Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

darusik30

pukanie co jeden obrot kola

Polecane posty

witam w mojej viki od jakiegos czasu wystepuje dziwne pukanie jakby z przedniego prawego kola bo gdy go odciazam slychac to wyraznie . Myslałem ze to wina łozyska ktore wymieniłem ,problem pozostał ,myslałem ze to wina peknietego pierscienia abs tez wymieniłem ,problem pozostał nadal. wczoraj wyciagnałem cala połoś z praegubami gdyz podejzewałem że to moze przegub sprawdziłem wymyłem zewnetrzny i wewnetrzny dałem nowego smaru ,dalej to samo przy jezdzie na wprost i w lewo problemu nie ma ,tylko w prawo cos stuka co jeden obrot koła od ok 30 km /h co to moze byc bo juz nie mam sie czego czepic no w sumie jest jeszcze lewa połos .prubowalem tez uniesc samochod do gory i raz 2 bieg i 3 bieg i prawe kolo cisza ,potem lewe kolo cisza . nie wiem co to moze byc moze ktos miał podobny przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewny że to prawe przednie? Dźwięki lubią się rozchodzić po aucie i oszukiwać nasze ucho...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Lewy przegub do przeglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kręcisz w praeo i puka to lewa strona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie pękła lewa sprężyna ja miałem identycznie jak Ty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy odwaznik na feldze nie ociera o zacisk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odwaznik odpada bo 17 calowe felgi mam to ze 2 cm luzu jest miedzy zaciskiem a felga ,sprezyna z lewej strony tez ok jest przegubow z lewej strony nie ogladalem ale nie podoba mi sie ze przegub wewn z lewej strony ma luz w skrzyni mialem kiedys astre gsi po swapie z tym samym silnikiem i ta skrzynia f23 tez byl luz na przegubie az powstała szpera 100 % to to byla rakieta a w tym wypadku dobrze piszecie ze zostały do przegladniecia dwa lewe przeguby tak zrobie .Jak wam cos do głowy przyjdzie to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może sprawdź czy jakaś śruba nie wbiła Ci się w oponę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sruba w oponie odpada zamieniałem miejscami ale podejzewam lewe lozysko piasty kola poniewaz widac na piascie odgniecenia tak jakby przegub byl nie dokrecony nie mialem nowego lozyska akurat ale jestem pewny ze to jego wina nawet bez przegubu lozysko ma w jednym miejscu opor gdy sie nim kreci zapsikalem wd 40 to wycieka z niego rdza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...