Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

klex92

Pompa powietrza wtórnego x25xe

Recommended Posts

Cześć, mam pytanie czy Przez błąd pompy powietrza wtórnego, silnik mogł przejść w tryb awaryjny. Bo wydaje mi się jak by moja v6 nie szła w 100%, no chyba, że to wina skrzyni f25. Komp wyświetla tylko błąd tej pompy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W trybie awaryjnym poczułbyś nie spadek mocy a jej zupełny brak, auto jechałoby jakby miało 80KM. Więc to nie przez pompę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm.. To może Przez ten je.... Stożek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stożek równeiż nie ma tu nic do rzeczy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> miałem u siebie i zapier normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaka skrzynie miałeś u siebie f23?. Bo wydaje mi się, że to w takim razie może być wina mojej f25. Kolega tez ma v6 spieta ze skrzynią f23 i lepiej się zbiera niż moja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa pracuje tylko krótki czas na zimnym silniku, mozna ją usunąc bez zmiany na prace silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skrzynia f25 jest dłuższa od f23. Zwłaszcza 3 bieg jest mega długi, a między 4 i 5 biegiem nie ma aż takiej istotnej różnicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w takim razie przez ta pompę powietrza wtórnego może mi się świecic check?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Nie ma to nic wspólnego ze słabszym chodzeniem twojej Viki. Jeśli jest uszkodzona proponował bym poprostu ją wywalić z samochodu (jak to zrobić jest na forum).


Zapomniałem dodać, że nie będzie się wyświetlać check.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem po swapie z 1.8 na 2.5 i pompy powietrza wtórnego nawet nie montowalem . Komputer mi żadnych innych błędów nie wyświetla oprócz właśnie tej pompy, silnik pracuje równo. Parametry sond, przeplywki są takie same jak u kumpla w "V". Może histeryzuje, ale... Ten check mnie irytuje.

Edited by klex92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...