Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

HendrixKX

Swap z 2.0 DTI na 2.2DTI

Polecane posty

Witam!Tak jak w tytule zastanawiam się na zmiana silnika w mojej vectrze i padło na 2.2 diesla. Moje pytanie brzmi czy skrzynia z 2.0 będzie pasować do 2.2?Czy cale okablowanie trzeba zmieniać pod 2.2 oraz czy nie lepiej się rozejrzeć za benzyna?Silnik chce zmienić z powodu problemow z rannym odpalaniem a zwłaszcza gdy samochód stoi pod górkę czyli najzwyczajniej się zapowietrza lub pompa VP44 odmawia już posłuszeństwa.Problem z tym odpalaniem próbowałem naprawić ale już prawie wszystko wymieniłem aby zapobiec temu ale nadal nic. Także czekam na odpowiedzi na moje pytanie. Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamiast czekać na gotowe odpowiedzi - zacznij szukać bo były już o tym dyskusje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przeciez jak wymienisz na 2,2 to problemy mozesz miec takie same, moim zdanie bez sensu taka zmiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego się pytam czy to jest opłacalne inwestować w 2.2 DTi czy odrazu iść w 2.0 lub 2.5 V6 benzynę bo już mam dość diesla i jego kaprysów z rannym odpalaniem bo to jest prawie jak na loterii raz dobrze odpali raz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przekładka na benzynę też moim zdaniem jest bez sensu bo za dużo grzebania. Napraw to co masz albo opchnij i kup v6, chociaż i w benzynie zdażają się "ciężkie przypadki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swapić na benzynę się nie opłaca, sam myślałem

w przypadku astry w dieselu na Vke i jest to

bezsensu. Kupę kasy tylko pójdzie, lepiej sprzedać

jedno, dołożyć to co miałoby iść na swapa i kupić

jakąś Vke w oryginale bez żadnych kombinacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

skoro i tak masz zamiar wydać trochę kasy na auto to nie lepiej po prostu zlikwidować problemy z odpalaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego @goliat26 tak troche pieniedzy jest przygotowane na auto. Pomysl ze zmiana silnika sie wziela ze wzgledu juz malej mocy jak dla mnie. Zastanawialem sie nad zchipowaniem poczciwej 2.0Dti ale te ranne oodpalanie mnie zniechecilo i stad ten pomysl. Teraz bede mial dluzsze wolne to sproboje przejrzec jeszcze raz wszystkie przewody. Ale poki co sproboje doprowadzic do kondycji obecny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może zacznijmy od początku:

opisz dokładnie objawy

podaj kody błędów jeśli występują

powiedz co już sprawdziłeś i wymieniłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu napraw usterki i nie będzie potrzebny swap.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego mi od roku kaprysi, dałem do elektronika, wykrył ze po nagrzaniu auta tak po 15 minutach znikałyo napięcie na regulatorze wysokiego ciśnienia. Zmienił sterownik owego regulatora i działa jak należy,

humory mu przeszły...

Musisz trafić na kogoś kto się zna i na dzień dobry nie wola od ciebie wymiany wtrysków pomp itd.czyli kasy...

Wszystko się da naprawić, tylko nie wszyscy naprawią wszystko.

Zepsują i owszem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zgadzam się z przedmówcą. Niektórzy z góry zakładają, że zepsuta jest połowa osprzętu silnika i chcą to wymienić a porządny mechanik zdiagnozuje usterkę i naprawi konkretnie to co szwankuje. Niestety ciężko trafić na takiego....

Ja jakiś czas jak dawałem do wymiany poduszek pod silnikiem to też powiedzieli mi, że poduszki koło filtra powietrza ani za silnikiem mi nie wymienią bo trzeba by zdejmować skrzynie i przesuwać silnik... Dałem do innego i jakoś nie miał z tym problemów.

2.0 DTI nie jest takim złym silnikiem (wg mnie) jak się go doprowadzi do dobrego stanu i w miarę o niego dba. Mój jakiś czas temu też miał problemy z zamułą itd ale porobiłem i nawet jeździ

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...