Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Pendolino2

Pomocy, nie wiem co się stało

Polecane posty

Vectra b 2l b-lpg 98r.Przy hamowaniu vectra zgasla (jechałem na gazie) i juz nie odpaliła. Nie słyszałem żeby włączała się pompa paliwa. Wyjalem ja okazało się ze jest spalona. Kupiłem nowa, zamontowalem-nadal nic. Poszukalem trochę w internecie i pomyślałem ze to przekaźnik, ktoś gdzieś proponowal aby zrobić mostek między pinami 30 i 87, ale pompa nawet nie zaburczała. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Bezpieczniki sprawdzałem, wszystkie są ok. Jeżeli byl juz gdzieś taki temat proszę o przekierowanie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdź WSZYSTKIE bezpieczniki. Te pod maską też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdziles przekaznik ten fioletowy w krzynce kolo zbiornika plynu chł. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem wszystkie bezpieczniki do jakich tylko udało mi się dostać. A przy tych fioletowych przekaźnikach (tam są 2) zrobiłem mostek i pompa tez nie zadziałała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa jest zasilana bezpośrednio z bezpiecznika FV6 czyli głównego dla zasilania po zapłonie.

Zewrzyj obydwa przekaźniki k43 i k44 czyli obydwa różowe, piny do zwarcia 30 i 87. ewentualnie przeciągnij na krótko kabel + 12 bezpośrednio z aku do kostki x1( ta zielona) na pin 1 czerwono-niebieski i spróbuj odpalić. Jeżeli odpali to problemem jest obwód pompy paliwa. Jeżeli dalej nie będzie działać to znaczy że komputer odcina sygnalizację.

Może to być spowodowane: błędem immo ale mrugał by Ci check, lub też uszkodzeniem czujnika wału, jeżeli komp nie dostaje prawidłowych sygnałów z tych obwodów odcina wtryskiwacze oraz pompę paliwa.

Sprawdź stan kabli od czujnika wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na krótko juz robiłem wiec zostaje mi sprawdzić drugą opcje. Dzięki za pomoc,jak sprawdzę to, to napiszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wogóle to check się świeci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie świeci się. Z tym ze akumulator odpinałem i myślę że błędy mogły się usunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu na zapłon przez chwilę powinna Ci się świecić ikonka silnika, jeżeli się nie świeci to uwalony jest bezpiecznik FV6 pod maską.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę nigdzie znaleźć tych bezpieczników. Przy przekaźniku nie ma żadnych ani przy akumulatorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczone zieloną strzałką:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem, dziękuję

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wymienię bezpiecznik i dam znać czy odpalił

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Działa, dzięki wielkie za pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli standard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra, ten bezpiecznik sam się nie spalił, jest to 60A gdzieś musi być duże przebicie na wiązce, coś jest nie tak, radziłbym Ci sprawdzić dokładnie wiązkę idącą w okół silnika oraz złącze x1 w nogach kierowcy, czy nie ma przetarć kabli, wody w złączach itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież pompa się spaliła, czyli najprędzej zrobiła zwarcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to była pompa, bo wymienił i efektu nie było więc równie dobrze może być tak że tylko myślał że to pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...