Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Spax

Uciekający płyn chłodniczy i brak ogrzewania.

Polecane posty

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem Opla Vectry B 2.0 (1999 X20XEV). Mam dosyć irytujący problem - podczas jazdy z włączonym climatronic-iem ubywa mi płynu chłodzącego a ogrzewanie nie działa. Przy wyłączonej klimie płyn utrzymuje się na stałym poziomie, na dodatek z kratek wentylacyjnych czuć ciepłe powietrze. Podczas pierwszego dolewania płynu nagrzałem auto (w miejscu) do ok 90 stopni i normalnie leciało ciepłe powietrze (nie było widać ubytków płynu) jednak podczas jazdy leci zupełnie zimne. Pewnej nocy zostawiłem auto w ogrzewanym pomieszczeniu - po przejechaniu kilku kilometrów włączyłem ogrzewanie i działało może ze 2 minuty po czym wszystko wróciło do poprzedniego stanu. Płynu po ok. 100km jazdy z climatronic-iem nie ma już wcale w zbiorniczku!

Jest ktoś w stanie stwierdzić w czym tkwi problem, może ktoś miał podobnie? Jeśli udało się go rozwiązać prosiłbym o wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawór trójdrożny kaput ??


A temperatura jaka na liczniku i przy podłączonym kompem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temperatura przy jeździe stoi na 80 stopniach, podczas gdy nie było płynu w zbiorniczku potrafiła dojść do 95 przy postoju więc tu jest chyba w porządku. A pod komputer nie był podpinany.

Przy przeglądaniu forum tego i innych też myślałem nad zaworem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zaworem może tak ubywać że będzie nie widoczne gdyż od razu może odparowywać płyn.

dosyp Fluoresceiny do płynu ( nie szkodliwe ) a widok moment zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawca został namierzony... Jest to część o numerze GM 13 10 327, króciec wody.

Teraz nasuwa się kolejne pytanie? Czy jest ktoś w stanie dać mi namiar na jakiś zamiennik? W ASO dowiedziałem się, że tej części już nie dostanę, nie jest produkowana (na magazynie GM tez brak).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

jednym słowem padła Ci magistrala wodna

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To nie jest właśnie to, jutro postaram się dać zdjęcie tej części. Może ktoś ją rozpozna. Szukając po tym numerze w katalogu GM pokazuje mi się jakaś gumka do Frontery A - więc możliwe jest, że to nie ten numer co trzeba. Wydaje mi się, że jest ona pod numerem 17 tutaj (ale pewności nie mam):

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edit:

Pokusiłem się o zrobienie zdjęcia w warunkach oświetleniowych takich jakie panują o tej godzinie ale myślę, że samą część dobrze uchwyciłem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Znajduje się to zaraz za silnikiem, po jego prawej stronie, a troszkę na lewo od zbiorniczka płynu hamulcowego.

Edit2:

Jest jakiś przełom, prawdopodobnie jest to to:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Problem w tym, że nigdzie więcej nie mogę tego znaleźć.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dobra, temat można zamknąć. Część odnaleziona. Jest to dokładnie złącze chłodnicy/nagrzewnicy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Na schemacie część nr. 9.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Szukałem nie na tych schematach co trzeba.

Edytowano przez Spax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...