Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Daniel.A

Problem ze sprzęgłem/skrzynią biegów ?

Polecane posty

Witam,

zwracam się z prośbą o pomoc,ponieważ nie znam się na mechanice a chciałbym wiedzieć ile mam szykować pieniędzy na naprawe hehe, do rzeczy: spadł pierwszy śnieg, jest to mój pierwszy samochód z większą mocą i z TC, chciałem sprawdzić jak zachowuje sie samochód z włączonym TC i wylączonym, po paru "zrywach" stało się coś okropnego. Zaczeło się ślizgać sprzęgło na 1 i 2 biegu. Jako że nie mam gotówki aby to TERAZ naprawić, pare dni dojeżdzam do pracy w takim stanie, lecz ostatnio na światłach mocniej przyłożyłem 1 bieg i ku mojemu zaskoczeniu ZERO ślizgu i samochód ruszył normalnie, przykładając mocniej 2 bieg również zero ślizgu. I teraz pytanie Co jest nie tak?Może ktoś miał taki problem(chyba że to normalny objaw kończącego się sprzęgła). VB to x20xev 96'

Jeśli sprzęgło się kończy to ślizga się na wyższych biegach. Jakie dokładnie masz objawy?