Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Pendolino2

Pomocy, nie wiem co się stało

Recommended Posts

Vectra b 2l b-lpg 98r.Przy hamowaniu vectra zgasla (jechałem na gazie) i juz nie odpaliła. Nie słyszałem żeby włączała się pompa paliwa. Wyjalem ja okazało się ze jest spalona. Kupiłem nowa, zamontowalem-nadal nic. Poszukalem trochę w internecie i pomyślałem ze to przekaźnik, ktoś gdzieś proponowal aby zrobić mostek między pinami 30 i 87, ale pompa nawet nie zaburczała. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Bezpieczniki sprawdzałem, wszystkie są ok. Jeżeli byl juz gdzieś taki temat proszę o przekierowanie. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może sprawdź WSZYSTKIE bezpieczniki. Te pod maską też

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdziles przekaznik ten fioletowy w krzynce kolo zbiornika plynu chł. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzalem wszystkie bezpieczniki do jakich tylko udało mi się dostać. A przy tych fioletowych przekaźnikach (tam są 2) zrobiłem mostek i pompa tez nie zadziałała

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa jest zasilana bezpośrednio z bezpiecznika FV6 czyli głównego dla zasilania po zapłonie.

Zewrzyj obydwa przekaźniki k43 i k44 czyli obydwa różowe, piny do zwarcia 30 i 87. ewentualnie przeciągnij na krótko kabel + 12 bezpośrednio z aku do kostki x1( ta zielona) na pin 1 czerwono-niebieski i spróbuj odpalić. Jeżeli odpali to problemem jest obwód pompy paliwa. Jeżeli dalej nie będzie działać to znaczy że komputer odcina sygnalizację.

Może to być spowodowane: błędem immo ale mrugał by Ci check, lub też uszkodzeniem czujnika wału, jeżeli komp nie dostaje prawidłowych sygnałów z tych obwodów odcina wtryskiwacze oraz pompę paliwa.

Sprawdź stan kabli od czujnika wału

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na krótko juz robiłem wiec zostaje mi sprawdzić drugą opcje. Dzięki za pomoc,jak sprawdzę to, to napiszę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak wogóle to check się świeci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie świeci się. Z tym ze akumulator odpinałem i myślę że błędy mogły się usunąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przekręceniu na zapłon przez chwilę powinna Ci się świecić ikonka silnika, jeżeli się nie świeci to uwalony jest bezpiecznik FV6 pod maską.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę nigdzie znaleźć tych bezpieczników. Przy przekaźniku nie ma żadnych ani przy akumulatorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaznaczone zieloną strzałką:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem, dziękuję

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wymienię bezpiecznik i dam znać czy odpalił

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Działa, dzięki wielkie za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dobra, ten bezpiecznik sam się nie spalił, jest to 60A gdzieś musi być duże przebicie na wiązce, coś jest nie tak, radziłbym Ci sprawdzić dokładnie wiązkę idącą w okół silnika oraz złącze x1 w nogach kierowcy, czy nie ma przetarć kabli, wody w złączach itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież pompa się spaliła, czyli najprędzej zrobiła zwarcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli to była pompa, bo wymienił i efektu nie było więc równie dobrze może być tak że tylko myślał że to pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...