Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

HendrixKX

Swap z 2.0 DTI na 2.2DTI

Recommended Posts

Witam!Tak jak w tytule zastanawiam się na zmiana silnika w mojej vectrze i padło na 2.2 diesla. Moje pytanie brzmi czy skrzynia z 2.0 będzie pasować do 2.2?Czy cale okablowanie trzeba zmieniać pod 2.2 oraz czy nie lepiej się rozejrzeć za benzyna?Silnik chce zmienić z powodu problemow z rannym odpalaniem a zwłaszcza gdy samochód stoi pod górkę czyli najzwyczajniej się zapowietrza lub pompa VP44 odmawia już posłuszeństwa.Problem z tym odpalaniem próbowałem naprawić ale już prawie wszystko wymieniłem aby zapobiec temu ale nadal nic. Także czekam na odpowiedzi na moje pytanie. Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamiast czekać na gotowe odpowiedzi - zacznij szukać bo były już o tym dyskusje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeciez jak wymienisz na 2,2 to problemy mozesz miec takie same, moim zdanie bez sensu taka zmiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego się pytam czy to jest opłacalne inwestować w 2.2 DTi czy odrazu iść w 2.0 lub 2.5 V6 benzynę bo już mam dość diesla i jego kaprysów z rannym odpalaniem bo to jest prawie jak na loterii raz dobrze odpali raz nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekładka na benzynę też moim zdaniem jest bez sensu bo za dużo grzebania. Napraw to co masz albo opchnij i kup v6, chociaż i w benzynie zdażają się "ciężkie przypadki"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swapić na benzynę się nie opłaca, sam myślałem

w przypadku astry w dieselu na Vke i jest to

bezsensu. Kupę kasy tylko pójdzie, lepiej sprzedać

jedno, dołożyć to co miałoby iść na swapa i kupić

jakąś Vke w oryginale bez żadnych kombinacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@

Please login or register to see this link.

skoro i tak masz zamiar wydać trochę kasy na auto to nie lepiej po prostu zlikwidować problemy z odpalaniem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego @goliat26 tak troche pieniedzy jest przygotowane na auto. Pomysl ze zmiana silnika sie wziela ze wzgledu juz malej mocy jak dla mnie. Zastanawialem sie nad zchipowaniem poczciwej 2.0Dti ale te ranne oodpalanie mnie zniechecilo i stad ten pomysl. Teraz bede mial dluzsze wolne to sproboje przejrzec jeszcze raz wszystkie przewody. Ale poki co sproboje doprowadzic do kondycji obecny silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może zacznijmy od początku:

opisz dokładnie objawy

podaj kody błędów jeśli występują

powiedz co już sprawdziłeś i wymieniłeś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu napraw usterki i nie będzie potrzebny swap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego mi od roku kaprysi, dałem do elektronika, wykrył ze po nagrzaniu auta tak po 15 minutach znikałyo napięcie na regulatorze wysokiego ciśnienia. Zmienił sterownik owego regulatora i działa jak należy,

humory mu przeszły...

Musisz trafić na kogoś kto się zna i na dzień dobry nie wola od ciebie wymiany wtrysków pomp itd.czyli kasy...

Wszystko się da naprawić, tylko nie wszyscy naprawią wszystko.

Zepsują i owszem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie zgadzam się z przedmówcą. Niektórzy z góry zakładają, że zepsuta jest połowa osprzętu silnika i chcą to wymienić a porządny mechanik zdiagnozuje usterkę i naprawi konkretnie to co szwankuje. Niestety ciężko trafić na takiego....

Ja jakiś czas jak dawałem do wymiany poduszek pod silnikiem to też powiedzieli mi, że poduszki koło filtra powietrza ani za silnikiem mi nie wymienią bo trzeba by zdejmować skrzynie i przesuwać silnik... Dałem do innego i jakoś nie miał z tym problemów.

2.0 DTI nie jest takim złym silnikiem (wg mnie) jak się go doprowadzi do dobrego stanu i w miarę o niego dba. Mój jakiś czas temu też miał problemy z zamułą itd ale porobiłem i nawet jeździ

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...