Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bartek_gol

Poziom oleju 1.9 cdti 150 km

Recommended Posts

Witajcie,

Mam szybkie pytanie. Auto kupiłem dwa tyg temu, wiem ze mam dpf i jedno (mam nadzieje pelne) wypalenie. Zauważyłem ze mam wysoki poziom oleju, w sumie ta miarka jakaś dziwna no jak sprężyna wygląda. Załączam zdjęcie bagnetu. Myślicie że ON poszedł do silnika? Nie wiem jak poprzedni właściciel pilnował wypalania dpf. Musze dziś zrobić trasę ok 150 km i miałem nadzieję przeprowadzić wypalanie, czy taki poziom jest niebezpieczny?

Pozdrawiam

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyciągnij bagnet i odczekaj 10 minut aż zleci olej z tej rurki prowadzącej i potem sprawdż stan,też tak miałem zawsze pełny stan

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> . Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie chodzi o to mam tak po nocy...

Please login or register to see this link.

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie się zdaje, że piszesz w wielu miejscach... Po co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagnet jest ok.

Poziom oleju mierzy się na ciepłym (zagrzanym do temperatury roboczej) silniku, po odczekaniu około 5 minut od jego wyłączenia.

Idealna miara to 3/4 wysokości tego spłaszczenia na miarce.

To czy ON poszedł do oleju silnikowego i tak nic nie zmieni.

Jeśli masz wątpliwości to zrób płukankę silnika i zalej nowy olej silnikowy ale przedtem sprawdź w parametrach pracy silnika jak wygląda sprawa z ostatnim wypalaniem filtra, kiedy to miało miejsce, jaka jest różnica ciśnień oraz jakie jest nasycenie filtra.

Jeśli w okolicach 90% i wyżej to filtr niebawem będzie sie wypalał samoczynnie podczas jazdy.

Nic innego tu nie wymyślimy.

Temat warunkowo otwarty, niebawem do zamknięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jaka powinna byc różnica ciśnien

Share this post


Link to post
Share on other sites

W blokach pomiarowych ta wartość winna startować od poziomu -2 kPa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...