Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maniutek111

Problem po wymianie pompy wtryskowej 2.0 DTL

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów. Przedstawiam swój problem. Otóż miałem problem z pompą wtryskową w swojej vectrze 2.0 DTL. Wymieniłem pompę na regenerowaną i po wymianie zaczęły się problemy..... Mechanik wymienił mi pompę oddał auto które paliło w miarę normalnie. Po nocy stania pod chmurka w temperaturze ok. 5C samochód kręcił rozrusznikiem z 15 razy zanim zapalił. Po pierwszym odpaleniu, przy następnym palił dużo lepiej jednak nie tak jak trzeba bo miałem wrażenie, że delikatnie się zapowietrza. Szukając przyczyny (na odpalonym silniku) znalazłem lejącą się ropę z metalowych węży wychodzących od pompy... Niestety musiałem poprawić robotę po mechaniku i dokręcić te przewody. Różnica była przy pierwszym odpalaniu bo palił dużo lepiej, jednak to nie jest to co powinno być ponieważ jestem przekonany, że się nadal zapowietrza bo to słychać przy odpalaniu. Wymieniłem przelewy na nowe ale to nic nie dało... czytałem szukałem na forum w internecie i nie bardzo wiem gdzie czego szukać. Wszystkie przewody są suche wymieniony filtr paliwa (był czarny) Nie wiem czy jest zły kąt wtrysku ustawiony? Jeżeli ktoś jest w stanie podpowiedzieć gdzie szukać usterki proszę o odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Uszczelniacze trawersów do wymiany i koniec.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobnie, tylko że jak długo naprawdę stał to był martwy. Okazało się ze mechanik wymienił mi uszczelniacze wtryskiwaczy i viki jak nowa ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam panowie mam taki problem w swojej vectrze B sedan 2.0 dti 101km.Gdy posiadam w zbiorniku mniej niż 20l paliwa auto ma pełną moc ładnie chodzi nie dymi,a jeżeli posiadam więcej niż 25 czuje ze auto staje sie mułowate straci troche mocy i zaczyna delikatnie dymic na czarno przy przygazowaniu.Pompa wtryskowa po kompletnej regeneracji zbiornik paliwa został wyczyszczony.Jeżeli byście mieli jakies pomysły co w tym moze byc po pomóżcie...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zrób próbę jak masz więcej paliwa i jest problem odkręć korek wlewu paliwa i testy daj znać co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałem już jeździć z odkręconym korkiem wlewu paliwa i nic to nie zmieniło.po prostu wskazówka paliwa spada poniżej 20l auto chodzi tak jak ma chodzic nic nie dymi zatankuje i mam od 20l w góre robi sie muł nie ma pełnej mocy i dymi troszke na czarno zbiornik był czyszczony filtry powymieniane

Edited by sivy_jw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...