Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

gumis7

Alternator po regeneracji

Polecane posty

Witam,

oddałem alternator do regeneracji (dosyć był już słyszalny), wymieniono łożyska, sprzęgieło i stabilizator napięcia.

Kiedy teraz wchodzę w Test Mode w komputerze i sprawdzam napięcie ładowania to skacze mi od 13,9V do 14,3V. Pół roku temu jak sprawdzałem to stało w miejscu na 14,4V. Czy tak być może czy coś spartaczyli i jak to ewentualnie sprawdzić ?

Tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To raczej normalne. Napięcie nie jest stałe, szczególnie na wolnych obrotach.

U mnie na wolnych obrotach też jest 13,9 a w czasie jazdy 14,2 do 14,4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez 13.9-14.4v też świeżo po regeneracji. Domyślam się że jak akumulator jest naladowany to alternator chyba nie będzie go ładował cały czas 14.4 v . U mnie jak auto trochę nie używane to ładuje na Maxa 14.3/14.4 A po całym dniu jazdy ładowanie spada do 13.9v/14v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można sprawdzić jakie jest ładowanie bezpośrednio na wyjściu z alternatora, a jakie na akumulatorze (w ukrytym menu) jeżeli są rozbieżności to znakiem tego gdzieś prąd ginie na kablu, częsta przyczyna jest końcówka przewodu którą podłączony jest kabel do alternatora(ten który łączy alternator z akumulatorem), w tedy najlepiej jest go zdjąć zarobić nowy i zalutować, moim zdaniem prąd dawany przez alternator powinien być stabilny za co odpowiedzialny jest regulator napięcia, wahania napięcia lub ich spadki występują w przypadku w przypadku załączenia odbiorników prądu np. ogrzewania tylnej szyby, a tak powinien utrzymywać się na stałym poziomie. Na postoju bez obciążenia 14,2-14,4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popieram, spadki są możliwe - ale nie falowe!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...