Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
gwiazdor92

2.2 DTi Problem z wentylatorem i wskaźnikiem temperatury

Polecane posty

Witam!

Szukałem podobnego problemu na forum ale nie znalazłem dlatego zaczynam nowy wątek

Stałem się posiadaczem Vectry C GTS 2.2 DTI zaraz po zakupie wystąpił pewien problem,

1 Od razu po odpaleniu auta włącza się wentylator i pracuje przez cały czas aż do momentu zgaszenia silnika

2 wskaźnik temperatury nic nie pokazuje, cały czas jest w pozycji zerowej (raz po przejechaniu ok 30km na chwilę zaczął się podnosić ale po zatrzymaniu samochodu na skrzyżowaniu znowu opadł i tak już został)

Czy te 2 awarie mogą mieć coś ze sobą wspólnego? według znajomego wadliwy jest czujnik temperatury, nic nie wskazuje więc wskazówka się nie rusza, komputer nie wie jaka jest temperatura więc na wszelki wypadek cały czas chłodzi układ?

Miał ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to czujnik temp do wymiany. Grzeje świece za każdym razem?

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak świece grzeje, w którym miejscu znajduje się ten czujnik? będę w stanie sam go wymienić?

Edytowano przez gwiazdor92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury znajduje się na górze termostatu. Wymienisz go sam będziesz potrzebował fajkowej z tego co pamiętam 19 zaopatrz się w płyn na dolewke bo ubedzie trochę zanim wkręcisz nowy

a druga opcja może być taka ze masz o

dołączona wtyczkę. Sprawdź styki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To by mu błędy waliło a nic o tym nie pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super w takim razie w poniedziałek kupię taki czujnik w hurtowni i spróbuję wymienić, dam znać czy pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żaden klucz fajkowy nie jest potrzebny zwykła 19 i dasz rade.

w tym temacie masz fotke gdzie szukać czujnika ( link jest od vb ale w vc 2.2dti jest podobnie )

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link



napewno się nie pomylisz bo w pobliżu nie ma innego czujnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

jakby wtyczka była odpięta ale przewody przerwane to pokazałby błąd typu "napięcie za wysokie lub za niskie"

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przede wszystkim jak kabel od czujnika przerwany albo wtyczka odpięta to auto z kluczykiem sie pokaże na wyświetlaczu w zegarach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no więc wymieniłem czujnik i nic... dalej to samo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Co do kontrolki autka z kluczykiem... no więc auto kupiłem miesiąc temu z uszkodzonym modułem CIM którego do tej pory nie udało mi się naprawić, jednym z objawów była właśnie pojawiająca się co jakiś czas ta kontrolka, ale odkąd mam wyżej opisany problem z wentylatorem i wskaźnikiem ta kontrolka zapalona jest cały czas więc możliwe ze uszkodzony jest przewód? wtyczka była wpięta sztywno w stary czujnik, w nowym też się dobrze trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak pali się ta kontrolka to trzeba zobaczyć jaki to błąd. Będziesz wiedział gdzie szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przede wszystkim u mnie nie ma czegoś takiego miejsca

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> moge odpinac itp i auta z kluczykiem nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

widocznie masz coś skopane że nie ma informacji o błędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U kolegi w astrze h 1.7cdti tez nie ma info o błędzie po odpięciu czujnika. To normalne.

Padł mi czujnik cisnienia oleju i tez zadnej informacji nie bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli jak by nie było ciśnienia oleju to tak sobie jedziesz dalej aż silnik stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Zaswieciła się kontrolna od niskiego ciśnienia oleju mimo że stan oleju był ok, a na desce nie było info o błędzie ze czujnik walniety.

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziś na spokojnie zajrzałem jeszcze ze raz pod maskę aby obejrzeć te kable czy nie ma nigdzie przerwy no i jak się okazało ktoś tam już wcześniej coś nieźle pomodził, kable były połączone byle jak, poprawiłem to i problem zniknął

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Tylko teraz zastanawia mnie o co tu chodzi? jest jak by zrobiony dodatkowy obwód, podpięte jakieś pudełeczko z diodą która zaświeca się po odpaleniu silnika, dalej idą jakieś kabelki pod silnik, ktoś wie co to może być?

1.jpg'

2.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oszukiwacz temperatury

a rura na pierwszym zdjęci nie jest czasem dziurawa?

Edytowano przez marmal004

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to oszukiwacz temp widać że twoja viki miała problemy z paleniem... może to świadczyć o złej kondycji np pompy paliwa, wtrysków.

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

auto pali bez problemów, przed zakupem robiłem testy wtrysków i turbiny i wszystko jest ok, może to pozostałość z przeszłości? kiedyś miał jakieś problemy?

p.s

rura jest cała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak robiłeś test wtrysków ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak z ciekawości jaki wynik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...