Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Kacper63

leci olej brak mocy

Recommended Posts

Witam mam poważny problem z moim autem, wczoraj padło mi turbo wstawiłem drugie ale dalej jest problem auto nie wkręca się na obroty powyżej 4tys wcześniej było normalnie wszystko ok do tego gdzieś z dołu leci bardzo mocno olej nie z miski bo sprawdziłem do tego ciągle świeci błąd silnika co tam może być nie tak? auto nie kopci nie mam pojęcia co się stało koledzy proszę pomóżcie co mam sprawdzić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz wyciek gdzies przy turbie. Popatrz dokładnie czy z przewodów wysokiego ciśnienia Ci nie leci olej

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy turbie jest suchutko olej wywala gdzies pewnie z boku silnika nie mam pojęcia gdzie rano to wszystko wytrę i postaram się sprawdzić ale dlaczego nie ma siły i nie wkręca się do końca na obroty? dodam że jak pochodziła to raz udało mi się ją wkręcić do końca ale zaraz znowu bląd silnika i się nie wkręca co to może być?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może uszczelniacz wału. A czemu itp. to się dowiesz jak sprawdzisz jaki jest kod błędu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcinek dobrze że jesteś

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jutro sprawdzę skąd wydostaje się olej w takich ilościach a jak padło mi turbo i olej poszedł w IT to mogło tam coś zapchać czy coś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy turbo pociągnęło olej z silnika? Jeśli tak to układ dolotowy a właściwie IC-ek do czyszczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lubię kiedy mi pomagasz kolego sympatyczny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a myślisz ze to może być przyczyną tego że wkręca się tylko do 4tys? no żeby błędy jechać zczytać za bardzo nie mam jak bo do mechanika mam z 20km zanim dojadę to zgubie olej jutro zacznę to robić dużo roboty mnie czeka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw się upewnij co masz robić bo narazie to gdybamy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra rano zacznę ogarniać te rury wszystkie do IT i wszystko będę czyścił i się odezwę co z tego wynikło


To tak olej leci z chlodniczki oleju zaraz ją wyjmę i zobaczę co tam jest zrobiłem wkręca się na obroty spadnięty był przewodzik od podciśnienia ale jeszcze coś nie gra bo lekko przymula tak od 2 do 2.5 tys obrotów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sprawdx cały układ podcisnienia i wydajność pompy VAC, działanie klapek w kolektorze (był czyszczony kiedykolwiek?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mam takie pytanie hmm na tum cięgnie od turbo jest spory w miarę luz kolega mi mówił żebym to tak ładnie ustawił żeby luzu nie było mógł byś mi dokładnie opisał jak to zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Ty to rozkręcałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jak wstawiłem turbo to już tak było


te cięgno to jak nim ruszam to tylko wchodzi w gruszkę i wychodzi a zauważyłem że mam 2 śruby ukręcone tam gdzie jest egr tzn śruby od tej jego osłony tam może leżeć przyczyna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nic z tego nie rozumiem

zrób zdjęcia tego miejsca co jest luźne przy turbinie - gdzie ten luz.

I tego przy EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczekaj powoli, po pierwsze chodzi mi o tą osłonę EGR co przykręcona jest na kilka śrub to właśnie dwie są ukręcone, a przy turbo kiedy wezmę ręką za tą dźwignię co sterowana jest podciśnieniem to swobodnie mogę ją poruszyć tak aby ta właśnie dźwigienka chowała się w tej gruszce i z niej wychodziła

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

czyli nie masz podciśnienia - do sprawdzenia układ podciśnienia i wydajność pompy VAC - o podciśnieniu jest masa tematów, nawet przypiętych w dziale vb-silnik diesla

Share this post


Link to post
Share on other sites

coś nie umiem dodać zdjęcia chodzi mi o tą osłonę co wmontowany jest w nią zawor EGR ta co jest przy niej takie coś czarne sterowane podciśnieniem wiesz o co już mi chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No czyli o zawór EGR się rozchodzi po prostu? Jest on do kolektora przykrecony dwoma śrubkami - jeśli ich nie masz to na czym on się trzyma???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcin już prawie się zrozumieliśmy Zawór EGR-Przykręcony dwoma śrubami do jakiejś pokrywy pokrywa przykręcona kilkoma śrubami do czegoś tam i pod tą pokrywą są te łopatki to chodzi mi o to że w tej pokrywie są ukręcone 2 sruby i jej nie trzymają a śrub łącznie jest chyba 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacper EGR jest przykręcony do kolektora ssącego czerwone koło

Please login or register to see this attachment.

a czy Tobie chodzi o te śruby zaznaczone na niebiesko ?

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o te co na niebiesko zaznaczyłeś to tam dwie sruby są ukręcone

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc na układ podciśnienia nie ma to wpływu.

Natomiast jeśli brak dwóch śrub od kolektora dolotowego powoduje nieszczelność na jego łączeniu (poci się tam, jest jakiś syf?) to jak najbardziej może powodować to muła bo po prostu ciśnienie które daje turbo tamtędy ucieka sobie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

czysciłeś kolektor ssący?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a spróbuj napompować materac jak ma na spawach nieszczelność

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...