Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bartek_gol

Poziom oleju 1.9 cdti 150 km

Polecane posty

Witajcie,

Mam szybkie pytanie. Auto kupiłem dwa tyg temu, wiem ze mam dpf i jedno (mam nadzieje pelne) wypalenie. Zauważyłem ze mam wysoki poziom oleju, w sumie ta miarka jakaś dziwna no jak sprężyna wygląda. Załączam zdjęcie bagnetu. Myślicie że ON poszedł do silnika? Nie wiem jak poprzedni właściciel pilnował wypalania dpf. Musze dziś zrobić trasę ok 150 km i miałem nadzieję przeprowadzić wypalanie, czy taki poziom jest niebezpieczny?

Pozdrawiam

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyciągnij bagnet i odczekaj 10 minut aż zleci olej z tej rurki prowadzącej i potem sprawdż stan,też tak miałem zawsze pełny stan

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> . Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o to mam tak po nocy...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie się zdaje, że piszesz w wielu miejscach... Po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bagnet jest ok.

Poziom oleju mierzy się na ciepłym (zagrzanym do temperatury roboczej) silniku, po odczekaniu około 5 minut od jego wyłączenia.

Idealna miara to 3/4 wysokości tego spłaszczenia na miarce.

To czy ON poszedł do oleju silnikowego i tak nic nie zmieni.

Jeśli masz wątpliwości to zrób płukankę silnika i zalej nowy olej silnikowy ale przedtem sprawdź w parametrach pracy silnika jak wygląda sprawa z ostatnim wypalaniem filtra, kiedy to miało miejsce, jaka jest różnica ciśnień oraz jakie jest nasycenie filtra.

Jeśli w okolicach 90% i wyżej to filtr niebawem będzie sie wypalał samoczynnie podczas jazdy.

Nic innego tu nie wymyślimy.

Temat warunkowo otwarty, niebawem do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jaka powinna byc różnica ciśnien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W blokach pomiarowych ta wartość winna startować od poziomu -2 kPa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...