Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

maniutek111

Problem po wymianie pompy wtryskowej 2.0 DTL

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów. Przedstawiam swój problem. Otóż miałem problem z pompą wtryskową w swojej vectrze 2.0 DTL. Wymieniłem pompę na regenerowaną i po wymianie zaczęły się problemy..... Mechanik wymienił mi pompę oddał auto które paliło w miarę normalnie. Po nocy stania pod chmurka w temperaturze ok. 5C samochód kręcił rozrusznikiem z 15 razy zanim zapalił. Po pierwszym odpaleniu, przy następnym palił dużo lepiej jednak nie tak jak trzeba bo miałem wrażenie, że delikatnie się zapowietrza. Szukając przyczyny (na odpalonym silniku) znalazłem lejącą się ropę z metalowych węży wychodzących od pompy... Niestety musiałem poprawić robotę po mechaniku i dokręcić te przewody. Różnica była przy pierwszym odpalaniu bo palił dużo lepiej, jednak to nie jest to co powinno być ponieważ jestem przekonany, że się nadal zapowietrza bo to słychać przy odpalaniu. Wymieniłem przelewy na nowe ale to nic nie dało... czytałem szukałem na forum w internecie i nie bardzo wiem gdzie czego szukać. Wszystkie przewody są suche wymieniony filtr paliwa (był czarny) Nie wiem czy jest zły kąt wtrysku ustawiony? Jeżeli ktoś jest w stanie podpowiedzieć gdzie szukać usterki proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Uszczelniacze trawersów do wymiany i koniec.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, tylko że jak długo naprawdę stał to był martwy. Okazało się ze mechanik wymienił mi uszczelniacze wtryskiwaczy i viki jak nowa ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam taki problem w swojej vectrze B sedan 2.0 dti 101km.Gdy posiadam w zbiorniku mniej niż 20l paliwa auto ma pełną moc ładnie chodzi nie dymi,a jeżeli posiadam więcej niż 25 czuje ze auto staje sie mułowate straci troche mocy i zaczyna delikatnie dymic na czarno przy przygazowaniu.Pompa wtryskowa po kompletnej regeneracji zbiornik paliwa został wyczyszczony.Jeżeli byście mieli jakies pomysły co w tym moze byc po pomóżcie...???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zrób próbę jak masz więcej paliwa i jest problem odkręć korek wlewu paliwa i testy daj znać co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem już jeździć z odkręconym korkiem wlewu paliwa i nic to nie zmieniło.po prostu wskazówka paliwa spada poniżej 20l auto chodzi tak jak ma chodzic nic nie dymi zatankuje i mam od 20l w góre robi sie muł nie ma pełnej mocy i dymi troszke na czarno zbiornik był czyszczony filtry powymieniane

Edytowano przez sivy_jw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...