Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kacper63

leci olej brak mocy

Polecane posty

Witam mam poważny problem z moim autem, wczoraj padło mi turbo wstawiłem drugie ale dalej jest problem auto nie wkręca się na obroty powyżej 4tys wcześniej było normalnie wszystko ok do tego gdzieś z dołu leci bardzo mocno olej nie z miski bo sprawdziłem do tego ciągle świeci błąd silnika co tam może być nie tak? auto nie kopci nie mam pojęcia co się stało koledzy proszę pomóżcie co mam sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz wyciek gdzies przy turbie. Popatrz dokładnie czy z przewodów wysokiego ciśnienia Ci nie leci olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy turbie jest suchutko olej wywala gdzies pewnie z boku silnika nie mam pojęcia gdzie rano to wszystko wytrę i postaram się sprawdzić ale dlaczego nie ma siły i nie wkręca się do końca na obroty? dodam że jak pochodziła to raz udało mi się ją wkręcić do końca ale zaraz znowu bląd silnika i się nie wkręca co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może uszczelniacz wału. A czemu itp. to się dowiesz jak sprawdzisz jaki jest kod błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcinek dobrze że jesteś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jutro sprawdzę skąd wydostaje się olej w takich ilościach a jak padło mi turbo i olej poszedł w IT to mogło tam coś zapchać czy coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy turbo pociągnęło olej z silnika? Jeśli tak to układ dolotowy a właściwie IC-ek do czyszczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lubię kiedy mi pomagasz kolego sympatyczny

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a myślisz ze to może być przyczyną tego że wkręca się tylko do 4tys? no żeby błędy jechać zczytać za bardzo nie mam jak bo do mechanika mam z 20km zanim dojadę to zgubie olej jutro zacznę to robić dużo roboty mnie czeka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw się upewnij co masz robić bo narazie to gdybamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra rano zacznę ogarniać te rury wszystkie do IT i wszystko będę czyścił i się odezwę co z tego wynikło


To tak olej leci z chlodniczki oleju zaraz ją wyjmę i zobaczę co tam jest zrobiłem wkręca się na obroty spadnięty był przewodzik od podciśnienia ale jeszcze coś nie gra bo lekko przymula tak od 2 do 2.5 tys obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdx cały układ podcisnienia i wydajność pompy VAC, działanie klapek w kolektorze (był czyszczony kiedykolwiek?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a mam takie pytanie hmm na tum cięgnie od turbo jest spory w miarę luz kolega mi mówił żebym to tak ładnie ustawił żeby luzu nie było mógł byś mi dokładnie opisał jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Ty to rozkręcałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jak wstawiłem turbo to już tak było


te cięgno to jak nim ruszam to tylko wchodzi w gruszkę i wychodzi a zauważyłem że mam 2 śruby ukręcone tam gdzie jest egr tzn śruby od tej jego osłony tam może leżeć przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nic z tego nie rozumiem

zrób zdjęcia tego miejsca co jest luźne przy turbinie - gdzie ten luz.

I tego przy EGR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj powoli, po pierwsze chodzi mi o tą osłonę EGR co przykręcona jest na kilka śrub to właśnie dwie są ukręcone, a przy turbo kiedy wezmę ręką za tą dźwignię co sterowana jest podciśnieniem to swobodnie mogę ją poruszyć tak aby ta właśnie dźwigienka chowała się w tej gruszce i z niej wychodziła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli nie masz podciśnienia - do sprawdzenia układ podciśnienia i wydajność pompy VAC - o podciśnieniu jest masa tematów, nawet przypiętych w dziale vb-silnik diesla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś nie umiem dodać zdjęcia chodzi mi o tą osłonę co wmontowany jest w nią zawor EGR ta co jest przy niej takie coś czarne sterowane podciśnieniem wiesz o co już mi chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No czyli o zawór EGR się rozchodzi po prostu? Jest on do kolektora przykrecony dwoma śrubkami - jeśli ich nie masz to na czym on się trzyma???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin już prawie się zrozumieliśmy Zawór EGR-Przykręcony dwoma śrubami do jakiejś pokrywy pokrywa przykręcona kilkoma śrubami do czegoś tam i pod tą pokrywą są te łopatki to chodzi mi o to że w tej pokrywie są ukręcone 2 sruby i jej nie trzymają a śrub łącznie jest chyba 8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kacper EGR jest przykręcony do kolektora ssącego czerwone koło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

a czy Tobie chodzi o te śruby zaznaczone na niebiesko ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o te co na niebiesko zaznaczyłeś to tam dwie sruby są ukręcone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No więc na układ podciśnienia nie ma to wpływu.

Natomiast jeśli brak dwóch śrub od kolektora dolotowego powoduje nieszczelność na jego łączeniu (poci się tam, jest jakiś syf?) to jak najbardziej może powodować to muła bo po prostu ciśnienie które daje turbo tamtędy ucieka sobie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to naprawdę możliwe ze tylko przez to mam taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czysciłeś kolektor ssący?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a spróbuj napompować materac jak ma na spawach nieszczelność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...