Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szostex

Vectra C ? jaka najlepsza i bezawaryjna ?

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Posiadam od 2 lat VB z 97r. 1.8 gaz , bardzo duzo jezdze po Niemczech i Holandii . Pracuje w DE i pora zmienic autko na troszke nowsze , tzn.

Vectra C najlepiej w benzynce i do 2000c. Max. 4000euro do wykorzystania , rozgladam sie duzo na niemieckich mobilach itp. ale VC z 2004r. niemam pojecia dlaczego maja małe przebiegi tzn. 100tys., 140tys w porownaniu do innych marek aut jest to bardzo malo jak na ten rocznik, ale wszystko jest udokumentowane.

Wiec zwracam sie do Was o pomoc , i mysle ze mi w tym pomozecie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To VC też szukaj w 1.8

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest dzień wolny - przysiąź i poszukaj tematów tu na forum o tym jakie silniki są dobre i co ewentualnie sie w nich psuje.

Wyboru wielkiego nie masz jeśli ma być benzyna i do 2 litrów: albo 1,8 albo 2.0 T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemcy też jeżdżą po bułki i do kościoła dlatego takie przebiegi w 10 letnim samochodzie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Albo 1.6

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki ale 1.6 to ciut za mało

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak robisz duze trasy,to dlaczegi nie diesel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem wczesniej diesla ale sie zrazilem do nich duzo problemow bylo i oplaty wieksze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> , ale z drugiej strony po prostu mialem pecha

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1.8 140KM był chyba w polifcie dopiero...

Z tą kasą jaką ma to tylko przedlift zostaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To chyba 4000€ stanowczo za mało na polifta. Jaki sens polecanie czegoś poza budżetem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy tym budżecie to tylko 1.8 ten motor pozwoli Ci na przemieszczenie się z punktu A do punktu B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie zależy Ci na dynamice i podoba się VC to bierz śmiało 1.8 122KM.

Jeśli nie jesteś nastawiony na "tylko Opel" to szczerze polecam rozejrzeć się za Volvo S60/V70.

Będzie ciut starsze, ale jest szansa że lepiej wyposażone i mocniejsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co narzekać na 1.8 122KM. Spalanie śmieszne, bo przy opanowaniu podstaw ecodrivingu można spokojnie zrobić 100km na 8-9 LPG/100km. Poza tym, nie ma żadnych cudów typu DPF, dwumas i co tam jeszcze szanowni kostruktorzy wymyślą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> Co do osiągów, to zwyczajnie trzeba auto zbierać z wyższych obrotów. Na 5tce idzie nawet wyprzedzić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Innymi słowy - jeśli ma być maksimum cięcia kosztów na paliwo, to 1.8 122. Jeśli chcesz mieć zapas to 2.0T, ale wtedy nie wiem, czy w tym budżecie będzie ok. No i spalanie muisz liczyć ok. 2/3 litry LPG więcej

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 122KM możne jeszcze spotkać w poliftach wyprodukowanych w 2005 roku. WIęc jeśli zależy Ci na polifcie i na silniku 1.8 122KM to może jest to ciekawa alternatywa. Ale są też minusy - nie wiem czy 4 koła europy starczą Ci na taki model, a dwa to tych Vectr nie ma za dużo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalezy mi glownie na bezawaryjnosci i poczuciu komfortu i oczywiscie eksploatacji , 122 kucyki wystarcza mi w zupelnosci, 2004r. za 3700e znalazlem takie nawet ciekawe , jak sie poradzilem mechanika w Monachium to powiedzial ze gnije blacha, i odradzil mi kupno , pokazalem mu moja VB z 1997r i pytam< gdzie jest rudy> , heh byl z deczka zaskoczony w jakim stanie jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> , brak sladu rudego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie chce innego autka niz VC

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Chyba ze Insygnia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

:thx:Dzieki za pomoc wogle

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja Ci powiem, że VB X18XE i VC Z18XE jezdzą niemal identycznie, wiec jak Ci obecne autko starcza to szukaj Z18XE.


Nie widziałem jeszcze VC z rdza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mechanik pomylił VB z VC - ta nie rdzewieje bo jest w ocynku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Te 1,8 140km omijaj szerokim łukiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zmienna faza rozrządu i jej awaryjność utrzymuje przy życiu nie jeden serwis opla

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

No chyba, ze chcesz być z serwisantami na "TY"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proponuje ten 1,8 słabszy... nie wiem czy komuś kiedyś padł taki.

Jak masz więcej kasy to 2,0T.

2,2 to padło... no a 2,8 to padła młodszy brat.

Fajny jest jeszcze 3,2 , ale zalecam gaz.

Edited by SIG_MAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś widział jakikolwiek samochód który jest bezawaryjny ? Bo ja nie widziałem takiego w każdym coś się może zdarzyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak kupujesz nowy w salonie to nic Cię nie boli...

ale jak auto ma 10 lat to już wszystko może zaboleć.

Ropniak jak nie był szanowany to zacznie się 2masą, potem DPF.... i lecimy w koszta.

Ja obstawiam 1,8 122 koniki - fajne auto, mało awaryjne (nie mylić z bez awaryjne) no i tanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak mówisz o diesla trzeba dbać ja już dm wymieniałem zaraz po sprowadzeniu do kraju a dpfa dziś wyplalem na obwodnicy lub kompem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W PL DPFa to wywalisz młotkiem i meslem, wyprogramujesz kablem za 50 pln.

W DE za coś takiego czeka Cię 30 dni paki, potem łamanie kołem, potem mandat kilka tysi Euraków no i na koniec ścięcie na gilotynie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego go nie usuwam bo czasem jeżdżę do de

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie, to wszystko zalezy od uzytkownika autka , kto dba ten ma

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> . Nie znam sie dobrze na autkach , dlatego kazda wasza rada jest dla mnie bardzo cenna , i od teraz szukam jedynie VC 1.8 122km

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">) Moja obecna VB prosi sie o odpoczynek, wyskakuja male pierdulki, problemy z odpalaniem itp. , ale i tak jej nie sprzedam bo człowiek 2 lata dbał ,inwestowal i pora by zostala w rodzinie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ojciec juz czeka na zakup VC by zdac mu VB

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ach co sie nie robi dla rodziny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja właśnie wyprowadzam się do DE w lutym i będę sprzedawał Vc 1.8 122KM i kupował Insignie (jak byś chciał to pw), 4 lata jeźdże i nie ma się do czego doczepić, przejechałem Viki pół Polski i nigdy mnie nie zawiodła, wszystko robione na bieżąco. Świetnie się ten silnik nadaje do gazu,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...