Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
jeman85

branie oleju z22se

Recommended Posts

koledzy ile wam chleją wasze vectry z silnikiem 2.2 z22se. moja chla około 100 na 1000km. oczywiscie zależy od stylu jazdy.

Edited by jeman85

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to moja wzasadzie tak samo bo na 3tys.km dolewam 250-300ml, ale bardzo mnie to denerwuje bo wcześniejsze moje autka wcale nie brały tzn. od wymiany do wymiany (10 tys. km) na bagnecie nie było widać różnicy gołym okiem.

Ja coraz bardziej myślę o wymianie uszczelniaczy zaworowych

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jaki koszt tych uszczelniaczy jest?

a powiedz mi jak u ciebie chodzi ten silniczek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Same uszczelniacze liczę 200zł ale jeszcze konkretnie się nie orientowałem

- uszczelki pompy oleju, porywy zaworów i pod głowice pewnie około 400zł + należało by wymienić podkładkę pod napinaczem rozrządu i oring ale to już groszowe sprawy

- dochodzi do tego wymiana oleju (robił bym na wiosnę jak będzie cieplej, a to powinno zejść się w czasie z wymianą oleju) i przy okazji płyn chłodzący

- śruby głowicy 150zł ale nie wszyscy zmieniają i też jest dobrze.

Niektórzy robią takie zabiegi bez zdejmowania głowicy, ale ja wole ją zdjąć. No i będę robił sam.

Edited by Krzysiekk884

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to raczej z22yh jest uznawany za przekombinowany, a z22se jest OK. Przynajmniej jakbym to wiedział przed zakupem to bym swojego nie kupił...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tak czy siak, od remontu moja VC jeździ na pełnym syntetyku LM i jak bierze to na tyle niezauważalnie, że od wymiany do wymiany (około 20 000) nie dolewam. Z samochodem raczej się nie pieszczę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i tak powinno być. Ja u siebie zauważam niebieską chmurkę po odpaleniu, ale dopiero po około 1min pracy silnika pokopci tak przez chwile, a potem normalnie biały dymek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jesli bylbys zainteresowany to mam uszczelniacze do sprzedania do z22se jestem w trakcie kapitalnego remontu silnika najpoerw zrobilem sama glowoce po czym zdecydowalem soe na kapitalke i przy kpl. uszczelek do silnika tez dostalem uszczelniacze i juz ki nie sa potrzebne teraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi już też nie bo mam nowe założone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...