Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Ashido

Pompa ABSu

Polecane posty

Witam. Gdzie najlepiej wysłać pompe ABSu do regeneracji? Podajcie jakeś strony czy namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka pompa?? Jakie auto ??

Może to ta którą można samemu zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vectra B 1999r 2.0 benzyna 16V lift. Popme podam jak wrócę z pracy. Wolę jednak oddać do specjalisty ponieważ nie jestem złotą rączką.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co się dzieje ??

Ja robiłem sam 30min pracy ale dopóki nie wiem jaka pompa i co z nią się dzieje to nie potwierdzę czy można ja samemu naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To będzie bosch, więc nie bardzo samemu coś pogrzebiesz. Chodzi oczywiście o sterownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W silniku 2.0 raczej samemu się nie zregeneruje, sterownik jest zintegrowany z pompą, nie występuje jako oddzielny element jak to ma miejsce w przypadku silników 1.6-1.8 czy też diesla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vectra po lifcie więc powinien siedzieć ten sam sterownik boscha co w vałce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przedliftowej 2.0 również siedzi ten sam typ

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ja miałem z 96r i był identyczny jak w 2.5 dlatego podczas swapu nie zmieniałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I ten jest rozbieralny (choć trudno) i naprawialny (choć jeszcze trudniej). W zasadzie w warunkach domowych nie ma co się za to brać

W przedliftach jest inny niż po lifcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy są dwie wersje, ja miałem natomiast u siebie w 2.0 identyczny sterownik jak w poliftowym 2,5

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


I sam osobiście bym się jego regeneracji raczej nie podjął przy obecnych cenach używek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałeś inny jak u mnie. Podsyłałeś mi nawet kiedyś zdjęcia swojego jak szukałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yyy nie możliwe, bo przecież u siebie miałem zamontowany w 2,5 sterownik od 2.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> zminiałem jedynie indeksy techem.

Masz jakieś foty tych dwóch sterowników, czym się różnią może już nie pamiętam albo jest to na tyle mała różnica że nie zwróciłem uwagi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numer pompy to 0 265 220 457.

Wpiszcie sobie numer w google i macie jej wygląd. Tak to pompa Bosha. Jakoś nie widziałem używek do kupienia dlatego proszę o podanie namiarów na fimry ktore sie tym zajmuja.

A wiem ze to winna pompy bo już mi stwierdził mechanik elektoromechanik i czytalem troche na necie. Swieci sie kontrolka TC i ABS oraz nie działa prędkościomierz i licznik przebiegu.

Edytowano przez Ashido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prędkość obliczana jest z impulsów podanych przez lewy czujnik na sterownik, dlatego nie działa prędkościomierz ani przebyte km.ABS i TC nie działa bo sterownik nie może zrobić kalibracji poszczególnych kół, dla niego auto cały czas ma zablokowane jedno koło.

A sprawdziłeś:

-czujniki absu czy nie są uszkodzone

-czy jest przejście na przewodach od czujnika absu do sterownika

-czy nie jest uszkodzona zębatka na przegubie

To są najczęstsze przyczyny problemów o których piszesz powyżej, bardzo często jest tak że mówią ludziom że pompa do wymiany, człowiek wymieni i nadal jest kibel.

Osobiście przez 6 lat używania spotkałem się jedynie z jedną awarią tego sterownika, tyle że wysiad całkowicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z padniętym sterownikiem boscha z reguły komp nie chce się wcale łączyć.

W tym sterowniku co mam ha i Ashido sterownik jest w połowie pokryty plastikiem i można go swobodnie odkręcić od pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak mam to sprawdzić? Zlecić wykonanie tego mechanikowi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej samemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo jak mu powiesz żeby to sprawdził to Ci powie że sprawdzał żebyś go roboty nie uczył haha

pierścień możesz sprawdzić samemu, zdejmując koło i obejrzeć czy w okół przegubu jest zębatka tutaj masz poradę

co gdzie i jak plus ewentualna wymiana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

CZyjniki również możesz sam sprawdzić, możesz zamienić je na chwilę stronami, lewy z prawym, są przykręcone do korpusu łażyska jedną śrubą ampulem, miejsce montażu na fotce poniżej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Przy okazji jak zdejmiesz koło to możesz sprawdzić czy kable są całe, nie przetrarte, rozpiąć wtyczkę i sprawdzić czy piny nie zgniły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...