Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kichał

Nie odpala

Recommended Posts

Witam przed chwilą byłem odpalić samochód odpiąłem czujnik temperatury żeby wymusić grznie i zobaczyć jak pali ponieważ mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju napomnę że niedawno był regenerowany rozrusznik odpalił ale tragicznie no to podłączyłem czujnik z powrotem i wyskoczył samochód z kluczykiem podpiąłem Op-COMa i pokasowałem błedy odłączyłem OP-COMa i samochód nie pali mrygają diody i cykanie rozrusznik nie kręci z czytałem błędy z OP-COMa

C1550-37 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)

B1325-03 Zbyt niskie napięcie układu

U2103-00 Brak komunikacji z magistralą CAN (duża szybkość)

U2105-00 Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem

U2105-7F Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem

Odpiąłem akumulator i go ładuje panowie jakaś podpowiedz !!! może CIM padł ?

Edited by kichał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stawiam na akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadłeś wina była akumulatora po naładowaniu odpalił ale ciekawi mnie to że szybko się rozładowuje wczoraj wieczorem jeszcze śmigałem a z rana co najlepsze po odłączeniu czujnika odpalił zgasiłem go bawiłem się OP-COMem kilka minut i potem już nie odpalił troche to dziwne. Zmierzyłem jakie jest ładowanie na akumulatorze to jest 14.0 i tak samo w ukrytym menu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładowanie ok ale akumulator pewnie od nowości jeszcze ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radzę wymienić na nowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oto chodzi że nie kupiłem go 11.12.2012 czyli ma dwa lata Bosch s5

Share this post


Link to post
Share on other sites

może warto sprawdzić stan elektrolitu w komorach - nawet jeśli jest "bezobsługowy" - jeśli się bardzo zasiarczył to już po nim ale jeśli jeszcze da się dolać wody dem. to sprawdź - może go odratujesz - potem ładowanie około 8-10h małym prądem - ale co godzinę weyfikacja czy się nie gotuje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejdź do jakiegoś serwisu i zrób test akumulatora. Chyba, że coś Ci podjada prąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koniec tygodnia podjade do serwisu żeby sprawdzili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się do tematu, ale z inną sprawą której na forum nie znalezłem,

wczoraj pod sklepem przez nieuwagę chciałem odpalić auto gdy wrzucona była jedynka, auto ( tu nie wiem czy zaskoczyło, tj przejechał może 0,5m) odruchowo go hamulcem potrakotowałem bo stałem na parkingu. I już nie chce teraz zapalić, może ktoś zna ten specyficzny przypadek? mam nadzieję że to nie rozrząd przeskoczył,myśłałe że accu ale na kablach nie odpalił, kręci ładnie rozrusznik

wie ktoś co to może być? wiem że droga przez tech czy Opcoma mnie czeka, ale może ktoś miał przypadek gdy po zdławieniu auto nie odpalił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w przyszłości kłania się odpalanie ze sprzęgłem w podłodze....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat robią tak od 10 lat, dodałem ze przez nieuwagę nie wcisnąłem sprzęgła, automatycznie zawsze wciskam sprzęgło, nie ważne czy luz czy bieg bo i tak zawsze sprawdzam jeszczę drążek, tu akurat zgubiła mnie rutyna.....Juras23, przez 10 lat byłem na forum mondeo, i na początku też wytykałem innym że nie stosują się do złotych zasad, potem zrozumiałem że nie ma co nikogo pouczać czy przypominać o zasadach tylko albo pomoc albo nic nie pisać by nie zaśmiecać, bez urazy oczywiście;)

wiem że jest kilkanacie, kilkadziesiat powodów przez które 1.9 może się nie obudzić , chodzi mi konkretnie o zdławienie silnika( co mogło rypnąc) bo auto do tego momentu tylko miało problemy z jedną świeą przy zapalnaiu

Chyba wiem co, nie słyszę tego charakterystycznego bulgotania ropy po przekeceniu kluczyka, oby to tylko pompka paliwa była

Edited by Ketzer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co strzelać focha - napisałeś że przez nieuwagę odpalałeś na jedynce - a nie, że przez nieuwagę nie wcisnąłeś sprzęgła... dla mnie to nie jest jednoznaczne... bo mi się przez nieuwagę kilka razy zdarzyło odpalić z załączonym wstecznym (ze sprzęgłem)....dobrze, że tego pilnujesz - jednak z jakiegoś powodu się to wydarzyło... rozumiem że czasem człowiek roztargniony... a to wciskanie sprzęgła dotyczy tematu Twego wydarzenia bo było "powodem wydarzenia" - więc raczej nie jest to "zaśmiecanie"

sam nie raz widziałem "mechaników" co im się nie chce wcisnąć sprzęgła i palą auto na warsztacie bez wsiadania z samej stacyjki - strasznie mnie to razi i denerwuje - taka bylejakość - a chcą być "profesjonalistami".

Co do efektów tego co się u Ciebie stało to ja bym obstawiał rozrusznik jednak do sprawdzenia - silnik miał na biegu duże obciążenie i mógł dostać właśnie rozrusznik - uzwojenie stojana konkretnie - ale to jakaś tam teoria do sprawdzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie albo rozrusznik, bo orginał jeszcze i wiem że był dwa lata temu regenerowany ale post wyżej dodałem już zę nie słyszę tego przelewania ropy po przekręceniu kluczyka, akurat dziś wolne, dobrze że auto stoi 200 m od domu i 100 do dobrego serwisu

Dobrze rozumuje?

sprawdzę czy to faktycznie pompa gdy odepnę przewód doprowadzający ropę do filtra paliwa?

powinno wylać jak przekręce zapłon, pytanie ktoś wie który to przewód? nie mam jeszcze książki

Please login or register to see this link.

Edited by Ketzer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odepnij akumulator i zostaw go na jakiś czas odłączony może się coś tam zresetuje i sprawdz wszystkie bezpieczniki czy któryś nie uwalony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany, nie kontaktowała wtyczka pompy paliwa, faktycznie po zdjęciu przewodów od filtra, po przekręceniu nie podawał ropy, zdemontowaliśmy ze znajomym siedzisko, wokół pompy było mokro , choć sama wtyczka była wyżej i jest sucha, po ruszaniu wtyczką w kóncu usłyszałem tak wyczekiwany odgłos bulgotania, no i zapalił.

BTW; Sprawdźcie sobie w któryś ciepły dzień czy też wam się poci wokół pompy, nie wiem czy to tylko uszczelka czy coś innego.

Sorry za off topic że sam sobie zadaje pytania i sam sobie na nie odpowiadam ;P ale może się komuś przyda

Edited by Ketzer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A dałoby radę moze zrobic coś takiego jak zastosowano w bliźniaczym aucie jakim jest croma? - tam nie mozna odpalić auta jeśli nie zostanie wciśnięte sprzęgło.

Czujnik sprzęgła jest przynajmniej tam gdzie jest opcja tempomatu, jeśli nie ma to bardzo łatwo zamontować...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...