mnie nie maja instalacji w gnieździe. A Instalacja jest w bezpieczniku od halogenów przednich to jest ten F12 i R5 mam . ( w R5 mam przełożoną od tylnych tj.R89 i zastanawiam się czy nie ma on mieć innego przekaźnika) tak jak widzisz na zdjęciu z bezpiecznikami.

Edited by Kamalipton

Share this post


Link to post
Share on other sites

F21 podaje +12V do multi żeby on wiedział że masz załączony zapłon

F29 podaje zasilanie do wyłącznika świateł, leci z niego zasilanie na przyciski do halogenów.

Tego nie rozumiem: Generalnie one u mnie nie maja instalacji w gnieździe. A Instalacja jest w bezpieczniku od halogenów przednich ??

To że bezpieczniki masz nie oznacza że są sprawne, masz miernik ? Przekaźnik halogenów klika ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekaźnik klika ,

Żarówka H3 nie zaświeca się .

Tak jest instalacja w bezpieczniku od halogenów przednich.

Bezpieczniki mam sprawne.

Zastanawiam się jeszcze czy ten kabel do którego podłączyłem żarówkę jest tym właściwym , bo na dobrą sprawę to juz powinno działać. Po zejściu do kanału był tylko on, i wg mnie to on ,ale .. już zaczynam wątpić.


Więc moje pytanie .. gdzie może byc ta wtyczka od halogenów, może ktoś przerabiał. Jakieś zdjęcie , już zwątpiłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinieneś mieć wtyczki po obu stronach a nie tylko po stronie pasażera.

Z Twojego zdjęcia widać, że blokada wtyczki jest po szerszej stronie, a powinna być po węższej.

Taka wtyczka jest od drugiego klaksonu. Podepnij tam żarówkę i naciśnij klakson, a nuż zaświeci.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tak powinna wyglądać wtyczka od halogenu

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a u którym miejscu powinny wychodzić te wtyczki od halogenów ? Bo zastanawiam sie czy nie sa gdzies ukryte bo przekaźnik stuka ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po obu stronach naprzeciwko halogenów.

Please login or register to see this attachment.


Sprawdź, czy na złączu X2 pin 6 ( w nogach kierowcy) Masz instalację.

Od strony żeńskiej złącza powinien odchodzić jeden przewód do przekaźnika K5.

Od strony męskiej dwa przewody czarne do obu halogenów.

Złącze X2 niebieskie

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...