Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kogiaro

Coś strzeliło i już nie przyśpiesza

Polecane posty

Witam,

Dziś w czasie przyśpieszania gdzieś na obrotach 3 tys coś strzeliło i potrząsło autem po czy samochód stracił moc, w ogóle nie przyśpiesza. Turbina do regeneracji na 100%?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze wąż od turbo pękł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mechanika normalnie to sprawdzę czy musze podjechać tam gdzie regenerują turbo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Napisz coś więcej, jakieś dymienie, klekotanie, jakaś ikonka na desce Edytowano przez krystian8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy radzą zacząłbym od sprawdzenia szczelności układu dolotowego - a to zrobisz sam, tzn. w dwie osoby ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadziało się to jak było ciemno, ale chyba dymienia nie było, żadnej kontrolki. Silnik chodzi tak samo. Na szczęście nie stało się to daleko od domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie jak strzelilo, glosno, jakby ktos kamieniem gdzies z przodu pod silnikiem przywalil, to auto rowniez stracilo moc, zero bledow, ikonek nic,noo, nie do konca nic - nie dalo sie powyzej 3500/3800 obr wyjsc. Okazalo sie, ze jedynie ukrecony wirnik turbo...Ponoc idzie szybko sprawdzic turbine, ze jak dodajesz gazu, to waz z turbo ma byc sztywny a ten byl flak - cos tak goscie z warsztatu gadali.

Edytowano przez shotgun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak gdzieś będzie nieszczelnośc to też będzie flak czyli miękki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...