Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

klozub

Kontrolka tryb awaryjny i gasnący silnik

Polecane posty

Witam,

Trafiło i na mnie. Dzisiaj jadąc po około 60km gdzie mogłem już się rozpędzić nagle zapaliła się kontrolka trybu awaryjnego.

Po zgaszeniu silnika znikła, ale po krótkiej jeździe znowu sie zapala i silnik gaśnie (nie ma siły jechać i silnik gaśnie)

Po podłączeniu pod OP COM wyskakują błędy:

P0704-58 <nieznany kod błędu>

P0001-75 <nieznany kod błędu>

P0001-5B <nieznay kod błędu>

Spuściłem paliwo z baku zalałem verbę z orlena (miałem podejrzenie co do jakości paliwa)

Silnik odpala na 2 minuty i gaśnie.

Proszę też o ewentualną pomoc gdzie w okolicach Zamościa to naprawić.

Auto to VC z 2008 roku silnik 1.9 cdti 150km

Pozdrawiam Krzysiek

Edytowano przez klozub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę tego może być.

Zacznij od filtru paliwa

Przeczyść wtyczkę od czujnika ciśnienia paliwa

Zobacz na kompie bloki pomiarowe

Jak dla mnie to brakuje mu paliwa

Na koniec zostanie Ci pompa wysokiego cisnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O której wtyczce piszesz ? Na listwie wtryskowej mam tylko czujnik ciśnienia po prawej stronie od skrzyni, po lewej mam zaślepkę, mam za to czujnik z tyłu pompy na 3 śruby torx. Które wartości na blokach mam sprawdzić.

Czujnik elektrozaworu ciśnienia na szynie paliwowej : 0% może to jest przyczyna ?

Sprawdzając w blokach pomiarowych żądane ciśnienie mam w granicy 28Mpa po odpaleniu wynosi 28 po paru sekundach spada i silnik gaśnie. Aby go odpalić trzeba kilka razy dopompować paliwo z pompy ze zbiornika wtedy znowu odpala.

Edytowano przez klozub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiec wychodzi na to ze cois z paliwem filtr lub pompa wysokiego cisnienia lub ta w baku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli po tym jak zalałeś nowe paliwo lepiej ? Odpal z bańki i zobacz czy będzie różnica. Miałem tak jak zalałem na orlenie... nie wiedziałem co jest odpaliłem z bańki (paliwo bp) i wyszło co jest nie halo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak odpalisz z banki i bedzie chodzić to możliwe też ze pompka przy baku powiedziała papa. Pierwsze co bym zrobił to start z bańki.

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładniej z bloków pomiarowych:

Sygnał PWM elektrozaworu sterowaniu ciśnienia w szynie paliwowej :0% na włączonym silniku

Odłączyłem czujnik na listwie paliwowej silnik zgasł

tak samo z czujnikiem na pompie paliwa

Po obydwu odpięciach i podłączeniu silnik pali

Pompa paliwa z baku podaje paliwo przez około 20-25sek, sprawdzone wielokrotnie, spuszczałem cały bak paliwa bo myślałem,że to jest przyczyną.


Sytuacja z dzisiaj:

Auto odpaliło dosłownie na 30sek

Błędy:

P00001-04 Przerwany obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo

P0190-11 Wysokie napięcie sygnału czujnika w szynie paliwowej

P0001-75 <nieznany kod błędu>

P0001-5B <nieznay kod błędu>

Ktoś coś ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmień filtr najpierw.Nie zaszkodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr już nowy, auto przepompowane kilka razy i nawet nie odpala.

Szukam warsztatu albo kogos kumatego w okolicach Zamościa, chyba ze ktoś chętny dorobić kilka stówek inaczej będę musiał oddać do ASO

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W aso nie naprawiają tylko wymieniają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może coś wspólnego z tym ma snieg ktory się pojawił ? Jakiś komputer w nadkolu ? Auto już nie odpala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...