Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kris.

OMVL DREAM N regulacja

Polecane posty

Wczoraj w nocy zregenerowałem parownik bo ciśnienie spadało masakrycznie z 1.08 nawet do 0.2... przy butowaniu

Po regeneracji wymieniony tylko filtr fazy lotnej, ten drugi stary i niestety mocno zabrudzony(zamówiłem nowy, ale nie sprawdzałem i jest za wysoki...) Tak pozatym chyba czas zmienić stację bo filtry i listwę wtryskową zmieniałem w kwietniu czyli ok 10,5tyś km temu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po odpaleniu wczoraj chwilę było ciśnienie 1,45 bara które się ustabilizowało i spadło ostatecznie do 1.04.

Przejechałem się i wyszło, że teraz spadki są mniejsze bo przy max bucie spada do 0,7-0,75

Pytanie jakie ciśnienie powinienem ustawić na reduktorze? Myślałem nad 1.1

Dziś zrobię jeszcze autoadaptację podczas jazdy

A wtryski reg fast plastik, przejechane 10,5 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Producent raczej podaje jakie powinno być ustawione ciśnienie robocze i takowego też bym się trzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem jest taki, że nie wiem jakie powinien mieć bo omvl dream może mieć wg instrukcji ciśnienie 0.9 albo 1.2 albo nawet 1.7 bara

Ustawiłem na 1.18 w tej chwili. Spadek maksymalny do 0.9 przy redukcji z 5 na 3.

Coś kliknąłem na mapie i zmieniło mi jedną pozycję nie wiem jak ją poprawić...

Takie mam parametry w tej chwili. Obroty bardzo stabilne na obu paliwach.

Na benzynie chodzi uważam że bdb, a na lpg chodzi dobrze i wkręca się na na maxa, ale czuć że jest słabszy.

Jakiś pomysł co mogę zmienić?

-Filtry zmienione,

-Parownik zregenerowany

-EGR czysty i sprawny(nie zaślepiony), na zaślepionym zero różnicy w dynamice, poza tym, że nie da rady autokalibracji zrobić podczas jazdy bo checka wywala i sonda zaczyna stać w miejscu...

-Listwa nie ruszana(założona 10tyś km temu)

-Autokalibracja zrobiona

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz trochę za dysze czas wtrysku gazu prawie się równa z pb lepiej by było jak by czas lpg był 4-4.5 ms

ewentualnie zmniejsz cisnienie na reduktorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, Poczytałem trochę o tych czasach wtrysków i podregulowałem przed świętami. Trochę się jeszcze bawiłem tą instalacją i wyszło, że prawie nowa cewka zapłonowa (kupiona w połowie września) daje na gazie za słabą iskrę i to tego wina była różnica mocy miedzy benzyną a gazem. Kupiłem cewkę BERU i auto na gazie mocno odżyło.

Tylko żeby nie było tak pięknie to coś musiałem zruszyć z wiązką od komputera lpg, bo zaczął mi się przełączać na benzynę w bliżej nieokreślonych odstępach i po jeździe z podpiętym laptopem wyszło, że wyrzuca błąd p1005 map sensora, ale nawet jak wskoczy błąd odczyty z tego map sensora ciągle mam i po skasowaniu błędu podczas jazdy dalej widać poprawne odczyty.

A teraz nie chce mi się połączyć z centralką przez interfejs.. :/ W sobotę miernik i lutownica w rękę i sprawdzić czy są zimne luty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze masz blisko cewki zapłonowej? Albo sam mapsensor? Kiedyś miałem coś takiego, że przewody od wtryskiwaczy gazowych były bardzo blisko przewodów zapłonowych lub cewki (dokładnie nie pamiętam) i przez to każde mocniejsze wciśnięcie gazu powodowało zrzucanie na benzynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

map sensor i komputer lpg jest przypięty opaską do ecu silnika(ecu na skrzyni, obok akumulatora). Wtryski na środku silnika X16XEL dokładnie przed przepustnicą.

Wyrzuca błąd, który nie pozwala przejść z powrotem na lpg. Muszę albo skasować go na laptopie podczas jazdy albo wyłączyć na chwilę stacyjkę... I błąd nie jest zależny od obciążenia silnika, bo na trasie mogę jechać 20km ekspesówką z obrotami 2500 i przerzuci na pb, a mogę przez 20km co chwilę ciągnąć do odcinki i nie przerzuci oni razu.

EDIT

Dziś trochę się bawiłem i po przejrzeniu kabli wyszło, ze interfejs przestał się łączyć przez naderwany przewód we wtyczce diagnostycznej w aucie. Naprawiłem i połączenie znów jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie udało mi się zrobić auto kalibracji w ruchu. Miałem 5km w miarę prostego odcinku i nie skończył kalibracji 2 razy :/

Chyba zbyt mocno mi się obroty wahały(~100/200 obrotów).

Na postoju po kalibracji wyszło coś takiego :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

1.jpg

Ciśnienie zmniejszone z 1.18 do 1.11 ogólnie auto chodzi już bdb.
Nie doszedłem jeszcze od czego mi wyrzuca błąd map sensora, chodź dziś zrobiłem ok 70km i wyskoczył raz po 30km jazdy.
A i czemu nie mogę nic zmienić w tej opcji przełączania na lpg?
Edytowano przez Kris.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...