Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gizbern

Magistrala wodny 1.9 CDTI 150KM,czy ktoś wymieiał?

Recommended Posts

Czy ktoś wymieniał magistralę wody w tym silniku?

Dużo jest z tym roboty i na co zwrócić uwagę?

Muszę ją wyciągnąć i porządnie pomalować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytaj sobie ten temat:

Please login or register to see this link.

Ja dal bym sobie spokoj z malowaniem tylko kupil uzywke srebrna.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magistrala z linku jest chyba do 8 zaworowego,u mnie potrzebna jest 16 zaworowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wyglada jak z 16V ale tez mi cos nie gra jak sie teraz przyjzalem.Miejsce magistrali gdzie laczy sie z glowica ma inny ksztalt.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

magistrala ta srebrna ktora nie rdzewieje u mnie koszt 100zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniałem tą magistralę u siebie. Generalnie nic skomplikowanego - jednak potrzeba dużo czasu, cierpliwości, i zwinnych palców - dosyć trudny dostęp. Przymontażu wykorzystałem stare uszczelki. Wszystkie połączenia uszczelniłem dodatkowo silikonem wysokotemp. Po montażu nic nie ciekło oprócz zaworka odpowietrzającego - tego na górze. Najlepiej od razu go wykręcić. Wymienić profilaktycznie oring znajdujący się na nim (ja wykorzystałem taki od baterii kuchennej). Dodatkowo nawinąłem na gwint taśmę teflonową. Na gwincie jest taki rowek - taśma teflonowa go zamyka.

Ja kupiłem czarną używkę - wyczyściłem, zabezpieczyłem, pomalowałem - wygląda jak nowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na 100% 16V z rocznika 2007-2008

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Masz jakieś zdjęcie,chętnie zakupię?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co zdjecia?, wersja z kwasowki i tyle w temcie cala sprawna prosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka u mnie jest jest strasznie zgnita ale jeszcze nic nie cieknie niestety na lato trza będzie zrobić i tu moje pytanie w kwestii jak to wygląda z woda znajdujaca się w środku po zdjęciu jej ona wycieknie czy jak ewentualne jak wycieknie to czym to uzupełnić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak.Przy wymianie troche plynu wycieknie.Mozesz przed rozszczelnieniem ukladu zacisnac waz idacy ze zbiorniczka poziomu.Nie dopuscisz tym samym do jego oproznienia z plynu.

Po wymianie uklad zalewasz plynem chlodniczym G12 lub G12+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podziękował

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jakimś dziwnym sposobem znikneły linki.

Nie ma jak to samo edycja

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zalezy mi zeby nie wprowadzac w blad ewentualnych pozniejszych czytajacych

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem po wymianie magistrali z czarnej na nierdzewną.

Powiem tak,trochę roboty jest mi zajeło to jakieś 5-godzin.Najtrudniej zdjąć rurę dolotową do turbiny,przydaję się pomoc drugiej osoby.Ja robiłem w ten sposob że jedna osoba naciągneła rurę a ja puknąłem drewnianym stylem od młotka.Jak są zardzewiałe łby od śrub co trzymają magistrale do bloku to wtedy może być maga-problem bo tam nie ma żadnego dojścia,ale generalnie nie powinno być tak źle.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this image.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, ma ktoś na zbyciu taką magistralę wodną ? u mnie też kwalifikuje sie do wymiany. Prosze o info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...