Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mattiz1

Problem z kierunkowskazem, ciągłe świecenie

Polecane posty

Proszę o pomoc z następującym problemem: otóż w aucie ojca (viki b ) gdy przychodzą deszczowe dni, lub jest na dworze wilgotno, często ma miejsce sytuacja, w której po włączeniu kierunkowskazu lub awaryjnych, kierunki świecą światłem ciągłym i nie da rady ich w żaden sposób wyłączyć, czy to dźwigienką czy przyciskiem. Dopiero gdy auto postoi kilka minut, kilka razy wyłączę i włączę silnik, kierunkowskaz (a właściwie to ciągłe światło) się wyłącza i działa normalnie, czyli 'tyka'. Tak jak pisałem, dzieje się to chyba tylko gdy auto porusza się po deszczu, czyli zapewne gdzieś dostaje się woda, do jakiegoś przekaźnika czy coś, chciałbym podziałać coś z tym sam, a jak nie da rady to za kilka dni auto pójdzie do elektryka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeden kierunek czy wszystkie?

prawe / lewe przód/ tyl / boczne?


i jeszcze czy ma dokładany alarm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alarmu żadnego w aucie nie ma i nigdy nie było, a kierunkowsazy palą się wszystkie naraz, czyli 6 sztuk, coś jak ambery

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez mattiz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli raczej nie przekaźnik bo musiałyby paść dwa... (są L/P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem okazję przejechać się tym autem i zapaliły się "tylko" 3 sztuki, od strony pasażera, po ok 15 min jazdy zgasło, z kolei kilka dni temu był komplet. A jak rozpoznać w ogóle czy przekaźnik jest zepsuty? Chociaż faktycznie to wygląda jakby problem tkwił w czym innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest przedliftowa to ma jeden przekaźnik podwójny żółty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i tam może być problem.

Jak nie przekaźnik to może to być mutlimetr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to przedlift

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Tylko zastanawia mnie dlaczego to się dzieje akurat tylko podczas jazdy po opadach, przecież w okolice przekaźnika woda nie powinna się dostawać w żaden sposób... No ale spróbuję zakupić ten nieszczęsny przekaźnik i sprawdzę czy coś się poprawi.

Szukałem info o tym na innych forach, ktoś miał podobny problem i winowajcą okazał się zalewany moduł centralnego zamka, z tego co się dowiedziałem przed chwilą od ojca, zdarza się że dywanik w tych okolicach jest wilgotny, czyli zapewne mamy winowajcę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jak będę w domu obadam temat.

Edytowano przez mattiz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lampy Ci nie paruja przy okazji?

Najczesciej wilgoc jest winowajca.

Sprawdz styki przy zarowkach, wyczysc i psiknij kontaktem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wodę przy dywanikach to sprawdź stan słupków przy szybie, zdejmij te czarne listwy zgarniająca po bokach i zobacz co sie tam dzieje, bardzo często tam właśnie wchodzi woda do środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem to 3 dni temu, u mnie łapały przekaźniki, głównie lewego kierunku ale prawemu się to też zdarzyło.

Przelutowałem wszystkie piny "mocowe" w multimetrze ale nie rozwiązało to problemu. Rozebrałem przekaźniki jednak nie da się im przeczyścić styków papierem (nie ma dostępu do styku), spryskałem je od wewnątrz jednak kontakt sprayem i od 3 dni mam spokój - nawet podświetlanie po tej operacji przestało mrugać w rytm kierunków ale to pewnie przez dogięcie styków F29.

Takie przekaźniki tam siedzą (w przedlifcie):

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Możesz szukać po FEBI 40910, VEMO V40-71-0006 - ważne żeby miał 4 pin, był miniaturowy i równolegle do cewki miał opornik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za zainteresowanie. Lampy nie parują, ale jak to w oplu na podlodze sporo rudej i co za tym idzie pare dziurek. W czwartek będę w domu to zacznę od rozebrania miejsca gdzie jest moduł CZ, gdy tam nic ciekawego nie znajdę zabiorę się za przekaźniki. Gdy coś już będę wiedział, dam znać dla potomnych

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM

mam problem ze świecącym kierunkowskazem w VB świeci niezależnie czy włączony zapłon czy wyjmę kluczyki ze stacyjki.

miał już ktoś taki problem i rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podaj rocznik auta (przed czy po lifcie) i który konkretnie kierunek świeci (jest ich 6)

no i na przyszłośc szukaj zanim napiszesz - łaczę z istniejącym więc czytaj tez powyżej

+ np.,:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem u mnie świeci tylko lewa strona cały czas nawet po wyłączeniu zapłonu co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przekaźnik R122 do wymiany, skleił się i powoduje zwarcie, wyciągnij go bo rozładuje Ci akumulator, jutro kup nowy i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...