Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Peterp079

Z18XER Błąd P0304

Polecane posty

Witam,

Zaczął mi dzisiaj samochód szarpać najpierw na luzie wraz z falowaniem obrotów. Następnie jak ruszam to tak do 2-3 tysięcy obrotów szarpie i zamulony jest bardzo. Powyżej 3tyś. zaczyna jechać w miarę normalnie. Sprawdziłem błędy metodą z hamulcem, sprzęgłem i kluczykiem i wymigał mi 0304. Czyli wypadanie zapłonu czwartego cylindra. Żadnych innych. Przeszukałem forum, ale w każdym wątku który znalazłem były też inne błędy i stąd moje pytanie...

Czy można jednoznacznie stwierdzić że to listwa zapłonowa? Bo jeśli tak to bym kupił i wymienił sam. A jeśli nie to znowu niepotrzebnie kasa wydana... Co myślicie o tym przypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej na cewce jak zdejmiesz silikonową osłonkę powinno być widoczne przebicie do metalowego ekranu, jak masz lupę będzie łatwiej, cylindry liczy się od strony rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki błąd w tym samym silniku i przyczyną były zużyte świece. Wykrec świece z tego cylindra i sprawdź jaka jest przerwa w elektrodzie. Chyba powinna być ok 1 mm. A cewkę w ostateczności możesz zamówić z internetu i jak nie pomoże to zwrócisz masz na to 14 bez podania przyczyny. Czasem w cewce w tej plastikowej fajce jest pęknięcie i iskra idzie bokiem. Wtedy widać czarny slad na porcelanie swiecy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybkie odpowiedzi. Jak tylko wyjdę z pracy posprawdzam to co sugerujecie Koledzy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


Jak by Komuś się przydało na przyszłość to cewka była. Zmieniłem na Delphi. Świece też poszły do wymiany razem z cewką żeby nie było

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeszcze mi mechanik znajomego podpowiedział że jeśli zaczyna się szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu silnika, a na zimnym nie to na 90% cewka.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam to wymieniłeś? Może wystarczyłoby świece tylko. Czy porownywales wygląd świec i świecy z 4 cylindra czy nie miała zbyt dużej przerwy? Powinna być około 1 mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...