Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sylwo28

1.9 cdti 150km - drgania silnika, szarpnięcie przy gaszeniu

Polecane posty

Witam,

Problem następujący:

Drgania silnika przenoszące się na kierownicę. Podczas jazdy mało wyczuwalne, zwiększają się nieco przy dużych prędkościach (>160).

Raczej nie jest to bicie kół.

Przy gaszeniu silnika, czuć wyraźnie szarpnięcie.

Drgania pojawiły się po tym, jak kilka razy zgasł mi silnik przy próbie ruszenia z miejsca. Wtedy autem mocno szarpało (bo gasł silnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Teraz silnik już nie gaśnie (bo naprawiony kolektor ssący i co za tym idzie szczelny dolot). ale drgania są.

Czy to mogą byc poduszki (silnika ? skrzyni ?)

pzdr

SylWo28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dlaczego twierdzisz, że przy 160 nie jest to bicie z kół? ja 3 razy wyważałem koła zimowe i dopiero w trzecim warsztacie zrobili to porządnie... być może zależy to od urządzenia do wyważania bardziej niż od fachowca wbijającego / klejącego ciężarek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak nie sprawdzisz na wyważarce to się nie dowiesz. Gdy drugi raz wymieniałem opony u kolejnego wulkanizatora (poprzedni spartolił) to okazało się że odważnik obracał się dookoła felgi- za słabo nabity. Dlatego warto zdjąć kółka i wrzucić na maszynę - koszt niewielki i będzie pewność co do kół. Potem obstawiałbym na którąś z poduszek - po szarpnięciach mogła się naderwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak jest na biegu jałowym? Czy wibracje także występują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Trochę czuć na kierownicy.

Najbardziej trzęsie w momencie jak kręci rozrusznik albo jak gaszę silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź poduszki. Podnieś maskę silnika, zaciągnij pomocniczy, odpal silnik , wrzuć 1 przytrzymaj stop i puszczaj płynnie sprzęgło. To samo na wstecznym. Obserwuj jak podczas tej operacji zachowuje się silnik, jeśli pojawią wyraźne ruchy silnika i usłyszysz stuki na 99% poduszki. Na zgaszonym silniku chwyć go i spróbuj poruszać, jeśli nie dasz rady ( uczucie jakby był na sztywno przykrecony)- poduszki. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...